"אני אדאג שתישרפו. אתם תמותו בגלל הדעות שלכם": פעילי הארגון הדתי-שמרני "חותם" קיבלו איומים על חייהם מאלמוני שהשאיר הודעה קולית במוקד הטלפוני, ככל הנראה על רקע הקמפיין שהובילו נגד קהילת הלהט"ב סביב אירועי חודש הגאווה. בהקלטה נשמע האיש מקלל את אנשי הארגון במילים קשות ומכוערות, ומזהיר: "לא אכפת לי ללכת לבית כנסת ולשרוף מול הפרצוף שלכם ספר תנ"ך". במשטרה סירבו לפתוח בחקירה, למרות תלונה שהוגשה בעניין, בטענה כי אין לכך הצדקה.
<< הכול על העולם היהודי – בדף הפייסבוק של ערוץ היהדות. היכנסו >>
לאחרונה הפיצו פעילי "חותם" סרטון הסברה מאת הרב יגאל לוינשטיין, שבו הוא טוען כי דגל הלהט"ב "כופה על כולנו, רודה בכולנו, מאיים על חברות, מאיים על אנשים ומשתיק אנשים", וקורא "להפסיק לפחד ולזקוף קומה" מולו. עוד אמר הרב: "דווקא זכר ונקבה – זה האופן שבו מתגלה האדם... התורה כינתה את הדגל הזה תועבה".
1 צפייה בגלריה
מתוך הסרטון של חותם נגד קהילת הלהט"ב, בהשתתפות הרב יגאל לוינשטיין
מתוך הסרטון של חותם נגד קהילת הלהט"ב, בהשתתפות הרב יגאל לוינשטיין
מתוך הסרטון של ארגון חותם נגד דגל הלהט"ב, בהשתתפות הרב יגאל לוינשטיין
(צילום מסך)
כמה ימים לאחר מכן התקבלה, כאמור, שיחת האיומים במשרדי הארגון. "כל גזען ביקום, כל הומופוב, כל בנאדם ש(שונא) בנאדם רק בגלל מה שהוא, או מי שהוא, או מה שהוא בוחר להיות – הוא צריך למות", נאמר בהודעה הקולית. "אם אתם תמשיכו ככה, אני אדאג שאתם תישרפו". הוא הסביר: "מה שאתם עושים – אתם באים ודואגים לזה שטונות אנשים יתאבדו... זה הרעיון שלכם. אתם מפיצים את הדעה שלכם ואתם תמותו בגללה".
המטלפן המשיך עוד לקלל ולאיים, ואמר: "אתם בני זונות, נאצים, שרלילות מסריחות... שתישרפו, כל אחד מכם, שלא יישאר מכם כלום. אתם צריכים להיות מעונים. תדעו, אין לכם מקום בעולם הזה, אתם צריכים להישרף אחד-אחד".
בהודעה לארגון חותם לאחר התלונה, בגין הסתה ואיום לרצח, עדכנה המשטרה כי התיק נסגר ונימקה: "נסיבות העניין בכללותן אינן מתאימות לפתיחה בחקירה, שכן מדובר באירוע שההליך הפלילי איננו מסגרת מתאימה לבירורו".