דנית גרינברג באיפור של מיקי בוגנים

גלאם הוליוודי או נקי ואלגנטי: איזה סגנון איפור כדאי לבחור ליום החתונה?

רגע לפני שהם נכנסים ללו"ז עמוס במיוחד, ביקשנו מהמאפרות והמאפרים המובילים לבחור את מראה איפור הכלה המועדף עליהם

דניאל פסו
פורסם:

המאפרת: חן אלקבץ

9 צפייה בגלריה
חוה מונד באיפור של חן אלקבץ
חוה מונד באיפור של חן אלקבץ
גלאם הוליוודי. איפור של חן אלקבץ
(צילום: אלון שפרנסקי)
מראה האיפור הנבחר שלי: " המראה שאני בוחרת לכלות שלי לעונת החתונות הקרובה הוא גלאם הוליוודי, שמסמל את היציאה והשחרור מהקורונה לחגיגה אחת גדולה. עם זאת, אני תמיד אעשה את מה שהכלות שלי מבקשות, ואם הן בוחרות ללכת על מראה טבעי אז אתן להן להרגיש הכי בנוח בעולם כי זה מה שחשוב בסופו של דבר כמאפרת - ללוות את הכלה צעד צעד בתהליך ולתת לה להיות שותפה לתוצאה".
איך משיגות את הלוק: "האיפור מודגש ומלוכסן בגוני חום ושמנת, עם נגיעות של הברקות עדינות בעיניים להארה; ריסים מלאכותיים (כי אי־אפשר בלי); גבות מוברשות מעט מעלה ומסודרות; עור חלק ויפה כפורצלן - הכל משתלב באופן הרמוני עם קונטור טבעי, שגורם לעור לא להיראות מאופר מדי. את השפתיים אני תוחמת בעיפרון חום ומורחת ליפסטיק בגוני ניוד מעט ורדרד".
טיפ לכלות ליום החתונה: "לאסוף תמונות של איפור שאתן אוהבות ולהראות למאפר את הכיוון. הוא, כמובן, ייתן פרשנות משלו לפי סגנונו וכשרונו. בנוסף, חובה להצטייד בתיק טאץ'־אפים! אני מציידת כל כלה בתיק קטן עם ליפסטיק/ גלוס, ספוגית מייק־אפ, מקלוני אוזניים וטישו. אני ממליצה להוסיף גם מברשת איכותית וסומק או ברונזר לטאץ' קטן לפני החופה, כדי שתיראי מושלמת כמו ברגע שיצאת מהאיפור בתחילת היום".


המאפרת: נירית הירשמן

9 צפייה בגלריה
איפור כלה של נירית הירשמן
איפור כלה של נירית הירשמן
נקי ואלגנטי. איפור כלה של נירית הירשמן
(צילום: מירב בן לולו)
מראה האיפור הנבחר שלי: "סגנון האיפור שלי הוא נקי, אלגנטי וזוהר, טבעי ובטוח בעצמו. בהתאם, לכלות שמגיעות אליי בדרך כלל תהיה זיקה לאופנה, לאסתטיקה ולמינימליזם, ולכן האיפור יהיה קלאסי, לא מתאמץ ומחמיא לאישיותן. איפור שיוצר מראה על־זמני, המתאים לבנות שפחות מתחברות למראה הכלתי הנפוץ כיום, וזה יבוא לידי ביטוי גם בעיצוב השיער והשמלה".
איך משיגות את הלוק: "בתמונה שלמעלה מופיעה מעצבת האופנה מאיה רייק ביום חתונתה, מאופרת במייק־אפ טבעי, בתוספת הצללות וההארות. הגבות עבות ומשורטטות, איפור העיניים במראה טבעי בגוון מטאלי, עם תוספת של ריסים מלאכותיים בינוניים, אייליינר חום עדין ומסקרה עמידה ובנוסף - שימרים ושפתיים בגוון דובדבן מתון".
טיפ לכלות ליום החתונה: "אני ממליצה להתחיל לעבוד על הגבות כמה חודשים לפני החתונה, לגדל ולעצב אותן במקביל, כדי שליום הגדול תגיעי מוכנה. גבות מדויקות ומחמיאות הן האקססורי החשוב ביותר בפנים, בעיקר כשהאיפור נקי ועדין".

