דורין גלעדי ותום סולומון. "לא ייאמן באיזו מהירות זה תפס"

כוכבי הרשת דורין גלעדי ותום סולומון מתעדים אהבה לוהטת בפרק ב'

היא שחקנית, זמרת ובתו של הבדרן הנודע מוטי גלעדי (וגם גרושה פלוס שלושה). הוא מוזיקאי שאוהב להופיע בלי חולצה (וגם גרוש פלוס שלוש). יחד הם מעלים סרטונים על זוגיות שנייה

פורסם:
"רבות שואלות אותי לאחרונה, איך לעזאזל פוגשים בחור שווה אחרי שאתן יוצאות לשוק? אז דבר ראשון, צלמי סרטון בלי חולצה כשאת שרה ותעלי אותו לפייסבוק. מלא פניות, מלא... רגע, רגע, מי הביא את הבחור הזה? הוא צעיר מדי, הוא לא בטייפקאסט בכלל, אני אוהבת אשכנזים! איזה מוצא אתה בכלל? בורמזי? מה זה בורמזי? איפה זה בורמזיה? לא מכירה. לא, תחליפו לי אותו, זה לא מקובל".
בסרטון הזה, אחד מיני רבים שהתפוצצו בפייסבוק, מככבים הזמרת והשחקנית דורין גלעדי (42, גרושה ואם לשלושה) ובן זוגה המוזיקאי תום סולומון (42, גרוש ואב לשלוש). הכול בו שאוב מהמציאות: היא באמת העלתה סרטון שבו שרה את "רפסודיה בוהמית" של קווין בלי חולצה (תירגעו, היא הצטלמה מהכתפיים ומעלה), והוא באמת ממוצא בורמזי. בכלל, כל הסרטונים שגלעדי מעלה לקוחים מחייה, כולל זה שבו היא ממליצה לנשים בפרק ב' לא לגור ביחד עם בן הזוג, כי "את לא רוצה לשמוע את כל ה'כחחחחחחחח' שלו על הבוקר, הספיקו לך עשר שנים עם בעלך". היא וסולומון אכן בחרו שלא לגור ביחד, ועדיין סבורים כך שנתיים וחצי אחרי שהכירו. "שישה ילדים, בואי, פלוס כלבה ושני חתולים, איפה נשים אותם?", היא צוחקת.
עוד כתבות בלאשה:

הסרטון על "איך לשמר זוגיות בפרק ב'" סחף את הרשת והגיע ל־126 אלף צפיות בפייסבוק ("וזה עוד עולה"), וגם היתר צוברים אלפי צפיות. גלעדי מתקשה להסביר את סוד ההצלחה. "רוב הסרטונים שאנחנו מעלים נוגעים לזוגיות שנייה, ואני חושבת שזה פשוט יושב על פצע של הרבה מאוד אנשים", היא אומרת. "הסוד הוא באמת שיש בהם - זה באמת הסיפור שלנו. פעם חבר של תום שאל אותי, 'איך עם תום?', ועניתי, 'אה, עכשיו מצוין, אנחנו בקושי נפגשים'. היה שלב שחשבתי שזה המתכון, פשוט לא להיפגש יותר מדי".
איך התחילו הסרטונים?
"הרבה זמן אני יוצרת בסושיאל. קצת לפני הקורונה יצרתי עם חברתי רוני קרן מותג תוכן שנקרא MomMEmoo, שבו העלינו תכנים קומיים, בין היתר בנושא זוגיות ואימהות. הקטע היה 'אני דורין, אני גרושה, ורוני עדיין נשואה'".
מתי תום נכנס לתמונה?
"זה קרה ממש במקרה. יום אחד היינו בטיול, לקחתי מצלמה והתחלתי לעשות צחוקים. תום הצטרף אליי והחלטתי להעלות את זה. מאז זה המשיך, איכשהו זה התנתב לנישה של הגרושים, ולא ייאמן באיזו מהירות זה תפס".
אבל למה תום תמיד בלי חולצה?
"אה, תומי אוהב להתפשט. הייתה תקופה שהוא גם הופיע על הבמה בלי חולצה, ואני אומרת, למה לא להיות נדיבה ולחלוק את השפע? למה שאנשים לא ייהנו מכל הטוב הזה? האמת שזו חצי בדיחה, את יודעת, הלכנו על מה שמוכר".

