דנה ויינשטיין אורן. להחליף את הכאב לעונג

"לידה אורגזמית היא לידה שמלאה בעונג"

הלידה הראשונה של דנה ויינשטיין אורן היתה כואבת וטראומטית. ללידה השנייה היא כבר הביאה דולה שמתמחה בלידה אורגזמית, והיום היא מלמדת נשים להתחבר לעונג דווקא בתוך הכאב של הצירים

פורסם:
דנה ויינשטיין אורן, נשואה, אמא לשניים (8, 3), מלווה זוגות ויחידים בתהליכי התפתחות מינית, מאמנת, יועצת ומאסטר NLP למיניות

היי דנה, מה זה לידה אורגזמית?
"לידה אורגזמית היא לידה שמלאה בעונג. כלומר, לידה שבמהלכה האישה מתמירה את הכאב למשהו שהוא יותר מענג, דבר שהופך את החוויה להרבה יותר זורמת וכיפית".
מתי ואיך נחשפת לתופעה הזאת?
"בלידה השנייה שלי, שהייתה כזאת. הלידה הראשונה שלי הייתה טראומטית וכואבת. ביליתי בחדר הלידה כמעט 24 שעות. היו המון התערבויות ואפידורל שלא עבד, וזה היה כל כך טראומטי עד שלא הייתי בטוחה אפילו אם אני רוצה עוד ילד. במשך שנים התלבטתי אם להיכנס שוב להיריון כי רציתי להימנע מהטראומה. ואז נתקלתי בפוסט על לידה אורגזמית ולמדתי את הנושא. ללידה השנייה שלי כבר הבאתי דולה שמתמחה בלידה אורגזמית כדי שתיתן לי הנחיות תוך כדי".

עוד בסקס טוק בערוץ לאשה:

דולה שמתמחה בלידה אורגזמית?!
"כן! היא משתמשת במגע ובלחיצות במקומות מסוימים שעוזרים לכאב להתפזר, ובזמן הזה את עובדת עם הנשימות. המטרה היא לפזר את הכאב בגוף במקום שהוא יתרכז באגן. יש בגוף אזורים ארוגניים שאפשר לחוות בהם אורגזמה תחושתית. אצל אנשים שונים עובדים אזורים שונים, ובהם אוזן, צוואר, ירך פנימית. אצלי, למשל, הצוואר רגיש מאוד, אז הבקשה שלי מבן זוגי הייתה שבכל פעם כשמופיע לי ציר – הוא ינשק אותי בצוואר, איפה שנעים לי. וכך, במקום רק כאב, היה המון המון עונג בדבר הזה, וכשיש עונג בגוף, את יכולה לסבול יותר את הכאב".
אשכרה.
"כן. לא סתם בסקס כשהעניינים מתלהטים, פתאום תפיסות חזקות זה נעים, ודברים שהיו יכולים לכאוב בכל סיטואציה אחרת הופכים לנעימים. זה גם מוכח מחקרית. ההורמונים שמשתחררים והאנדורפינים שמשתחררים עוזרים לגוף לחוות את הכאב בצורה אחרת. ברגע שחיברנו עונג לתוך הצירים, שזה החלק הכי לא נעים בלידה, במקום להתכווץ ולחוות את הכאב בצורה חזקה, נשמתי לזה. הנעתי את האגן, בן זוגי נישק לי את הצוואר, וכל החוויה הגופנית שלי הייתה אחרת לגמרי. הייתי קרובה מאוד לאורגזמה, אבל זאת לא אורגזמה רגילה אלא 'אורגזמיות', שזה גלים של עונג. זה אחד הדברים שאני מסבירה לזוגות – מיניות לא צריכה להיות מוכוונת אורגזמה, אלא מוכוונת אורגזמיות. האורגזמה כבר תגיע כשנימצא בסטייט אוף מיינד של עונג ונסיר מעצמנו את המרדף".
אני ממליצה לחקור מהם האזורים הארוגניים שהכי נעים לך לקבל בהם מגע ולבקש מהפרטנר לנשק אותך שם בזמן הצירים
מעניין.
"צריך להבין שמה שתומך בלידה הוא בדיוק מה שתומך במיניות שלנו – קול, מגע, תנועה ונשימה. ככל שיש לך יותר חיבור לעצמך, לגוף שלך ולתחושות העונג שלך, כך הלידה פחות טראומטית. כמובן שיכולים לקרות בלידה דברים לא צפויים שאינם בשליטתנו, אבל בכל מה שנוגע לעבודה עם הצירים בהחלט יש מה לעשות וניתן לתרגל את זה.
"החלק של הצירים הוא אחד החלקים הכי משמעותיים בלידה. אם אנחנו לומדות לקבל את הצירים בצורה טובה, הגוף כבר מגיע אחרת לחלק של הלחיצות. הוא פחות עייף, יש לו יותר אנרגיה, כל החוויה משתנה. זה כמו טריפ כי ההורמונים שמשתחררים בגוף מעניקים לך תחושה כאילו שאת על סמים".
מה תייעצי לנשים לפני לידה?
"אם הן מעוניינות לחוות לידה כזאת, אני ממליצה לקחת דולה שמתמחה בלידה אורגזמית, ולקרוא סיפורי לידה חיוביים שאפשר לשאוב מהם השראה ואמונה שזה אפשרי. שווה מאוד לתרגל 'מדיטציית אום', שאפשר למצוא ביוטיוב. זאת מדיטציה שמלמדת אותך איך להיות בכאן ועכשיו עם התחושות הטובות, איך לחוות אורגזמיות בגוף ואיך את יכולה לנשום לזה.
"קשה לתרגל משהו כשאת חווה חוויית קיצון כמו לידה, לכן המטרה היא להטמיע את התחושות הללו הרבה לפני כן. שווה גם בזמן אוננות שלך להתחיל לעבוד עם תנועות אגן ועם נשימות בפה פתוח, שעוזרות לכל התחושתיות האורגזמית להתפזר בכל איברי הגוף. אני ממליצה גם לחקור מה הם האזורים הארוגניים שהכי נעים לך לקבל בהם מגע, ואז לבקש מהפרטנר או הפרטנרית לנשק אותך בדיוק באזורים הללו בזמן הצירים. לידה היא חוויה לא פשוטה לבני הזוג, והבקשה הזאת מאפשרת להם להרגיש שהם חלק בלתי נפרד מהלידה שלך".

סקס טיפ: כשנעים לך, תגידי את זה בקול רם. זה עוזר להיות בכאן ובעכשיו ומקדם אורגזמה.
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button