המאפר: מיקי בוגנים

9 צפייה בגלריה
דנית גרינברג באיפור של מיקי בוגנים
דנית גרינברג באיפור של מיקי בוגנים
עיניים נקיות. דנית גרינברג באיפור של מיקי בוגנים
(צילום: שי בוזגלו)
מראה האיפור הנבחר שלי: "עיניים נקיות בצבעים ורדרדים או ברונזרים בהירים, מעט ריסים מלאכותיים ולהחליט על דבר אחד שיבלוט, למשל, אם העור מבריק – אז העיניים במרקם מט, ואם העיניים מבריקות אז השפתיים במרקם מט".
איך משיגות את הלוק: "במראה של דנית גרינברג (בתצלום) שהתחתנה לאחרונה, בחרתי בבסיס דק מאוד שמתחתיו הנחתי קרם פריימר שמעניק מראה מבריק. לעיניים בחרתי במראה טבעי ורדרד עם מעט מאוד ריסים מלאכותיים, בשפתיים תוחם בצבע ורוד עתיק וסומק בנדיבות, וויתרתי על שימרים כי העור היה קורן גם בלי".
טיפ לכלות ליום החתונה: "אם יש אפשרות - לקחת מאפרת לטאץ'־אפים, לוותר על צילומים בחיק הטבע ולברר לפני החתונה אם יש רגישויות למוצרים מסוימים. חשוב להגיד למאפרת איך את אוהבת להיראות בדיוק ולהביא תמונות שממחישות את זה, כי הרבה פעמים אנשים מקשיבים למה שאת אומרת, אבל לא למה שאת מתכוונת. בנוסף, לזכור שמראה האיפור והשיער חייב להתכתב עם הכלה, אז לעולם לא לבחור משהו אופנתי שלא מתאים לך".

המאפר: אדם משאלי

9 צפייה בגלריה
איפור כלה של אדם משעלי
איפור כלה של אדם משעלי
איפור מעצים. מראה כלה של אדם משעלי
(צילום: דניאל אלסטר)
מראה האיפור הנבחר שלי: "מראה איפור שמעצים את היופי הטבעי של האישה וגורם לה להיראות הגרסה הכי יפה של עצמה. אני אוהב לקחת השראות ממראות איפור של השטיח האדום בהוליווד ולתת את האינטרפרטציה שלי. זה מתאפיין במראה מאוד פרשי, נושם וזוהר, לא מאט מדי ולא אבקתי ומפודר יתר על המידה. העיניים רכות ולא מאוד דרמטיות ותמיד יהיה באלאנס בין העיניים לשפתיים. טבעי מאוד אבל עדיין נשי וגלאם".
איך משיגות את הלוק: "הדגש במראה הזה הוא על עור שנראה בריא ורענן. חשוב מאוד להכין את העור עם קרם לחות ולהניח מעל פריימר למראה זוהר. אני מערבב שני מייק־אפים יחד - לחותי בגימור זוהר עם מייק־אפ עמיד ל־12 שעות לפחות, ואז מוסיף הארות, הצללות וסומק. את פיסול תווי הפנים אני בונה בעזרת מוצרי קרם וגם אבקה. העיניים מודגשות בצבעי חום עם צל טבעי כמעט אורגני ומונוכרומטי, הריסים במראה נשי ומעוגל והשפתיים והלחיים בגוני אפרסק או ניוד טבעיים. חשוב לי מאוד שהאיפור יהיה מותאם למזג האוויר הישראלי, במטרה ליצור לוק טבעי, רך ועמיד".
טיפ לכלות ליום החתונה: "לישון טוב בלילה לפני, מחכה לכן יום אינטנסיבי וארוך וחשוב לקום אנרגטיות. בנוסף, לשתות מלא־מלא מים! זה גורם לעור הפנים לזהור ולאיפור להתיישב הרבה יותר טוב. והטיפ הכי חשוב הוא לנסות ליהנות. בסוף, לאחר חודשים של הפקה ותכנון, מגיע היום הגדול שעובר ממש מהר. אז חשוב לשחרר, לזרום וליהנות מכל רגע".

