דנית ברנס, אז והיום.

הדודה של ברק שמיר זכתה במיס אינטרנשיונל ב-92': "יש יופי בכל גיל"

דנית ברנס, חביבת הקהל לשנת 1992 ו"מלכת הקפה" הבינלאומית, נזכרת בחוויותיה מהתקופה ומגלה שיש דור המשך במשפחה לעיסוק בדוגמנות

פורסם:
"כשחזרתי לגור בבת־ים שמתי תמונות שלי מפעם בקבוצת הפייסבוק של העיר ושאלתי אם מישהו זוכר אותי", מספרת דנית ברנס, שהתפרסמה לראשונה כשהשתתפה בתחרות מלכת היופי 1992. "קיבלתי 2,000 לייקים וגם היום, כשאני עובדת כמתווכת נדל"ן ועושה עבודת שטח, אנשים אומרים לי, 'יההה, דנית! אנחנו זוכרים אותך! תחרות מלכות היופי!'
ברנס (47) גרושה בזוגיות ואם לבן ובת (25 ,24), גדלה כאמור בבת־ים, התאמנה בהתעמלות מכשירים ולמדה בגימנסיה סוקולוב לאור. כשהייתה בת 17, החבר הראשון שלה המליץ עליה לתחרות מלכת היופי, שבה זכתה בתואר חביבת הקהל. היא ייצגה את ישראל בתחרות "מיס אינטרנשיונל" בקולומביה, שם זכתה במקום הראשון.

מקום ראשון, והתואר המפתיע שבו זכית היה "מלכת הקפה".
"כן", היא צוחקת, "זה היה קשור לספונסר של התחרות". היא החלה לדגמן, ועד היום היא זוכרת לטובה את העזרה שקיבלה משלי גפני, שאותה פגשה בתקופה שבה עבדה בניו־יורק: "היא הייתה מקסימה והסבירה לי איך להגיע לכל מקום ברכבת ואיך מסתדרים עם המפות".
היית רק בת 18, ההורים שלך היו רגועים?
"כן, הם סמכו עליי, תמיד הייתי עצמאית מאוד, ואני ילדה טובה. עד היום לא שתיתי אלכוהול, זה לא מושך אותי". כששבה לישראל, לאחר כחצי שנה, התגייסה, שירתה בחיל הקשר, וקיבלה אישור להמשיך לדגמן כדי לסייע בכלכלת הבית. "סבתא שלי ז"ל הייתה אוספת את כל התמונות שלי מהעיתונים ושמה בניילונים, היא הייתה מעריצה שלי", היא נזכרת בחיוך.
"ברק הוא בן אדם עם לב זהב, ילד מיוחד ומדהים, מנומס ועושה כבוד. אני רק מסמסת לו שאני צריכה עזרה באינסטגרם, לא משנה איפה הוא, הוא עונה לי אחרי שנייה"
כשהשתחררה פתחה חנויות בגדים שנקראו על שמה. לאחר נישואיה בגיל 21 מכרה את החנויות והצטרפה לעסקיו של בעלה. כשהייתה בת 28 עברו ללוס־אנג'לס עם שני ילדיהם. הם חזרו לישראל לאחר שבע שנים והתגרשו. בעלה לשעבר כבר אינו בחיים וברנס מסרבת לדבר עליו.
בשובה לארץ ניהלה חנות בגדים ולמדה איפור וגמולוגיה. לפני ארבע שנים חזרה לעיר ילדותה כדי להיות קרובה להורים, והחלה לעסוק בתיווך. "אני מאוהבת בעבודה שלי", היא אומרת, "אני שמחה להיות בקשר יומיומי עם אנשים".
היית רוצה לחזור לדוגמנות?
"כן, לדעתי יש יופי בכל גיל. אשמח לדגמן במקביל לעבודה שלי בתיווך".
2 צפייה בגלריה
ברק שמיר
ברק שמיר
"ילד מיוחד ומדהים". האחיין הדוגמן ברק שמיר
(צילום: טל שחר)

ב-2013 התראיינת ל"לאשה" ואמרת שבתך נופר תגיע לתחרות מלכת היופי בבוא היום.
"היא יפהפייה, משהו מדהים, גבוהה יותר ממני, 178 סנטימטרים. עד שהצלחתי לשכנע אותה, התברר שהיא כבר מבוגרת מדי לתחרות.
"בכל מקרה, אני מרוצה ממה שהיא עושה כיום, היא לקראת סיום תואר במשפטים ומינהל עסקים באוניברסיטת רייכמן. אגב, את יודעת מי אחיין שלי? ברק שמיר! אמא שלו היא אחותי והדבר הכי קרוב אליי בעולם. ברק הוא בן אדם עם לב זהב, ילד מיוחד ומדהים, מנומס ועושה כבוד. אני רק מסמסת לו שאני צריכה עזרה באינסטגרם, לא משנה איפה הוא, הוא עונה לי אחרי שנייה".
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button