הראל עם התאומים לני וגפן

ירדן הראל על הזוגיות עם הפרשן הצבאי יוסי יהושוע: "הוא החזיר לי את הצבע לחיים"

המגישה שהתגרשה לפני שנתיים מספרת על האהבה החדשה בחייה ("אנחנו לא מדברים רק על הצבא"), ועל האימהות לתאומים לני וגפן שנולדו בפונדקאות

פורסם:
לפני שלושה חודשים נכנסה ירדן הראל לאולפני נווה אילן, משם היא משדרת את תוכנית הבוקר היומית "פותחים יום" ברשת 13. במסדרון בדיוק עבר יוסי יהושוע (48), הפרשן הצבאי של ידיעות אחרונות ו־ynet. הוא בדיוק יצא מפאנל שהשתתף בו בתוכנית אחרת. אף אחד מהם לא תיאר לעצמו שהשנייה הזו במסדרון שבה אמרו אהלן זה לזו, תהפוך לסיפור אהבה מפתיע.
"אנחנו מכירים שנים ברמת 'שלום שלום' וידעתי שהוא גם מנהריה במקור", מחיייכת הראל. "הוא שאל אם אני רוצה להצטרף לביקור חיילים פצועים בשיבא. יוסי מבקר אותם כמה פעמים בשבוע. ברור שישר אמרתי כן. היינו שם כמה שעות, ושמעתי סיפורי גבורה מטורפים של החיילים והחיילות הגיבורים שלנו".

תשאלו איך ביקור החולים של הראל ויהושוע, גרוש ואב לשניים, הפך להתאהבות. הראל, בדרך כלל מרואיינת שמתקשה להיפתח, דווקא נהנית להיזכר. "בדרך חזרה הוא הציע להקפיץ אותי, וברכב התחלנו לדבר. הנסיעה משיבא לבית שלי זה 40 דקות והן הרגישו כמו שתי דקות. זה היה הכי טבעי בעולם. הרגשתי במקום הנכון ושיוסי הוא הבן אדם שאני יכולה להיפתח מולו, והרגשתי את זה גם מהכיוון שלו. למחרת דיברנו בטלפון ושנינו אמרנו אחד לשני, 'וואי, אני לא מאמין שככה נפתחתי', כי זה היה חריג יחסית לשיחה ראשונה של אנשים. מאותו רגע ידענו שזה זה".
איזה יופי.
"כן. בתוך כל הטירוף הזה פתאום למצוא שקט, זה ממש נס. לא ציפיתי ולא כיוונתי לזה, ופתאום נחת עליי משהו טוב, אז תפסתי את זה בשתי ידיים. אין יום שאנחנו לא נפגשים, אפילו שאנחנו מאוד עסוקים. גם אם יש לנו חצי שעה אנחנו מוצאים זמן להיפגש, וזה ממלא אותי באנרגיות. יוסי החזיר לי את הצבע ללחיים בתוך התקופה הקשה והמדכדכת הזו".
זה נשמע רציני.
"את צודקת. שנינו הרגשנו מהרגע הראשון שיש כאן משהו מאוד מיוחד ואמיתי, בלי משחקים, ושאנחנו הולכים על זה ושומרים אחד על השנייה. ואת יודעת, אנחנו לא מדברים רק על הצבא. יש בו פן מאוד רך בזוגיות והוא גם מצחיק".

