מגי אזרזר. "אומרים לי, 'זקוקים לך, תצחיקי'"

מגי אזרזר: "יש לי היום ייעוד - לגרום לאנשים שמחה"

אזרזר משחקת בסדרה המדוברת "טיטו ורוחו", מגלה למה פבלו רוזנברג, שמשחק את בעלה, התנגד בהתחלה לליהוקה לתפקיד, ומסבירה מה קרה כשצילמה סרטון עבור אישה שביתה נשרף

עודכן:
לפני שנתיים, קצת אחרי לידת בנותיה מיקה־אלה ואורי, התיישבה מגי אזרזר בבית קפה לריאיון ראשון בתור אמא צעירה, וסיפרה את האמת: שקשה לה, שהיא עוד לא מחוברת למהות האימהית. הסביבה והטוקבקים סערו והשיח סביבה נעשה ויראלי. עכשיו היא יושבת מולי שוב, וכבר יש לה פרופורציות אחרות, וזה לא קשור רק למלחמה.
״יצא שזו הייתה כתבה אמיצה. לא תיארתי לעצמי שכאשר את עונה בכנות על ׳מה שלומך׳ אחרי לידה, את מקבלת כאלה תגובות מהסביבה. עכשיו, אם תשאלי מה שלומי, אני אענה לך - את מי זה מעניין מה שלומי בתקופה הזו, כשמשפחות שלמות נרצחו?״.

ובכל זאת?
״כמו שהצפתי את הכאב בזמנו, אני יכולה גם להגיד שהשמיים מתבהרים. הילדות קצת גדלו ומשהו נרגע באנרגיה. הן בנות שנתיים, ותודה לאל השינה יותר מסודרת. הילדות שלי הן הדבר הכי מדהים, באמת. אלוהים זיכה אותי. כבר מזמן יכולתי עוד אחד. הלוואי, את יודעת, עובדים על זה. תמיד.
"גם בזוגיות הכול התבהר מאוד. אני ובעלי התקרבנו היום יותר מאי פעם. אנחנו לא בליינים וזה לא חסר לי, אף פעם לא היינו כאלה. אני יכולה להזמין לנו סושי כשהילדות ישנות. יש לנו את עצמנו אחרי שהשגנו את המשפחה. זו הייתה מטרה גדולה בשביל קותי, הוא דיבר איתי על ילדים מהיום הראשון. כשאני אומרת היום, ׳אני בת 37 פלוס שתיים׳, יש בי משהו שנרגע".

"מבחינתי האחים שלי מתו"

אין צורך להיבהל, מגי אזרזר לא בדרך להיות הדלאי לאמה, אבל גם ימי סופת הטייפון נגמרו. עבודה בתיאטרון יש, בית ומשפחה יש, קמפיינים מכניסים יש (ל״דרים קארד״ ול״גרנייה״), ובתחילת מרץ תתחיל צילומים לפרויקט קומי שהיא חתומה כאחת היוצרות הראשיות שלו ומיועד לשידור בכאן 11. ״אני חייבת להגשים חלומות״, היא מחייכת, ״ואם אני אחכה שיכתבו דברים מצחיקים לנשים, זה לא יקרה".
"הילדות שלי הן הדבר הכי מדהים, באמת. כבר מזמן יכולתי עוד אחד. הלוואי, את יודעת, עובדים על זה. תמיד"

אבל התפקיד הנוכחי והמדובר שלה הוא דווקא דרמטי: עדן, אשתו השנייה, הצעירה והדיווה־על־מלא של השף צוקי (פבלו רוזנברג), בסדרה ״טיטו ורוחו״, שכבר גורפת שבחים מקיר לקיר. הדרמה המבריקה של היוצרים יובל שפרמן ודינה סנדרסון (״אורי ואלה״) נפתחת באירוע יום ההולדת של עדן ההריונית, שבמקביל אליו מתרחש ניסיון התאבדות של סמדר (שרה וינו־אלעד), גרושתו של צוקי. סמדר עוברת לגור עם עדן וצוקי, שבינתיים מנסה לשכנע את אחיו (שמוליק רוזנברג, אחיו האמיתי של פבלו) להתגרש ולעזוב את הבית של אמא שלהם.
לפני שנתיים וחצי, ביום השמיני לצילומי הסדרה (שמשודרת בימי חמישי ב־22:00 ב־HOT3 וגם ב־HOT VOD ו־NEXT TV), אזרזר, אז בהיריון ראשון ויקר עם תאומות, חטפה ציר מוקדם. מפה לשם היא פונתה לבית החולים, הרופאים המליצו על שמירת היריון, וחברת ההפקה עצרה הכול. לא סתם עצרה – הצילומים נעצרו לשנה. מי שחזה את הבלגן הזה מראש, מתברר, היה פבלו רוזנברג: כאשר התפקיד הוצע לאזרזר והיא עדכנה את ההפקה שהיא בהיריון, הוא המליץ ליוצרים ללהק שחקנית אחרת.
5 צפייה בגלריה
עם פבלו רוזנברג ב"טיטו ורוחו". "תפקיד הארדקור"
עם פבלו רוזנברג ב"טיטו ורוחו". "תפקיד הארדקור"
עם פבלו רוזנברג ב"טיטו ורוחו". "תפקיד הארדקור"
(צילום: באדיבות HOT)