אמרתי וואלה, חתיך

גלעדי מגדירה את עצמה "אמנית ויוצרת רב־תחומית", אבל מוכרת יותר כבתו של מוטי גלעדי (75), אחד מאמני הבידור הוותיקים בישראל. בילדותה נחשבה לילדת פלא, ומגיל תשע הופיעה לצידו של אביה על במת תיאטרון יידישפיל, בארץ ובחו"ל. "לא הייתה לי ילדות רגילה, הייתי מופיעה בלילות וקמה בבוקר לבית הספר", סיפרה בעבר בריאיון ל"לאשה". בהמשך התגייסה ללהקה צבאית ולמדה משחק, אבל אז לקחה צעד אחורה לטובת לימודי עיצוב פנים, מקצוע שבו עסקה כחמש שנים. כאשר החליטה לחזור לבמות, שבה להופיע עם אביה, וגם כתבה, ביימה ושיחקה במופע הילדים, "גברת קסם ואדון משאלה". בהמשך עסקה שלוש שנים בבימוי ובהפקת מופעי תיכון.
בקרוב היא מוציאה אלבום, Disorder שמו, שכולל שירים בעברית ובאנגלית, ובו היא ממתגת את עצמה ככוכבת פופ תחת השם MajorD. השיר הראשון מתוכו יוצא השבוע ונקרא "עדיין נשואה?!", היפ הופ קופצני עם מילים שעוסקות ב"זוגיות שמגיעה לרוויה לא מגניבה ומתפרקת". "התחלתי את האלבום קצת לפני הקורונה, בזמן משבר מאוד גדול שלי עם עצמי", היא מספרת. "כתבתי בגוגל 'איך כותבים שיר פופ?', ומשם זה התגלגל מעצמו".
למה את קוראת לעצמך מייג'ור די?
"קודם כול מייג'ור די זה העצמה של האישיות שלי, די זה דורין. זה בא גם ממייג'ור דיפרשן, שזו ההגדרה לחוויה שליוותה אותי כל החיים, כי היו לי דיכאונות והתמודדתי עם סיטואציות לא פשוטות בחיים. ובעיקר כי הדמות הזאת מאוד ממותגת, מאוד צבעונית ומאוד לפרצוף, ורציתי להרחיק אותה מדורין, הבת של מוטי גלעדי, ששרה ביידיש מגיל תשע".
דורין: "תומי אוהב להתפשט, ואני אומרת, למה לא להיות נדיבה ולחלוק את השפע? למה שאנשים לא ייהנו מכל הטוב הזה?"
כאשר הם נשאלים איך הכירו, הדעות חלוקות. תום: "נתחיל בגרסה שלי? פייסבוק פשוט הציע לי אותה כ'אנשים שאולי אתה מכיר'. אמרתי, 'וואו, איזו יפה', אבל לא חשבתי שאני בסטנדרט שלה בכלל".
דורין: "בקיצור, צוקרברג יהיה אורח הכבוד במסיבת האהבה שלנו".
ומה הגרסה שלך?
"הוא פשוט נתקל בסרטון שעשיתי בלי חולצה, ותומי מת על קווין (צוחקת), אז הוא כתב לי: 'אהבתי, אולי יום אחד נעשה שת"פ?'".
תום: "היא לא הגיבה והמשכתי בחיים. באיזשהו שלב היא עשתה לי לייק על משהו, ואז גילינו שאנחנו גרים קרוב, אני בקיבוץ רמת־הכובש והיא בכפר־סבא, והתכתבנו".
דורין, אז כן עשית לו לייק!
"את רואה את הבחור היפה הזה, כן? ככה זה כשאני רואה רוקיסט בלי חולצה, אני לא עומדת בזה. הסתכלתי על הפרופיל, ראיתי שהוא חתיך, ואמרתי וואלה. החלטנו להיפגש, נסעתי אליו לקיבוץ, אני מחנה ליד הכלבו, ומגיע בחור לא קשור לקבל את פניי. מזל שבאתי בווייב של זרימה. פשוט זרמתי עם מה שיש למרות שזה לא מה שהובטח".
מה הוריד לך?
"הוא בכלל לא נראה כמו בתמונה, כאילו עבדו עליי. הוא בא עם חולצת מארוול דהויה וסנדלי שורש! לא בסטייל שלי בכלל".
תום: "כי לא היו לי כוונות. לא התכוננתי. גם לא היה לי כלום בבית, התקשרתי לבן דוד שלי שיארגן לי דחוף בקבוק יין".
דורין: "מייג'ור די זה העצמה של האישיות שלי, די זה דורין. זה בא גם ממייג'ור דיפרשן, כי היו לי דיכאונות והתמודדתי עם סיטואציות לא פשוטות בחיים"
דורין: "אחרי כוסית אחת או שתיים שכחתי מסנדלי השורש וגיליתי שהוא ממש מקסים. סיפרנו אחד לשנייה את סיפור הגירושים שלנו, שרנו ביחד את 'בלאק בירד' של הביטלס, והוא אמר שאני שרה יפה. אחר כך היה מה שהיה והוא קם מאוהב".
נלחצת?
"אמרתי לו שאני לא בנויה לזוגיות קבועה, והוא אמר לי משפט נורא יפה: 'אל תדאגי, אני אגדל עלייך' (תרגום לביטוי באנגלית I'll grow on you, כלומר, את עוד תרצי אותי, ד"ח). מלא פעמים אמרתי לו 'לא יהיה', אבל הוא עקשן. בזכותו אנחנו פה שנתיים וחצי אחרי".
מה היתרונות של זוגיות בפרק ב'?
תום: "לא לגור ביחד (צוחק). יש משהו בספייס הזה שהוא נכון לזוגיות שנייה".
דורין: "הנישואים הקודמים, הקריירה, הילדים וכל הלחץ מסביב דוחקים את הרומנטיקה והתשוקה למקום נמוך. אצלנו זה לא קיים. שנינו בהורות משותפת. בשבוע שעבר נסענו ספונטנית לחופשה רומנטית בכליל, וחברה טובה שלנו אמרה לי, 'יו, איך אני מקנאה'. תחשבי שחצי מהשבוע וכל סוף שבוע שני אנחנו בלי הילדים ויכולים להשקיע בזוגיות".
יש גם חסרונות?
"פרק ב' זה הרבה יותר מורכב. יש מורכבות אובייקטיבית של חיבור משפחות, הילדים שלי, הילדים שלך, כולנו חוטאים בזה. היד הרבה יותר קלה על ההדק כשגרים בבתים נפרדים. כשאין ילדים משותפים קל מאוד לפרק את החבילה".

