זויה טחן גרבק ואורי טחן. התאמה מושלמת

"התאהבתי באופי שלו, לא בשרירים": ההיכרות המפתיעה של מרת ומר ישראל בפיתוח גוף

זויה הייתה אחות בבית חולים כשמטופל שלה התפרע, ואורי הגיע כמאבטח לעזור לה. מאז הוא המאמן שלה בפיתוח גוף ושניהם אוחזים בשלל תארים ובילד משותף: "אין בינינו קנאה. אנחנו כמו אדם אחד"

פורסם:
היא: זויה טחן גרבק, 47, עובדת כאחות. מרת ישראל וסגנית מרת עולם בפיתוח גוף.
הוא: אורי טחן, 41, מאמן אישי ומכין לתחרויות בפיתוח גוף. זכה בתארים מר עולם ומר ישראל ומחזיק בכרטיס PRO (המאפשר לו לייצג את ישראל באליפויות בעולם).
הם: נשואים תשע שנים, מתגוררים בחולון ומגדלים ילד משותף בן שבע. לזויה שני ילדים מנישואים קודמים, ולאורי ילדה אחת מנישואים קודמים.

עוד סיפורי היכרות:

ההיכרות:

זויה: "הכרנו לפני כעשר שנים. אני עבדתי כאחות במחלקה כירורגית, ואורי עבד כמאבטח. יום אחד הגיע אליי מטופל שהתחיל להתפרע וקילל אותי, ואני קראתי לביטחון. אורי הגיע, דיבר עם המטופל והרגיע את העניינים. זאת הייתה הפעם הראשונה שפגשתי אותו".
אורי: "התחלנו לדבר, ואני סיפרתי לה שאני מתאמן מגיל 14 ועוסק באימון אישי ובפיתוח גוף. הצגתי לה תמונות מתחרויות שהשתתפתי בהן, והיא סיפרה לי שהיא מתאמנת כתחביב בחדר כושר. היה בינינו בהתחלה קשר ידידותי בלבד".

ההתאהבות:

אורי: "אחרי שנה של היכרות ידידותית עם זויה סיימתי את תהליך הגירושים מאשתי לשעבר. החלטתי שזה הזמן להיפתח לקשר זוגי חדש והצעתי לזויה לצאת איתי לדייט במסעדה. לשנינו היה מכנה משותף – עולם הכושר - והיו בינינו חיבור טוב ומשיכה חזקה".
זויה: "התאהבתי באופי המדהים של אורי ולא בשרירים שלו".
5 צפייה בגלריה
 זויה טחן גרבק
 זויה טחן גרבק
זויה בעבודתה בבית החולים
(צילום: אלבום פרטי)

הנישואים:

זויה: "אחרי חצי שנה של זוגיות התחתנו בנישואים אזרחיים בצ'כיה. אחר כך, כשחזרנו לארץ, התחלתי תהליך גיור. אורי מגיע ממשפחה דתית והיה לו חשוב שנתחתן דרך הרבנות. אז אחרי שהתגיירתי נישאנו שוב בחתונה כדת משה וישראל. זאת הייתה החתונה השנייה של אורי והשלישית שלי. בניגוד לבני הזוג הקודמים שלא התאימו לי, הפעם הייתה לי התאמה מושלמת עם אורי".

5 צפייה בגלריה
 זויה טחן גרבק ואורי טחן
 זויה טחן גרבק ואורי טחן
בחתונה (השלישית שלה, השנייה שלו)
(צילום: אלבום פרטי)

עולם פיתוח הגוף:

