חברת תוספי התזונה המועדפת על הנטורופתים. ויטמין סי של Ecosupp

בזכות הספיגה: סקר חדש קובע - חברת Ecosupp היא חברת תוספי התזונה המועדפת

אצל הנטורופתים אין צורך בסבב בחירות נוסף: מעל 85% מהנטורופתים בחרו באקוסאפ כחברת תוספי התזונה המועדפת עליהם לחיזוק המערכת החיסונית, ורובם בחרו להמליץ למטופליהם על ויטמין C וויטמין D של החברה

מוגש מטעם Ecosupp
עודכן:
בשנים האחרונות הולכת וגוברת המודעות של האוכלוסייה לתזונה נכונה ומאוזנת, כזו שתכלול את כל הוויטמינים והמינרלים שהגוף זקוק להם. במקביל, השינויים בהרגלי צריכת המזון שלנו לאור תרבות השפע בעולם המערבי מביאים עמם חוסרים תזונתיים בגופנו, זאת, יחד עם הצרכים הפיזיולוגיים המשתנים של תקופות בחיינו.
סקר חדש שנערך על ידי מכון 'שילוב' בקרב נטורופתים מצא שבמקרה של חוסרים תזונתיים, שלא תמיד ניתן למלא על ידי תזונה מתאימה, אנשי המקצוע ממליצים להשלים אותם באמצעות צריכת תוספי תזונה בעלי ספיגה מקסימלית. הסקר, אשר בוצע בקרב כ-100 נטורופתים, מצא כי מעל 85% מהנטורופתים שנשאלו בחרו באקוסאפ ורובם בחרו להמליץ למטופליהם על ויטמין C וויטמין D של החברה, הידועים בטכנולוגיה הליפוזומלית המאפשרת ספיגה מקסימלית בגוף. עוד עלה מהסקר כי 85% מהנטורופתים שנשאלו בחרו בחברת אקוסאפ כחברה שמוצריה מומלצים על ידיהם לחיזוק המערכת החיסונית וש- 82% מהנטורופתים מעדיפים תוספי תזונה בצורת נוזל, בשל העובדה כי טכנולוגיה ליפוזומלית מתממשת בצורתה הטבעית בתצורה נוזלית ומאפשרת ספיגה משמעותית הרבה יותר טובה בגוף האדם.
3 צפייה בגלריה
אקוסאפ תוספי תזונה
אקוסאפ תוספי תזונה
רכיבים איכותיים טבעיים בלבד שנספגים טוב יותר בגוף ומביאים לתוצאות
(Ecosupp תוספי תזונה)

ספיגה מקסימלית בגוף

הטכנולוגיה הליפוזומלית התגלתה בשנות ה-60 על ידי הביו-פיזיקאי הבריטי, אלק בנגהם, ומהווה פטנט ייחודי להעצמת הספיגה של מולקולות מסוגים שונים, כמו אלה שנמצאים בתרופות, בתוספי תזונה, בוויטמינים ובמינרלים. הליפוזום הוא כדור מיקרוסקופי חלול שנוצר בתוך נוזל, המשמש להובלת חומרים פעילים בגוף. הליפוזום מקדם ספיגה יעילה יותר ומקנה הגנה מפני פירוק מוקדם של הרכיבים שאותם הוא נושא במערכת העיכול. הליפוזום מורכב ממעטפת שומנית דו-שכבתית העשויה מפוספוליפידים – רכיבים שומניים שמהם בנויים קרומי התאים של כל היצורים החיים.
אקוסאפ היא חלוצה בתחומה בישראל והינה חברת תוספי התזונה הראשונה בארץ שהחלה לעשות שימוש בטכנולוגיה הליפוזומלית במוצריה הנוזליים, ובשל כך ספיגתם בגוף גבוהה באופן משמעותי. ”אנו שמחים מאוד על התוצאות ומודים לנטורופתים ולנטורופתיות על הבעת האמון במוצרים שלנו“, אמר אורי גור, מנכ“ל אקוסאפ. ”אקוסאפ נולדה מתוך רצון עז להביא בשורה חדשה אל עולם תוספי התזונה, תפיסה חדשנית המחברת בין מדע לטבע. זו הדרך שלנו, שילוב יוצא דופן של טכנולוגיות ייצור מתקדמות עם תוספים נוזליים המבוססים על רכיבים איכותיים טבעיים בלבד שנספגים טוב יותר בגוף ומביאים לתוצאות. תוצאות הסקר לצד הצמיחה המשמעותית שחווה החברה בשנים האחרונות ממחישות שאנחנו בדרך הנכונה“.
3 צפייה בגלריה
אקוסאפ תוספי תזונה
אקוסאפ תוספי תזונה
פטנט ייחודי להעצמת הספיגה
(Ecosupp תוספי תזונה)
שוק תוספי התזונה בעולם מצוי בצמיחה משמעותית ובפרט בשנה האחרונה. ברחבי העולם מדווחים על יותר ויותר אנשים שהחלו לצרוך ויטמינים כוויטמין C לחיזוק המערכת החיסונית, ואפילו משרד הבריאות המליץ לאחרונה להרחיב את צריכת ויטמין D בקרב האוכלוסייה הכללית כחלק מהשגרה. כך שתוצאות הסקר תואמות את המגמות האחרונות וממחישות כי עולם תוספי התזונה ממשיך להתפתח.
להשגת מוצרי אקוסאפ כנסו לאתר החברה www.ecosupp.co.il | או התקשרו 1801-226-226
פורסם לראשונה: 12:06, 07.04.21
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button