נעלבת?
"תראי, פבלו הוא אדם כן ואמיתי. הוא סיפר לי שהוא אמר להם ללהק מישהי אחרת. אמרתי מיד: 'די!', והוא ענה בכזאת ישירות: ׳כן, באמת חשבתי שזה מסוכן גם לך וגם לפרויקט, וחשבתי למה אנחנו צריכים את זה'. אבל שפרמן (שהוא גם במאי הסדרה, אמ"ר) פשוט לא הסכים. הוא אמר מההתחלה, 'אני לא מחליף אותה'. הוא הרגיש שאני מתאימה מאוד לתפקיד הזה".
מתאימה מאוד זה אנדרסטייטמנט. הדמות של עדן מאוד מזכירה אותך באנרגיות הגבוהות.
"עדן זה אני כפול שתיים. היא מגי על טראנס. היא על סטרואידים. היו ימי צילום שכבר לא הרגשתי טוב. תפקיד כזה זה הארדקור, זה היה קצב גבוה יותר ממני. בתור מישהי ששמחה מובילה אותה, את יודעת כמה אנשים אומרים לי, 'תגידי לי, איזה כדורים את לוקחת?'. אני מכירה את המשפט הזה שנים. אני לא יכולה להסביר להם את הסוד שגילו לי באוזן מאז שנולדתי, שיש כאלה שזה הדי־אן־איי שלהם - לשמוח".
5 צפייה בגלריה
מגי אזרזר
מגי אזרזר
"אם אני אחכה שיכתבו דברים מצחיקים לנשים, זה לא יקרה"
( צילום: טל עבודי, סגנון: חומי פולק)

הייעוד שלי

מאז סיום לימודי המשחק היא חורכת את המסך הקטן (״חברות״, ״נויורק״, ״כפולים״) ואת במות התיאטרון (כרגע היא מככבת ב״אפס ביחסי אנוש״ ו״הדה גאבלר״ בבית ליסין). את קותי סבג הכירה לפני כעשור, ולאחר שהקשר ידע פרידות ואתגרים, נישאו ב־2019. הם מתגוררים בצפון תל־אביב.

5 צפייה בגלריה
אזרזר בהצגה "הדה גאבלר" בתיאטרון בית ליסין
אזרזר בהצגה "הדה גאבלר" בתיאטרון בית ליסין
אזרזר בהצגה "הדה גאבלר" בתיאטרון בית ליסין
(צילום: דניאל קמינסקי)
בחודשים האחרונים, כמו כולם, היא מנסה להישאר עם הראש מעל המים. "אני מרגישה ניצולה בתקופה הזו", היא אומרת, "ומבחינתי האחים שלי מתו. אני מרגישה שמוטלת עליי האחריות לשמור על האור שלי ועל הנפש שלי כדי להחזיק את עצמי ואחרים".
"אני ובעלי התקרבנו היום יותר מאי פעם. אנחנו לא בליינים וזה לא חסר לי. כשאני אומרת ׳אני בת 37 פלוס שתיים׳, יש בי משהו שנרגע"
ומה איתך?
"זו תקופה שבה אני לא יודעת מה להגיד. כן הבנתי שהמקצוע שלנו, דווקא בתקופה הזו, יש לו ערך. סדרות טלוויזיה מוציאות לרגע אנשים מהכאב. התיאטראות מלאים עד אפס מקום. ׳אפס ביחסי אנוש׳ בבית ליסין תכף תציין את ההצגה ה־400 שלה, היא סולד אאוט. הקהל זקוק לנו. אפילו כשאני כבר מעלה סטורי, וזה לא קורה הרבה, אני מקבלת מאנשים תגובות שלא קיבלתי פעם. לא תיארתי לעצמי שהסטורי שהעליתי כשחיקיתי את מאיה בוסקילה שרה ׳עם ישראל חי׳, יקבל 1.3 מיליון צפיות. אני מייצרת קשר. אנשים מספרים לי הכול, מרגישים בנוח להיפתח, אומרים לי, 'זקוקים לך, תצחיקי'. יש לי היום ייעוד: לגרום לאנשים שמחה. הם כותבים לי, ואני מצלמת ושומרת הודעות".
איזו הודעה שמרת לאחרונה?
"פנו אליי חברות של אישה שנשרף לה הבית, הכלבה לא שרדה, ואני קיבלתי הודעה שהיא השתחררה מבית החולים לדירה זמנית עם כוויות בפנים ובידיים, בדיכאון נוראי, בוכה במיטה, לא מוכנה לצאת וממלמלת שכואב לה ושבא לה למות. חברה שלה כתבה לי: ׳מגי, היא לא מוכנה לפגוש אף אחד, אבל החלטתי בחוצפתי לשאול אם אפשר לקבל ממך סרטון בשבילה כי היא אוהבת אותך׳. ישר שלחתי לה סרטון. אחרי כמה שעות החברה שלחה לי הודעה קולית מרגשת מהאישה הזו. זו פעם ראשונה שהיא דיברה וצחקה מתחילת המלחמה. את יודעת איזה כוח זה? אני לא יכולה אחרי דבר כזה לישון כרגיל. את באמת מבינה את הכוח שלך. ותשמעי, כשאדם מסתובב בעולם ויודע מה הייעוד שלו, זה הרבה".
הריאיון המלא עם מגי אזרזר מתפרסם בגיליון לאשה
5 צפייה בגלריה
מגי אזרזר
מגי אזרזר
מגי אזרזר
( צילום: טל עבודי, סגנון: חומי פולק)
ניהול סט: דור מרדכי, איפור: תהילה גוטליב, שיער: בנג'מין רוימי
פורסם לראשונה: 06:53, 19.02.24
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button