גרושה זה אות קין

גלעדי נולדה וגדלה ברעננה, בת זקונים של מוטי גלעדי ואורנה ז"ל. אחיה עידן (49) ואחותה ליעד (46) חיים בארצות־הברית. כשהייתה בת עשר חלתה אמה בסרטן. שלוש שנים לאחר מכן, בגיל 47, נפטרה, והותירה אחריה חלל שדורין, שהייתה אז רק בת 13, עדיין מנסה למלא.
רק לאחרונה, כשהצליחה לכתוב עליה שיר בפעם הראשונה, נראה כי השלימה עם מותה. את השיר, I wish you stayed, היא שרה באזכרה שנערכה במלאת 29 שנה למות האם, ובפוסט שהעלתה לפייסבוק כתבה: "29 שנים מאז שהיתמות הפכה להיות חלק גדול מהזהות שלי, מאז שאיבדתי את האישה הכי יקרה וקרובה אליי על פני האדמה".

לפני חמש שנים התגרשה מבעלה יזהר, פסיכולוג במקצועו, אחרי עשר שנות נישואים ושלושה ילדים: אלמה (13), רום (11) ועומר (7). הם הכירו כשהייתה בת זוגו של אחיו החורג (מנישואים שניים של הוריו). שנתיים אחרי שנפרדה ממנו, אחיו הביולוגי של יזהר, נועם, נהרג במלחמת לבנון השנייה, והיא באה לניחום אבלים. "משם התפתח רומן על רקע השכול שלו והחיבור שלי למוות, ואחרי חודש הוא הציע לי נישואים", סיפרה.
השיר "עדיין נשואה?!" זה הסיפור שלכם?
"לשמחתי לא. יזהר ואני היינו חברים, הייתה אהבה, הייתה הכלה, נתנו אחד לשני את החופש לעשות קריירה, אבל דברים אחרים קמלו, והפרידה הייתה מתבקשת".
תום: "היא אמא מדהימה, זמרת ויוצרת מדהימה, והיא חרמנית על החיים. זה משהו שחיפשתי בזוגיות שלי"
למה מתבקשת?
"התחתנו חודש אחרי שהכרנו ומיד נכנסנו למרוץ החיים. מצאתי את עצמי שוכבת במיטה מדי ערב מותשת ומרוטה, ושואלת את עצמי בייאוש, 'כך תיראה שארית חיי?'. הרוטינה המעייפת ואובדן הריגוש והרומנטיקה הורידו אותי לבורות של דיכאון. הפנטזיה הזו שגידלו אותי עליה התפוצצה לי בפנים. נדמה לי שעבורו זה היה יכול להספיק, שמעתי סיפורים מחברות, ואנחנו אפילו נחשבנו זוג מוצלח, אבל מבחינתי היינו בתרדמת, נרדמנו בשמירה. אחרי הגירושים הרגשתי שאני כישלון. הייתי צריכה להרגיע את אות הקין הזה שהסתובבתי איתו, 'גרושה'. לא היה לי קל עם המילה הזאת".
התגרשתם בטוב?
