דברים דברים טובים מגיעים באריזות קטנות

איך להמשיך לאכול מתוק ולשמור על המשקל?

כל מי שעשה דיאטה (ומי לא עשה?), מכיר את הרגע הזה שחייבים, אבל ח־י־י־ב־י־ם משהו מתוק. אז יש דרכים לאכול מתוק במידה וליהנות מכל העולמות, וככה עושים את זה:

מושג מטעם סלים דליס
פורסם:
כל בוקר אנחנו פוצחים בדיאטה וכל צהריים, בסביבות השעה שלוש, אנחנו שוברים את הדיאטה עם איזה ממתק או עוגייה מטופשת. נשמע מוכר? ממתקים באמת גורמים לנו להרגיש טוב יותר (עד שהם לא), כי הם משחררים חומרים שונים במוח, כמו סרוטונין למשל, שמשפיעים על התחושה הטובה שלנו. וככל שרמת הסרוטונין גבוהה יותר, כך ההרגשה טובה יותר. ובואו נודה על האמת - מתוק זה טעים! אבל מה לגבי הקלוריות והמשקל? ומה לגבי הדאון שבא אחרי כל הטוב הזה? אז הבשורות הטובות הן שהכל הוא עניין של מינונים וממש לא חייבים להיפרד מהמתוקים. אפשר לשלב אותם בצורה מאוזנת בתפריט היומי שלנו. וככה תעשו את זה בחוכמה:

1. דברים טובים מגיעים באריזות קטנות
מעטים האנשים שמסוגלים באמת לעצור אחרי שתי קוביות שוקולד... אז במקום חבילת שוקולד גדולה, רכשו מארז של חטיפים אישיים והסתפקו בחטיף אחד או שניים ביום. זה יאפשר לכם להמשיך ליהנות מהמתוק־מתוק הזה, ולא להרוס את המאזן הקלורי ואת הדיאטה.

2. תאכלו!
חשוב שתאכלו מספיק במהלך היום ולא תגיעו למצב של רעב קיצוני. ככל שאנחנו שבעים לאורך היום כך גדל הסיכוי שנוכל לעמוד בפני ממתקים ופחמימות ריקות. קחו איתכם בתיק נשנוש טעים ומשביע, קופסא קטנה עם פירות, אגוזים או חטיף דגנים שווה באריזה אישית, שאפשר יהיה לשלוף ברגע שעולה הצורך.

5 צפייה בגלריה
חטיפים דלי קלוריות ועשירים בבריאות. כן, זה אפשרי
חטיפים דלי קלוריות ועשירים בבריאות. כן, זה אפשרי
חטיפים דלי קלוריות ועשירים בבריאות. כן, זה אפשרי
(צילום: אלונה להב)

3. מילות הקסם: מעט קלוריות
אם תכניסו הביתה ממתקים ריקים מערך תזוני או בצקים למיניהם, זה ייגמר בכך שמישהו יאכל אותם, ובדרך כלל אלה יהיו אתם. אם בוער בכם החשק למתוק, נסו לחפש מוצרים איכותיים שירגיעו את הדחף, אבל יהיו מוגבלים בקלוריות. חטיף דגנים מצופה שוקולד של סלים דליס, למשל, כזה שעשיר בסיבים תזונתיים מחד וגם מצופה בשכבה נדיבה של שוקולד מאידך, יספק את החשק ויסגור לכם פינה, וכל זה בפחות מ־99 קלוריות!

5 צפייה בגלריה
חטיף להחזיק בתיק לכל רעב שלא יבוא
חטיף להחזיק בתיק לכל רעב שלא יבוא
חטיף להחזיק בתיק לכל רעב שלא יבוא
(צילום: אלונה להב)

4. גם בריא וגם טעים? יש דבר כזה!
כמעט לכל מזון יש אלטרנטיבה בריאה ואיכותית יותר. דגנים מלאים במקום קמח לבן, למשל. הדגנים המלאים עשירים במיוחד בסיבים תזונתיים שסופחים אליהם את המים. זה מסייע לתחושת שובע ואפילו לתפקוד תקין של המעיים. העדיפו תמיד מוצרים שיעניקו לכם גם ערכים תזונתיים, ויטמינים ומינרלים, ולא רק קלוריות מיותרות.

