עומר נודלמן בילדותה. "שנים קינאתי בילדות אחרות עם קוקו  חלק"

עומר נודלמן: "כאן אני בת שלוש וחצי, עם התלתלים שכל כך שנאתי"

הדוגמנית והשחקנית לא שוכחת את הילד ההוא בגן שצחק עליה שיש לה שיער מכווץ, ואת היום בו שכנעה את אמא שלה לגזור לה את התלתלים

פורסם:
עומר נודלמן (25), משחקת בעונה השנייה של "בעלת החלומות" ב־HOT, מצטלמת לעונה השנייה של הסדרה "בלקספייס" של רשת 13, פרזנטורית של רנואר, סקצ'רס, טבע נאות, מיקי בוגנים וארקיע:
בתמונה הזו אני בת שלוש וחצי. כשאני מסתכלת עליה אני נזכרת באינספור הפעמים שאמא שלי ניגבה לי את הדמעות בגלל התלתלים האלה על הראש. היא הייתה מרימה אותי על הידיים, מחבקת, מחייכת אליי ומבטיחה שיש לי את השיער הכי יפה בעולם. אבל אני האמנתי לילד הזה בגן שהיה צוחק עליי שיש לי שיער מכווץ, ושנים קינאתי בילדות אחרות עם קוקו חלק.
3 צפייה בגלריה
עומר נודלמן
עומר נודלמן
עומר נודלמן. "לא הבנתי ששונה זה מיוחד"
(צילום: שי כהן ארבל סגנון: תום רוזיליו)
בסביבות כיתה ב', אם אני לא טועה, התחלתי לנדנד בבית שיגזרו לי את הבקבוקים. אבל משום מה יש כזה קטע לאבות לגבי השיער של הבנות שלהן - או אולי רק לאבא שלי. הוא היה קשור לתלתלים שלי במיוחד ותמיד הצליח לשכנע אותי לא להסתפר.
ערב אחד, אחרי מקלחת, אמא הסכימה לגזור אותם ממש קצת, אבל כשהשיער התייבש התברר שגזרה לא מעט. ידעתי עד כמה השיער שלי חשוב לאבא ולכן באותו ערב, כשהוא חזר הביתה, רצתי לדלת, קפצתי עליו בוכה ולא הפסקתי להגיד לו שאני מצטערת. אני לא חושבת שדאגתי מזה שכל הבקבוקים התקצרו ונראו יותר מכווצים לעומת מה שהיה קודם. יותר דאגתי לאבא שלי שלא ייפגע. אני זוכרת שהוא ניחם אותי ואמר משהו כמו שזה לא נורא. ועדיין, עד היום הוא שומר במגירה קופסה מיוחדת עם תלתל אחד שלי למזכרת.
3 צפייה בגלריה
תלתל למזכרת, שמור במגירה עד היום
תלתל למזכרת, שמור במגירה עד היום
תלתל למזכרת, שמור במגירה עד היום
(צילום: אלבום פרטי)

אז אבא, אם אתה קורא את זה, שתדע שאני זוכרת וכל כך אוהבת אותך. וכמובן שהיום אני מחייכת לילדה שהייתי אז, שלא הבינה ששונה זה בעצם מיוחד".
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button