"לגמרי. יזהר גר לידי ואנחנו מגדלים את הילדים ממש ביחד ובשיתוף מלא. זו לא פעם ראשונה שאני עוברת חוויה של פירוק בית. כשאמא נפטרה התפרק לי הבית, ואז אבא שלי התחתן עם אסנת וישינסקי ועברנו מרעננה לגור איתה ועם ילדיה, ליאור ז"ל ודנה ברמת־גן, ואז ליאור נהרג (בפיגוע בציר פילדלפי ליד רצועת עזה. ד"ח), ואחרי כמה שנים הם התגרשו ושוב התפרק לי הבית. החלטתי שאם פירוק הבית בשלישית הוא הכרחי, לפחות שזה יקרה בדרך הטובה ביותר. הקשר שלי עם יזהר הוא מדהים, וגם עם תומי הוא בקשר מעולה. לפני חודש נסעתי לדובאי, אז תומי הזמין אותו ואת הילדים לקיבוץ. טפו טפו טפו, אני לא רוצה לנחס, כי אני ממש מאושרת מזה".
2 צפייה בגלריה
דורין עם אבא, מוטי גלעדי
דורין עם אבא, מוטי גלעדי
דורין עם אבא, מוטי גלעדי. "הוא חולה על תום ואורח קבוע אצל ההורים שלו בימי שישי"
(צילום: אלבום פרטי)

איך הקשר בין הילדים שלכם?
תום: "הגדולות של שנינו פחות או יותר באותו גיל והן חברות טובות, וכך גם הקטנות. באמצע יש את רום והוא בן, אז פחות".
דורין: "בסוף השבוע האחרון תומי נסע עם הקטנה שלו למדבר, ושתי הגדולות היו אצלי".
בנוסף למוזיקה, כיום גלעדי היא גם יזמית. לאחרונה השקיעה בסטרט־אפ ישראלי וגם בכפר האקולוגי יוקו וילג', שיוקם בקרוב בהולנד על ידי חבריו של תום. "החיים בכפר הזה יחזירו אותנו לחברה שבטית. אני הולכת לקנות שם קרקע ולבנות בית ואולפן, ויש לנו חלומות לעשות שם פסטיבלי מוזיקה בינלאומיים", היא מתלהבת.
איך החיים בכפר אקולוגי נידח יסתדרו עם כוכבת הפופ שאת רוצה להיות?
"שום בעיה. עברתי כל כך הרבה תפקידים בתוך התחום הזה: בגיל 13 החלפתי את אמא שלי והייתי מנהלת הצגה של אבא שלי, התגייסתי ללהקה צבאית, הייתי בימאית של מופעים גדולים, הייתי עורכת וידיאו ועשיתי סושיאל, והיום יש לי את הכלים להיות פרסונה. לא מספיק רק להוציא שיר, היום אמן שרוצה להצליח צריך את כל החבילה".
דורין על הגירושים: "שאלתי את עצמי בייאוש, 'כך תיראה שארית חיי?'. הרוטינה המעייפת ואובדן הריגוש הורידו אותי לבורות של דיכאון. נרדמנו בשמירה"

היית צריכה להתגרש בשביל להגיע למקום הזה?
"הגירושים אפשרו לי להשקיע בעצמי חצי מהזמן - כשאני עוד צעירה. עוד לא הגעתי לשלב הפתט".
מה אבא מוטי חושב על מייג'ור די?
"הוא מאוד אוהב אותה. היום הוא התרחק קצת מהבמות, הוא מתמקד בביזנס בחו"ל, בעיקר בקרואטיה. הוא אדם מאוד כריזמטי, איש של אנשים. הוא חולה על תום ואורח קבוע אצל ההורים שלו בימי שישי".
יש לו זוגיות היום?
"כרגע לא. אמא שלי יושבת שם חזק על הלב שלו".