5. מה? מי? גליקמי!
המדד הגליקמי מתאר את ההשפעה של מזון המכיל פחמימות על רמת הסוכר בדם. מזונות בעלי ערך גליקמי גבוה גורמים לעלייה חדה יחסית של סוכר בדם, ועלייה מהירה של רמת הסוכר בדם גורמת לעלייה חדה ברמת האינסולין בדם, דבר שעלול לגרור השמנה ומחלות אחרות. הביאו זאת בחשבון אם אתם מתלבטים בין תפוח אדמה ובטטה (הבטטה עדיפה בהקשר זה) וגם כשאתם בוחרים את המתוק היומי שלכם.

5 צפייה בגלריה
חטיף עטוף בשוקולד עם דגנים מלאים. יאמי
חטיף עטוף בשוקולד עם דגנים מלאים. יאמי
חטיף עטוף בשוקולד עם דגנים מלאים. יאמי
(צילום: אלונה להב)

6. מצאנו את החטיף המושלם – עם דגנים מלאים, המון שוקולד ומעט קלוריות
מותג חטיפי הדגנים סלים דליס מלווה את כולנו בעשור האחרון וזוכה להצלחה רבה בשוק הישראלי (המותג מוביל את קטגוריית חטיפי הדגנים זו השנה הרביעית ברציפות). המותג נולד במפעל גדול ומצליח בספרד בשם ביסנצ'ורי, המתמחה במוצרים המסייעים לאנשים לשמור על משקל תקין, תוך צריכת ערכים תזונתיים ורמת קלוריות מבוקרת.
חטיפי סלים דליס מפותחים על ידי צוות יועצי תזונה ובריאות. מוטו החברה הוא ששמירה על תזונה בריאה ומאוזנת לא מחייבת לוותר על אכילה מהנה של חטיפים טעימים.
ואכן, כל המוצרים מאופיינים במספר קלוריות נמוך (עד 99 קלוריות לחטיף), הם בעלי ערך גליקמי נמוך, משמשים כמקור לסיבים תזונתיים ונארזים באריזות אישיות לשמירה על הטריות. וכל זה לא בא על חשבון הטעם! חטיפי סלים דליס מגיעים במגוון מילויים, ציפויים ותוספות מפנקות. המווון שוקולד ומעט קלוריות? עם סלים דליס זה אפשרי.

5 צפייה בגלריה
ליהנות משוקולד בלב שקט
ליהנות משוקולד בלב שקט
ליהנות משוקולד בלב שקט
(אלונה להב)

7. איך אתם אוהבים את הסלים דליס שלכם?
אנחנו עומדים לספר לכם על הסוגים השונים של החטיפים המצוינים של סלים דליס, ואנחנו מקווים שאתם שבעים, כי זה עושה חשק!
אז תכירו: סלים דליס TOPPING היא קולקציית חטיפי הדגנים של החברה, והם עטופים בהמווון שוקולד (לפחות 67%), מגיעים במגוון תוספות טעימות ומפנקות ומהווים מקור לסיבים תזונתיים – וכל זאת עד 94 קלוריות לחטיף. פלא שהסדרה זכתה בפרס מוצר השנה - בחירת הצרכנים 2021? סלים דליס CHOCOLATE מכיל, בטח ניחשתם, המון שוקולד משובח במגוון טעמים, דגנים מלאים ו־11 ויטמינים. זאת ועוד: הפחמימות שבחטיפים מתפרקות לאט וכך מעניקות תחושת שובע לאורך זמן. עד 99 קלוריות. סלים דליס CRISPY מגיע במרקם אוורירי ובמילויים בטעמי שוקולד, תות או אוכמניות. והשוס: רק 50 קלוריות לחטיף! ויש גם סלים דליס KIDS חטיפי דגנים מושלמים, בטעמים שוקולדיים שילדים אוהבים הכוללים ערכים תזונתיים ו־11 ויטמינים חשובים.
ונקנח במסקנה: אפשר לאכול מתוק ולשמור על המשקל. אפשר ליהנות ממתוקים מדי יום גם במשטר דיאטה. כמו כל דבר בחיים, זה ענין של בחירות נכונות, מינון ואיזון.

*מטרת האמור בכתבה היא לשמש מקור נוסף להרחבת הידע האישי של הקוראים. המידע והתכנים באתר הם כלליים מטבעם, אינם מהווים חוות דעת רפואית או מקצועית ואינם מהווים תחליף להתייעצות עם רופא או בעל מקצוע מוסמך ככל הנדרש.
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button