עוד כתבות ומדריכים בפרויקט חתונות 2022

המאפר: גילי אלגבי

9 צפייה בגלריה
איפור של גילי אלגבי
איפור של גילי אלגבי
איפור שלא משתלט. המראה של גילי אלגבי
(צילום: טל חמדי)
מראה האיפור הנבחר שלי: "בכל הנוגע לכלות, יש מוטיב אחד שמוביל אותי – שהאיפור לא ישתלט. שיחמיא, שייתן את הטון ושיראו אותו - אבל שלא נאבד את הכלה בתוכו. הכי גרוע בעיניי הוא להרגיש לא עצמך ביום הזה. מבחינת האיפור, רוב ההשקעה היא בבסיס: לבחור את הקרמים הנכונים, את המייק־אפ שיֵשב בצורה מדויקת על העור – שיתחבר ויאחד אבל לא ישתלט. אנחנו צריכים לזכור שאנחנו לא בהוליווד, אנחנו לא מעלים את ביונסה להופעה. זה אירוע מכונן של פעם בחיים, בשאיפה, ואתן רוצות לפתוח את האלבום גם עוד עשר שנים ולומר: 'יואו, איזו יפה הייתי!'".
איך משיגות את הלוק: "החלק הראשון מתרכז בעור, בהצללות ובהארות מאוד עדינות ברמה שכמעט ולא רואים אותן. החלק השני מתרכז בעיניים, הגבות והריסים – בעצם פה אני מסתכל על צורת העין ובודק איך אני יכול ללכסן ולהאריך אותה יותר, שתהיה מצועפת וסקסית. עיניים הן החלק המרכזי בפנים, ולכן אבחר בגוני צלליות שמתחברים לתת־הגוון של הכלה. החלק האחרון הוא הסגירה, הטאץ'־אפ. אני בודק מה האזור הכי מחמיא של הכלה שאותו אני רוצה להדגיש. זה יכול להיות הלחיים, השפתיים או עוד טיפה בעיניים. הטכניקה שלי לכלות היא קודם כל לאחד הכל, ובסוף לתת את הדגש הסופי, כך שיסתכלו עליה ויגידו 'וואו, היא נראית מדהים'".
טיפ לכלות ליום החתונה: "אני רוצה להזכיר להן שזה יום של פעם בחיים. את כל הלחץ והדאגה צריך לשים בצד. חשוב שהכלה תהיה שלמה עם עצמה ותאהב את מה שהיא רואה במראה".

המאפרת: ליאט בן שמשון

9 צפייה בגלריה
איפור של ליאט בן שמשון
איפור של ליאט בן שמשון
איפור על-זמני. מראה הכלה של ליאט בן שמשון
(צילום: טרלן בן אבי)
מראה האיפור הנבחר שלי: "הסגנון המועדף עליי לעונת החתונות הקרובה הוא איפור על־זמני, כזה שגם בעוד עשר שנים תסתכלי בתמונות ותאהבי מה שאת רואה. חשוב לי ליצור רכות, אבל עם נוכחות".
איך משיגות את הלוק: "קודם כל, עור פנים שנראה בריא ומלא לחות. אני מוסיפה הברקות עדינות במקומות הנכונים, אבל שלא יהיה מבריק מדי כדי לא להיראות מזיעה, כאילו חזרת ממרתון. אני אוהבת שהמייק־אפ עדין, טבעי וכמעט לא מורגש. כזה שמחליק את העור, יוצר אחידות וכמובן מספיק עמיד לצילומים ולחתונה. הגוונים שאני מתכננת לעונה הקרובה הם גוני אפרסק כתמתם, בז', חמרה, ורדרדים ונחושתיים. כמובן, בהתאמה לפי גון העור, צבע השיער והשמלה. על ריסים אני לעולם לא מוותרת ומדביקה אחד אחד באורך עדין ולא מוגזם, שמדגיש את העיניים ומוסיף נוכחות. אני אוהבת מאוד לתת במה לעיניים בערב הזה, להגדיל ולהדגיש אותן. אני עושה זאת באמצעות משחק של עפרונות וצלליות. גם בחלק העליון וגם בחלק התחתון. השנה פחות מדבר אליי אייליינר, כי הוא מקשיח את הלוק בעיניי".
טיפ לכלות ליום החתונה: "אני ממליצה להכין את עור הפנים בטיפוח קבוע, כך שייראה זוהר ומלא חיים. עשי זאת על ידי תזונה נכונה עם הרבה פירות וירקות בחודשים שלפני החתונה והקפדה על שתיית מים. בנוסף, אני ממליצה להתלבש יפה גם בהתארגנות, זה משפיע על התחושה הפנימית ויגרום לך להסתובב זקופה ואצילית. הקיפי את עצמך במשפחה ובחברות הטובות שנעים לך איתן ובספקים וספקיות שאת סומכת עליהם, ולך יישאר רק לחגוג".