החבר הכי טוב שלי

גם תום שאב את המשיכה לבמה מהוריו. הוא נולד וגדל בקיבוץ רמת־הכובש למשפחה מוזיקלית: אמו בתיה סולומון היא מוזיקולוגית, מנצחת וזמרת אופרה, ואביו קלי הוא דיג'יי בין יתר עיסוקיו. סבו, הוא מתגאה, הביא את הנגינה על מסור לארץ. הוא גרוש כמעט שלוש שנים, אחרי 14 שנות נישואים, ואב לשלוש בנות (14, 10 ו־8).
בעבר היה חבר בהרכבים שונים, עד שעבר ניתוח בגבו וסבל מנכות לתקופה ארוכה. "הייתה לי פריצת דיסק רצינית. אני מאמין שזה נבע ממחלת הפרפקציוניזם, דרשתי מעצמי יותר מדי", הוא מסביר. "יש קשר של גוף ונפש, לא אהבתי את עצמי כנראה. הייתה תקופה שהייתי ממש משותק, לא תפקדתי בכלל, שכבתי בבית של ההורים יותר מחודש, ואירוע כל כך קיצוני מזמין לעשות שינוי בחיים. אמא שלי דחפה אותי ואת אשתי לשעבר לסדנת העצמה אישית אצל המנטור אלון אולמן, כשהיעד היה לתקן את הזוגיות ולחזור להיות בן אדם בריא. מה שיצא זה שבמקום לחדש את האהבה הזוגית חידשתי את האהבה העצמית. הבנתי שאין מה לתקן את הזוגיות".
אחרי שהשתקם פיזית ונפשית הוא התחיל ללמד ריתמוזיקה בגני ילדים, והיום הוא עובד כמורה פרטי לגיטרה, קלידים ובנג'ו. בתקופת הקורונה הקימו בני הזוג צמד שהופיע בסלונים ביתיים, בעיקר בקיבוצים, והם עושים את זה מדי פעם גם היום.
דורין: "היה רגע שכמעט נפרדנו ושאלתי, איך אני עוזבת את ארץ הפלאות הזאת? לי אין תמיכה משפחתית, אני לבד־לבד. יש לי רק את הגרוש שלי ואת תומי"
מה אתם אוהבים אחד בשנייה?
תום: "נהיה לי חם רק מלחשוב עליה, היא עושה לי חם בלב. מה ששובה את הלב בדורין זה שהיא כל כך הרבה דברים - היא אמא מדהימה, זמרת מדהימה, יוצרת מדהימה, והיא חרמנית על החיים. זה משהו שחיפשתי בזוגיות שלי, מישהי שבאמת אוהבת את החיים".
דורין: "יופי, עכשיו ישימו בכותרת 'דורין חרמנית על החיים'. אין מה לעשות, צריך למשוך קהל".
מה את אוהבת בתום?
"הוא רומנטיקן חסר תקנה, כל הזמן מחכים לי פרחים ופתקים, ואלה דברים שלא היו בנישואים שלי. זה מסר נורא חשוב שאני רוצה להעביר: תעבדו בזה, אל תיקחו אחד את השני כמובן מאליו. תום הוא היצור הכי אהיב שאני מכירה, ממש דובון אכפת לי. הוא מגיע ללב של כולם. לי יש בנשמה יערות של אופל, והוא בא עם כל השפע שלו וריפא אותי.
"וזה לא נגמר בו, יש סביבו משפחה שהם חבורה מדהימה של אנשים שהתחברתי אליהם. היה רגע שכמעט נפרדנו ושאלתי את עצמי, איך אני עוזבת את ארץ הפלאות הזאת? לי אין תמיכה משפחתית, אני לבד־לבד. האחים שלי גרים נורא רחוק, אז אין תמיכה יומיומית, ואבא שלי רוב הזמן לא בארץ אלא בקרואטיה. יש לי רק את הגרוש שלי ואת תומי. חוץ מזה, תסתכלי עליו. סליחה, תומי, אני מחפיצה אותך? תכלס הוא החבר הכי טוב שלי, זה מה שאני הכי אוהבת בו".
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button