אורי: "התחלתי להתאמן מגיל 14 בחדר כושר שהיה בפנימייה שבה למדתי. התאמנתי בלחימה משולבת ובמשקולות. אחרי שהשתחררתי מהצבא התחריתי בתחרויות של פיתוח גוף. שמרתי על תזונה קפדנית ומסודרת ועל אימונים בתדירות גבוהה. התחרות הראשונה שבה השתתפתי נערכה בישראל בשנת 2003, וזכיתי בה במקום השני. שופטים בתחרות לפי קריטריונים כמו מסת שריר, פרופורציות, ויש פוזות חובה שהמתמודדים צריכים לבצע. המנצח הוא בעל המראה המרשים ביותר. כשפגשתי את זויה זה היה אחרי תקופה ארוכה שבה לא התחריתי ורק אימנתי אנשים אחרים לתחרויות. לא חשבתי שאחזור לעולם הזה, אבל עם העידוד של זויה חזרתי להתחרות. במקביל זויה ביקשה ממני שאאמן אותה".
זויה: "שנה אחרי שהתחתנו נכנסתי להיריון. פחדתי מההשלכות של ההיריון והלידה על הגוף שלי, ולמרות שהייתי בשמירת היריון ביקשתי שאורי יאמן אותי. אורי לא ויתר לי למרות שהוא בעלי. הוא היה קשוח איתי כמו שהוא עם מתאמנים אחרים. נהניתי להתאמן איתו כי הוא העניק לי הרבה ביטחון.
אחרי שילדתי את הבן שלנו, ראיתי את התוצאות המרשימות של האימונים ואת השינוי החיובי שהגוף שלי עבר. אז החלטתי להתחרות בתחרויות פיתוח גוף ממש כמו אורי. הוא אימן אותי באופן מקצועי לתחרות, וזה היה קשה בטירוף. לא היה פשוט לשלב בין האימונים לגידול תינוק, אבל לא התייאשתי. אני תמיד מגשימה את המטרות שלי".
אורי: "פיתוח גוף הוא תחום שמצריך משמעת עצמית. מהרגע שקמים בבוקר ועד שהולכים לישון, הכל סובב סביב עניין החיטוב. צריך לשים לב לכמויות מדויקות של אוכל, ולפני התחרות מתאמנים שלוש פעמים ביום. זויה עמדה בזה והצליחה להגיע למטרה שלה".

5 צפייה בגלריה
 זויה טחן גרבק ואורי טחן
 זויה טחן גרבק ואורי טחן
זויה ואורי בתחרויות
(צילום: אלבום פרטי)


התחרות הראשונה של זויה:

זויה: "כשהבן שלי היה בן שנתיים הגעתי לתחרות פיטנס וזכיתי במקום הראשון בתואר מרת ישראל. זה היה קשה מאוד, אבל גם כיף עצום. הזכייה בתואר הייתה מדהימה, הרגשה שאי־אפשר לתאר במילים. אחרי התחרות הזאת המשכתי להתחרות בתחרויות נוספות ולזכות בתארים, וגם אורי השתתף בתחרויות שונות, הגיע להישגים וזכה בתארים. עולם פיתוח הגוף לא פשוט. האימונים מלווים בכאבים שמפריעים גם ביומיום ובעבודה שלי כאחות, אבל זה שווה את זה".
אורי: "התחרות הראשונה של זויה הייתה מאוד מלחיצה עבורי כמאמן שלה, והיה לי חשוב ששום דבר לא ישתבש. אחרי שהיא זכתה הלחץ השתחרר ושמחתי מאוד. בשבילי זכייה שלה היא כמו זכייה שלי. ב־2018 התחרינו ביחד בתחרות שהתקיימה בישראל. אני לקחתי מקום ראשון במשקל כבד והיא זכתה במקום הראשון בקטגוריית פיגרס. אחר כך גם ייצגנו את ישראל באליפות אירופה לזוגות, שהתקיימה בהונגריה, ושם אני זכיתי במקום הראשון וזויה במקום השני. זה היה מדהים".

5 צפייה בגלריה
 זויה טחן גרבק
 זויה טחן גרבק
"האימונים מלווים בכאבים אבל שווים את זה"
(צילום: אלבום פרטי)

ההתמודדות עם תגובות מהסביבה:

זויה: "כשנשים מתחילות עם אורי זה מצחיק אותי ואני אוהבת את זה. אני יודעת שהוא נראה טוב ומושך. כשגברים מתחילים איתי אני מראה לאורי את ההודעות שאני מקבלת, והוא מקבל את זה בהומור. אין בינינו קנאה. אנחנו כמו בן אדם אחד".
אורי: "קנאה זה חלק מהמין האנושי. יש גברים שאומרים לי שלא היו רוצים להיראות כמוני, וזויה לפעמים מקבלת תגובות בפייסבוק שהיא נראית כמו גבר. אנחנו לא מתייחסים למה שאנשים אומרים, וממשיכים בדרך שלנו. פיתוח הגוף זה אורח החיים של שנינו וזה חיזק את הזוגיות שלנו".
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button