יום דיכאון, יום אופטימיות

המלחמה תפסה את הראל (39) בנהריה, בסוף שבוע אצל ההורים שלה. "ב־6 באוקטובר נסעתי בפעם הראשונה עם הילדים שלי ברכבת לנהריה, וזאת הייתה ממש חוויה עבורם", היא נזכרת. "בשבת בבוקר קיבלתי רצף הודעות, בליל מידע, מין כאוס. גם היום, חצי שנה אחרי, אני לא מצליחה לעכל עד הסוף את האסון שקרה לנו. כשניתנה ההוראה לפנות את תושבי הצפון, ההורים שלי עברו לאחותי באבן־יהודה למשך חודש".
איך עברת את התקופה של האזעקות עם שני ילדים קטנים?
"תשמעי, אני גדלתי בממ"ד. גדלתי בצל הקטיושות, זה היה חלק מהחיים שלנו. אבל בתחילת המלחמה, כשהיו אזעקות בתל־אביב, כן נכנס בי פחד. אנחנו גרים בקומה הרביעית, ויצא שתפסתי את שניהם וירדתי איתם ארבע קומות במדרגות למקלט, תוך שאני משדרת רוגע כדי שהם יחשבו שזה סוג של משחק".
קשה להיות לבד בבית במלחמה?
"כן. זה קשה ומפחיד. בהתחלה יש לך סיוטים מכל רעש ואת מדמיינת את הדברים הכי גרועים שיכולים להיות. חשבתי איפה אני אחביא את הילדים אם יקרה משהו רע".
"יוסי החזיר לי את הצבע ללחיים. שנינו הרגשנו מהרגע הראשון שיש כאן משהו אמיתי ושאנחנו הולכים על זה. איזה כיף לי שהוא הגבר שלי"
כמו רבים כל כך, גם הראל מכירה באופן אישי משפחה של חטופים: עורך תוכנית הטיולים שלה "הכי בעולם" הוא חן אביגדורי, שאשתו שרון ובתו נעם בת ה־12 נחטפו (יחד עם עוד חמישה בני משפחה) ושוחררו לאחר 50 יום. "הייתי בקשר עם חן כל הזמן בימים הקשים האלה. עזרתי כמה שאני יכולה. הכנתי איתו סרטון הסברה באנגלית שהגיע ל־2 מיליון צפיות אצלי יחד עם העמוד Stand With Us. תחשבי שחן ואני הגענו עם התוכנית למקומות הכי מטורפים. ההיכרות שלנו היא דרך החוויות הכי טובות של החיים, ואז החדשות האלה. מיד נרתמנו לעזור לו. בכלל, כדי לא להשתגע החלטתי שכל יום אני מוצאת משהו לעזור בו, וזה מה שעשיתי".
בתחילת המלחמה חברה הראל אל קבוצת יוצרים מהתעשייה שהחליטו למלא את הוואקום ההסברתי. הידע שלה בהפקת סרטונים, שבו היא משתמשת עבור האתר המצליח שלה, הפך ליתרון. "חברנו יחד צלמים, עורכים וכל מי שיכול לתרום, ויצרנו תכנים בהתאם למה שהתעדכן בחדשות", היא מספרת. "ניסינו למצוא זוויות שיעניינו את העולם ויזיזו למישהו. ואז עלה לי הרעיון לעשות סוג של פרק 'הכי בעולם', רק שהמקום שאנחנו מגיעים אליו הפעם הוא אחד המקומות הכי יפים בישראל, קיבוץ בארי. הסרטון מתחיל ביופי של הקיבוץ ואז עובר למציאות הנוראית שקרתה שם".
"אני הייתי הראשונה שהתייחסה לטיפולי פוריות בתקשורת בזמן אמת. אני פתחתי את הדלת. אני יודעת על שלושה תינוקות שנולדו בפונדקאות בעקבות לני וגפן"
אילו תגובות קיבלתם?
"לא תאמיני, קיבלתי תגובות מחזקות אפילו מאיראן. אנשים כתבו לי שהם מאמינים לי ושהם בעד ישראל. לצד זה היו גם המון תגובות שליליות ואישיות. אנשים פתחו עמוד עם תמונות שלי ושל הילדים ושמו עלינו דגלי פלסטין. זה קצת מפחיד, אבל לא גורם לי להפסיק. אגב, עד היום אני תחת אזהרה של אינסטגרם לא להגזים במינון ההסברה. האינסטגרם זו גם הפרנסה שלי, וזה מכעיס, אבל זה מתגמד לעומת המטרה העיקרית, שכל העולם יידע מה קרה כאן".
4 צפייה בגלריה
ירדן הראל והילדים
ירדן הראל והילדים
"מאמינה שיהיה טוב פה"
(צילום: ערן לוי, סגנון: לימור מאיה ריחאנה)

את עדיין אופטימית?
"אני יום אחד בדיכאון ולמחרת קמה עם אנרגיות טובות יותר, אופטימית לגבי החיים פה ומאמינה שיהיה טוב פה".
את מרוצה מתפקוד הממשלה?
"אני לא חושבת שזה הגיוני שהכנסת יוצאת לפגרה במצב הנוכחי, כשעדיין יש חטופים. אנשים בעמדות מפתח שיכולים לזרז את התהליך ולגרום לשינוי לא על זה כל הזמן. זה מאכזב וזה מפחיד".

