גל מלכה בילדותה עם הוריה

גל מלכה: "בת שלוש, עם הוריי. אושר משפחתי שנגדע כשאבא נהרג"

גל מלכה מתגעגעת לאביה שנהרג בתאונת דרכים בגיל 47 ולא זכה לראות את ההצלחה שלה: ""הייתי ילדה דרמטית שמשגעת פילים, ואבא הכיל אותי ואיפשר לי להיות מי שאני"

פורסם:
גל מלכה (29), שחקנית, ממושב נווה־מבטח, נשואה. משחקת במחזמר "סוף העולם שמאלה" (התיאטרון הארצי) ובסדרה "בעלת החלומות" ומצטלמת בימים אלה ל"שלומי שש" (שתי הסדרות ב־HOT):
התמונה צולמה בשנת 1997 ביום הולדתי השלישי, בחצר הבית שגרנו בו בכפר־ורבורג. אני עם אמא לבנה ואבא יעקב ז"ל, ילדה שלישית שלהם. רק כעבור 15 שנים נולד אחי הקטן. אמא, שהייתה גננת, תמיד אהבה להתלבש בסטייל, אפילו כדי לזרוק את הזבל הייתה הולכת עם עקבים, והיא נהנתה להלביש אותי כמוה. אבל אני הייתי ההפך הגדול, ילדה־בן. הלכתי תמיד יחפה, וככל שהייתי יותר מלוכלכת, כך הייתי יותר מבסוטה. אהבתי במיוחד בעלי חיים ואספתי צפרדעים, חלזונות, תולעים ומה לא. נתתי להם שמות והתעקשתי שיחיו איתנו בבית. לא הייתה אופציה לסרב לי, כי מאז ומתמיד הייתי מאוד דעתנית.
כשאני מתבוננת בצילום אני רואה אושר. אני נזכרת במשפחה החמה והנהדרת שלנו וביחסים המדהימים שהיו לי עם אבא. הייתי ילדה דרמטית שמשגעת פילים, ואבא, שהיה מנהל תשתיות בחברת HOT, הכיל אותי ואיפשר לי להיות מי שאני. היו לו יכולת וסבלנות ללמד אותי דברים ולענות על כל השאלות שלי. הייתי ילדה מאוד סקרנית, והוא תמיד התייחס לשאלותיי בכבוד. אם לא ידע לענות, היה מחפש תשובה וחוזר אליי.
גל מלכהגל מלכהצילום: שי יחזקאל

לפני שמונה שנים, כשהיה בן 47, אבא נהרג בתאונת דרכים. גבר נרדם על ההגה, סטה מהדרך ונכנס חזיתית ברכב שאבא נהג בו. הוא מת במקום וכולנו התפרקנו לרסיסים.
היום, בכל פעם שאני מקבלת תשבחות או פרסים, אני חושבת על אבא שלא זכה לרוות נחת מהילדה, שנהגה לשיר בקולי קולות בבית ותמיד קיבלה ממנו תמיכה ועידוד. אני מצטערת כל כך שלא זכה לראות אותי בהצלחתי".

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button