מור גנות וערן לחמן. "הוא היסס אם לנשק אותי, בגלל הקורונה"

השחקנים שהכירו בהפגנה במהלך הקורונה: "הזוגיות עזרה לנו להתמודד עם התקופה"

מור גנות וערן לחמן איבדו את עבודתם כשחקנים עם פרוץ הקורונה, ונפגשו לדייט ראשון בהפגנה של תעשיית התרבות. כשנתיים אחרי, ערן והציע למור נישואים באותו מקום, מול תיאטרון הבימה

פורסם:
היא: מור גנות (36), שחקנית וקואצ'רית, משחקת בהצגות ילדים
הוא: ערן לחמן (32), שחקן, משחק בהצגות ילדים ובתיאטראות צוותא ותמונע
הם: ביחד שנתיים וחצי, מתחתנים בסוף החודש

ניסיון השידוך

מור: "בסוף 2019 שיחקתי בהצגה עם מישהי שהציעה להכיר לי את ערן, ששיחק איתה בהצגה אחרת. ערן פנה אליי בפייסבוק אבל לא הייתי בעניין, כי כבר התחלתי לצאת עם מישהו אחר".
ערן: "התבאסתי, אבל הערכתי את זה שהיא לא ממקבלת, שזה לא מובן מאליו בסצנת הרווקוּת התל־אביבית. אחרי שקיבלתי סירוב, המשכתי הלאה".
ערן: "בקורונה הייתי מובטל חצי שנה, והזוגיות איתה עזרה לי להתמודד עם התקופה הזו. החודשים האלה נתנו לנו את הזמן להיפתח ולהיקשר"

עוד סיפורי היכרות בערוץ לאשה

הפוסט הגורלי

ערן: "במרץ 2020 התחילה הקורונה. שיחקתי אז בקאמרי ובתיאטראות ילדים והוציאו אותי לחל"ת. הייתה תחושה של ריק – אתה קם בבוקר ואין אף אחד שמחכה לך. הרגשתי שתל־אביב נכנסה ל'זמן הודו' ושהזמן זוחל לאט. כתבתי על זה פוסט בפייסבוק, ומור הגיבה עליו וכתבה: 'זמן הודו... עושה לי טוב לראות את זה ככה'".
מור: "כשהתחילה הקורונה נפרדתי מהבחור שיצאתי איתו. במקביל, ההצגה 'סבא טוביה' ששיחקתי בה נעצרה. הרגשתי שאיבדתי הכל – עבודה וזוגיות. ואז נתקלתי בפוסט שערן כתב ומשהו בו ממש ריגש אותי. זכרתי שניסו לשדך לי אותו. פניתי אליו בהודעה פרטית והתחלנו להתכתב ולפלרטט במשך יום שלם".
3 צפייה בגלריה
מור גנות וערן לחמן
מור גנות וערן לחמן
"ישבנו לבירות ונאצ'וס שקנינו בפיצוצייה. היה לנו ערב מדהים"
(צילום: טל שחר)

המחאה

ערן: "יום אחרי שהתחלנו להתכתב, נערכה בכיכר רבין הפגנה של אנשי ענף התרבות שמחו על הפסקת העבודה שלהם בזמן הקורונה. החלטתי לצאת להפגנה ושאלתי את מור אם גם היא תהיה שם".
מור: "אני בדרך כלל פחות אוהבת הפגנות, אבל כשערן אמר שהוא הולך, זה עודד אותי להגיע".

הדייט הראשון

ערן: "כל אחד מאיתנו הגיע להפגנה עם החברים שלו. כשהיא הסתיימה שלחתי למור הודעה ואיתרנו אחד את השנייה. החיוך שלה מיד כבש אותי. צעדנו לעבר תיאטרון הבימה וישבנו בגינה השקועה מול התיאטרון".
מור: "בגלל הסגר כל הברים היו סגורים, אז ישבנו לבירות ונאצ'וס שקנינו בפיצוצייה. היה לנו ערב מדהים. כשהוא ליווה אותי הביתה הוא היסס אם לנשק אותי בגלל הקורונה. הוא שאל אם אני רוצה שנתנשק והסכמתי. הנשיקה הייתה מעולה".

ההתאהבות

מור: "כמה ימים לאחר מכן, נפגשנו בבית שלי. באותו מפגש כבר התאהבתי בו".
ערן: "שנה אחרי שהתחלנו לצאת עברנו לגור ביחד".
3 צפייה בגלריה
מור גנות וערן לחמן בהצעת הנישואים
מור גנות וערן לחמן בהצעת הנישואים
באופן סמלי, מול התיאטרון הלאומי. הצעת הנישואים
(צילום: שחר וייננברג)

הצעת הנישואים

ערן: "החלטתי להציע למור נישואים במקום שבו היה הדייט הראשון שלנו – הגינה השקועה מול הבימה. בגינה יש מוזיקה שמתנגנת מרמקולים, והחלטתי להשמיע במהלך ההצעה את השיר I Want to hold your hand של הביטלס. פניתי לחברת 'אחוזת החוף' שמנהלת את החניון של הבימה כדי שיעזרו לי עם המוזיקה, והם מיד נרתמו למשימה".
מור: "באותו יום הצעתי שנצא לבר ליד הבימה, ואז ערן ביקש שניפגש בגינה השקועה. הוא חיכה לי עם שתי בירות כמו בדייט הראשון שלנו, הקריא לי את מילות השיר של הביטלס ובמקביל שמעתי את השיר מתנגן ברקע. הוא כרע ברך ואנשים מסביב מחאו לנו כפיים. מאוד התרגשתי, זה היה רגע קסום".

הזוגיות

מור: "תמיד הייתי נגד לצאת עם שחקן, כי חששתי שתהיה תחרות, אבל הקורונה טרפה את הקלפים. בזכות העובדה ששנינו היינו מובטלים, יכולתי להשתחרר מהטייטל של ערן ולראות את הבן אדם שמולי".
ערן: "קשה לי עם החרדה הכלכלית, כי שנינו במקצוע שהוא לא יציב. המזל שלי הוא שמור היא קרן אור, ואני משתדל לסגל לעצמי את החשיבה החיובית שלה. בקורונה הייתי מובטל חצי שנה, והזוגיות איתה עזרה לי להתמודד עם התקופה הזו. החודשים האלה נתנו לנו את הזמן להיפתח ולהיקשר, וזה יצר בסיס טוב לבנות עליו את השאיפות והחלומות שלנו".

יש לכם סיפור היכרות מרגש ויוצא דופן? כתבו לנו: laisha@laisha.co.il
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button