איך אומרים ניאוף בפוסט-מודרנית? קמפיין חדש של הארגון הדתי-שמרני ליב"ה "מתרגם" שורה של מונחים שלטענתו כובסו על ידי התנועות הליברליות ועברו "המשגה מחדש" במטרה להפוך תופעות שוליים פסולות ללגיטימיות ואף מתקדמות בעיני הציבור. במילון קצר שפרסם הארגון הוא מתאר כיצד בוצעו שינויים סמנטיים מכוונים ב-12 ערכים מסורתיים על מנת להציגם כמיושנים ולא רלוונטיים.
<< הכול על העולם היהודי - בפייסבוק של ערוץ היהדות. היכנסו >>
כך, למשל, נטען כי מה שנקרא בעבר "ניאוף" מוגדר כיום "פוליאמוריה" או "יחסים פתוחים", כדי "לקעקע את הנורמה שבה פנייתו של אחד מבני הזוג ליחסים מחוץ לנישואין היא בגידה ושפל מוסרי" ובמקום זאת להציג את הדבר כ"מימוש עולם של אפשרויות אהבה ללא גבולות ומחסומים". קראו עוד בערוץ היהדות: בדרך למתווה אומן: עד 3,000 איש וחזרה למלונות קורונה "על חשבונם" "הפעם לא נשתוק": החרדים איבדו אמון - ומאיימים במרד קורונה עלייה בתקופת קורונה: לראשונה - מרכז קליטה וירטואלי
עוד נכתב כי הליברליזם מציג את "מניעת ההתבוללות" כ"גזענות" ובכך מבקש לקבע בדעת הקהל את "הזיקה הלאומית היהודית שהחזיקה את עם ישראל בכל שנות הגלות, שלא להיטמע בגויים" כ"צעד מפלה ולא שוויוני כלפי גויים".
3 צפייה בגלריה
מתוך הקמפיין החדש של הארגון הדתי-שמרני ליב"ה
מתוך הקמפיין החדש של הארגון הדתי-שמרני ליב"ה
מתוך הקמפיין החדש של הארגון הדתי-שמרני ליב"ה
(אי"ל)

במקום "קהילת הלהט"ב" -"חד מיניים"; ה"גויים" - לא חלק מהחזון היהודי

לפי המילון, אותם גויים, וכן הערבים, מכונים כיום "שבטי החברה הישראלית", זאת כ"חלק מ‘חזון ארבעת השבטים‘ הרואה בערבים אזרחי ישראל חלק בלתי נפרד מהחזון הציוני ומביא לטשטוש הזהות הלאומית של עם ישראל".
3 צפייה בגלריה
 מתוך המילון
 מתוך המילון
מתוך המילון
(אי"ל)
גם "החברה הישראלית" שהוזכרה אינה אלא מדינת ישראל, אך השימוש הגובר בהגדרה זו, הכוללת בתוכה גם את אזרחי ישראל שאינם יהודים, מביא – לטענת ליב"ה – ל"טשטוש הזהות של מדינת ישראל בתור מדינת העם היהודי".
"אמונה", נטען בקמפיין, תוצג תמיד כ"דתיות משיחית", על מנת לקבע "הזכרת שם שמים" כדבר קיצוני וקנאי, ו"דיני התורה" ייקראו "ההלכה האורתודוכסית", ובכך יהפכו מערכים נצחיים העוברים מדור לדור ל"פרשנות אפשרית ומגמתית של היהדות".
בליב"ה קובלים על כך ש"מין' הפך ל'מגדר', המטשטש את ההבחנה הביולוגית בין גברים לנשים ויוצר חלוקה שתלויה בהעדפה האישית של כל אדם", וכן על הגדרת "קשרים לא נורמטיביים" ו"חד מיניים" כ"משפחות חדשות" ו"קהילת הלהט"ב" – מושגים המשדרים חום, אנושיות וגיוון חדש ורצוי של התא המשפחתי.

"ערכות מגן למחנכים"

"היהדות המתקדמת", נכתב, אינה אלא "התנועה הרפורמית", אך היא מכונה כך כדי לטשטש את שינוי המסורת ולהציגה כדבר נאור ומתקדם. גם "יהדות כתרבות" ממותגת כ"התחדשות יהודית", לאמור: המחויבות לשמירת מצוות היא גרסה ישנה ומקובעת של היהדות.
באי"ל, אגף ההסברה של ארגון ליב"ה העומד מאחורי הפרסום, הכריזו על קמפיין לגיוס 200 אלף ש"ח שישמשו לבניית והפצת מאות "ערכות מגן למחנכים", במטרה "לעמוד איתן מול שינויי הפוסטמודרנה ולקדם את ההסברה בקרב בני הנוער בנושאים אלו". הן ייכללו מערכי שיעורים, מצגות, סרטונים ועוד, והארגון אף יקיים השתלמויות ויכתוב תכניות חינוכיות בנושא.
בפרסומים המזמינים את הציבור לתרום ולהירתם למשימה נכתב: "כמו הקורונה, בשקט ובעקביות מחלחלת תרבות הפוסטמודרנה למערכות החינוך במדינת ישראל ומאיימת לטשטש את הזהות הלאומית, היהודית, האנושית. לא מחכים לגל שני! מתחסנים!".