המאפרת: שחף גאיה ביטון

9 צפייה בגלריה
איפור של שחף גאיה ביטון
איפור של שחף גאיה ביטון
התאמה אישית. שחף גאיה ביטון
(צילום: שחף גאיה ביטון)
מראה האיפור הנבחר שלי: "אני מתאימה לכל כלה את מה שהכי מחמיא לה ומה שיגרום לה להרגיש הכי יפה. ההשראה שלי לקיץ היא שימוש בגוונים ורדרדים־אפרסקיים, תלוי בגון העור. המטרה היא ליצור מראה טבעי ונושם שעדיין ייראה סקסי. הכי חשוב במראה הזה, בעיניי, הוא לדאוג שגון המייק־אפ יהיה תואם לצבע העור של הכלה, לא כהה או בהיר יותר. אני אוהבת לייצר מראה עור פנים בריא ומבריק, אבל לא מנצנץ. אני עושה את זה עם שימר טבעי שנותן ברק שקוף. אפשר לצייר מעל האיפור נמשים כדי להחזיר את המראה הטבעי, אבל זה מומלץ רק למי שבאמת מנומשת. למי שיש נקודות חן אפשר גם להבליט אותן. ככל שמדגישים את העיניים מתקבל מראה יותר סקסי. כדאי בעיניי לעשות זאת בגוונים רכים וטבעיים או בסגנון מודגש בגוונים חומים".
איך משיגות את הלוק: "אני מתחילה בלנקות את העור עם מי פנים, ואז ניגשת לאפר את העיניים. בתמונה שמימין עשיתי משחק של שני גוני צלליות חומות והדבקתי ריסים יחידים כדי ליצור מראה הוליוודי. כשאני מסיימת לאפר את העיניים, אני מנקה את האזור שוב עם מי פנים, מורחת קרם לחות ומיד לאחר מכן מניחה את המייק־אפ, כאשר בחודשי הקיץ אני ממליצה לרוב על גימור מאט בכיסוי מלא. לאחר המייק־אפ אני מורחת קונסילר כדי לתת אור מתחת לעיניים, ואז עושה הצללות. באופן אישי, אני פחות מתחברת להצללות רטובות ומעדיפה לעשות הצללות יבשות עם ברונזר וסומק, כי בעיניי זה הכי עמיד. את השפתיים אני אוהבת לתחום בעיפרון בגון השפתיים של המאופרת, ובתקופת הקיץ אני מורחת שפתונים בגוונים ורדרדים בהירים. אני ממליצה להשתמש בטקסטורה לחותית או בגלוס, ופחות ממליצה על גימור מאט שעלול קצת לבגר".
טיפ לכלות ליום החתונה: "אני לא ממליצה לעשות לפני החתונה הלחמת ריסים כי האיפור יוצא פחות יפה. כדאי לשמור על העור ולא להשתזף כי קשה מאוד לטשטש קילופים בעור. אני כן ממליצה לכלות שלי להצטייד בעיפרון שפתיים בגון השפתיים שלהן, מברשת סומק וסומק ולהביא את המוצרים איתן לאירוע, כדי שיוכלו לחדש פעם אחת לפני צילומי המשפחות ופעם שנייה לפני החופה".

המאפרת: נגה תמיר

9 צפייה בגלריה
איפור של נגה תמיר
איפור של נגה תמיר
אוהבת לגוון. איפור של נגה תמיר
(צילום: נגה תמיר)
מראה האיפור הנבחר שלי: "אני אוהבת לגוון. לכל כלה יש סטייל שונה שמייחד אותה ואני מתאימה את סגנון האיפור לאופי הכלה והחתונה. באותה מידה אני עפה על כלות שיזרמו איתי על לוק עם טוויסט כלשהו".
איך משיגות את הלוק: "בתמונה שלמעלה בחרתי לוק הכי נקי שיש. בעיניי זה הכי מאתגר מבחינת איפור, לעשות את כל השלבים ועדיין שייראה פרש. במראה הזה יש הכל - מייק־אפ, צלליות, הצללות, סומק ומסקרה, הכל בעדינות על ידי שימוש בעיקר במוצרים בטקסטורה של קרם".
טיפ לכלות ליום החתונה: "לא לעשות ניסויים לפני החתונה - שיזוף, מוצרים חדשים או טיפולים שלא נעשו בעבר. לא לקחת סיכונים כשזה נוגע לעור הפנים. חשוב להזין את העור בקרמים באופן קבוע, ולא להיזכר שבוע לפני".
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button