לא לפספס אף רגע

לאחרונה הצטלמה לפרסומת חג ל"רנואר", המותג הראשון שהאמין בה כשהקימה את אתר הלייף־סטייל שלה, yardenharel. "אני גם מצלמת להם את הפרזנטורים והפקות אופנה. זה מרגש שאני איתם שבע שנים", היא אומרת. במקביל היא גם משמשת כמובילת נבחרת השגרירות של לאומית שירותי בריאות ופרזנטורית של רשת מלונות אטלס ו״פספורטכארד״, ומשתפת פעולה גם עם מותגים דוגמת איב רושה, קיקו מילאנו וסטודיו פשה.
באפריל 2020 הצטלמה הראל לשער "לאשה" ושיתפה בסיפורה האישי: האימהות הטרייה בפונדקאות שקרתה אחרי שנים של טיפולי פוריות, וההיריון המפתיע שהגיע במקביל - והסתיים בלידה שקטה. הדרמה לא נגמרה שם: שנה לאחר מכן הודיעו הראל ובעלה עומרי שלום, שאיתו הייתה בזוגיות מאז התיכון, על פרידה.
"השער שהזכרת הוא זה שהכי ריגש אותי אי פעם", אומרת הראל. "העובדה שאני אמא היא ניצחון מבחינתי, והשער הזה היה ניצחון עבורי. לדעתי אני הייתי הראשונה שהתייחסה לטיפולי פוריות בזמן אמת, כלומר, בזמן שעדיין הייתי בטיפולים. לפני שבע שנים זה לא היה כמו היום, כשיש פתיחות מבורכת, נשים מעלות לרשת את עצמן מזריקות. זה לא היה קיים אז. אני פתחתי את הדלת, ועד היום אני מקבלת תגובות מנשים שאומרות לי כמה שזה חיזק אותן. אני יודעת על שלושה תינוקות שנולדו בפונדקאות בעקבות לני וגפן".
4 צפייה בגלריה
ירדן הראל והילדים
ירדן הראל והילדים
"אין לי בעיה עם החשיפה"
(צילום: ערן לוי, סגנון: לימור מאיה ריחאנה)

לשער הנוכחי הצטלמת עם התאומים. איך הם הגיבו?
"הם מתלהבים מכך שכשהם יהיו גדולים יהיה להם אותו למזכרת. אין לי בעיה עם החשיפה. אני חושפת אותם גם באינסטגרם, במינון שאני מרגישה איתו בנוח".
איזה קשר יש לך היום עם עומרי?
"היחסים בינינו טובים. חגגנו לילדים את יום ההולדת ביחד".
יש לך תובנות על החיים לבד ועל גירושים?
"כשאת יוצאת לדרך חדשה ומלחיצה, את לא יודעת מה יהיה. ויש את הטייטל של הגרושה וגם עם שני ילדים קטנים במקרה שלי. בזמנו ישבתי לשיחה עם חברה ואמרתי לה, 'תשמעי, להכיל את שני הילדים ואת הפרסום שלי זה תיק לגבר'. היא אמרה לי, 'את אמיתית? את חייבת לשנות את כל מה שאת חושבת על עצמך כרגע'. היא צודקת. כשמגיע הגבר הנכון הוא מכיל את כל הדברים האלה. נשים גרושות צריכות לעשות את הסוויץ׳ הזה ולהבין שכאשר הגבר הנכון יגיע, זה יעבוד. אם אתה אוהב בן אדם, גם הילדים שלו הם חלק ממנו".
הם כבר מבינים שאת מפורסמת?
"אני לא חושבת. גם כשהם רואים אותי בטלוויזיה, נראה לי שהם חושבים שרואים אותי רק אצלנו בבית. תמיד נרמלתי להם הכול. הם מגיעים לבקר באולפן והכול שגרתי, לא עשיתי משום דבר עניין".
הריאיון המלא עם ירדן הראל מתפרסם בגיליון "לאשה" החדש, עכשיו בדוכנים
4 צפייה בגלריה
ירדן הראל והילדים
ירדן הראל והילדים
ירדן הראל והילדים
(צילום: ערן לוי, סגנון: לימור מאיה ריחאנה)
איפור: רותי עדי, שיער: אושר סעדון, חליפה: SABINA MUSAYEV
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button