הרטט יוצר ריגוש מיני, שקשה מאוד להפיק לאורך זמן בעבודת לשון, אצבעות או התחככות מקובלת

עוברים למצב רטט: צעצועי הסקס שיגוונו את חיי המין

שוק אביזרי המין לא מפסיק להפתיע, והרווח כולו שלנו. דר צחי בן ציון מסביר על החידושים העיקריים בתחום, ממה צריך להיזהר, וגם נותן גם טיפ למתחילות ולמתחילים

פורסם:
אחת מספרת לחברה שלה, שהיא ובעלה פנו למדריכה מינית כדי לקבל טיפים להפגת השעמום במיטה. המדריכה הציעה להם לצרף צעצועים לסצנה. ״תתפלאו כמה שזה יתרום לכם״, הבטיחה. ״וזה עובד?״ תהתה החברה. ״ועוד איך״, אישרה המשועממת, ״הוא מרכיב במשך שעה וחצי רכבת מלגו, ומאפשר לי לראות בשקט את הסדרות שלי בנטפליקס״.
עוד כתבות בנושא בלאשה:
אז כן, צעצועי מין הם תחום שהתפתח דרמטית בשנים האחרונות. אני אוהב לקרוא להם צעצועי מין, בגלל הקונוטציה הידידותית, לעומת ההגדרות הרשמיות יותר - אביזרי מין או עזרי מין, שעשויות להרתיע קצת את השמרנים שבינינו. אבל איך שלא נגדיר אותם, שוק עזרי המין לא מפסיק לחדש, והרווח כולו שלנו. יש כיום המון אפשרויות לשפר, לגוון ולהעשיר את הסקס, בזכות הפריחה הזאת.
החידושים העיקריים הם בתחום הוויברטורים. לטובת מי שלא התנסו, אזכיר כי מדובר במכשירים מפיקי רטט בעוצמות משתנות, שפעולתם מענגת נשים וגם גברים. לנשים מוצעים מכשירים רבים בצורות וגדלים שונים, כולל ויברטורים לשימוש דיסקרטי. שמעתי יותר מכמה סיפורים על תרומתם המהנה והסודית במהלך ישיבות משמימות שמתארכות אל תוך הערב. לאחר שמוקמו על איבר המין, מופעלים הוויברטורים האלה באמצעות הסלולרי. נשים שאימצו את הפטנט מספרות כי הסובבים אותן מתקשים להסביר את החיוך החולמני הנסוך על פניהן.
בין אביזרי הרטט, יש כאלה העשויים חומרים שמשנים את הטמפרטורה שלהם בתגובה לטמפרטורת הסביבה ומתאימים את עצמם לחום הגוף. המגע נעים, מדמה נגיעות עור בעור, והשליטה על עוצמת הוויברציות קלה. הרטט יוצר ריגוש מיני, שקשה מאוד להפיק לאורך זמן בעבודת לשון, אצבעות או התחככות מקובלת. הגוף שלנו לא מסוגל לחקות את התדר והעוצמה שהמכשיר מפיק.
בין אביזרי הרטט יש כאלה העשויים חומרים שמשנים את הטמפרטורה שלהם בתגובה לטמפרטורת הסביבה ומתאימים את עצמם לחום הגוף
גברים, מזל טוב! אם פעם כמעט ולא היו ויברטורים למין שאיברו הולך לפניו, כיום כבר לא חסרים כאלה. לפופולריות לא מעטה זוכה מכשיר שקולט את הפין לתוכו ומחקה מין אוראלי או חדירה נרתיקית - כולל חימום ותנועות קצובות. מעניין מה יש לבובות סקס עשויות סיליקון להגיד על המתחרה הצעיר הזה.
לעזרים מפיקי הרטט מצטרפים אביזרים דמויי איברי מין, אזיקים בשלל צורות וצבעים, מטפחות קשירה, מסכות ומגוון משחקים. למשל, משחק קוביות שמכתיב את תנוחת הסקס, או משחק שמעודד וידויי פנטזיות.
צעצועי מין זמינים בחנויות המתמחות בתחום וכמובן גם באינטרנט. חשוב מאוד לקנות אך ורק ממקורות אחראיים. אני נתקל הרבה פעמים באביזרים קלוקלים, שאפילו פח האשפה מתבייש בהם.
עם אביזרי מין צריך להתיידד לאט־לאט, הם לא מתמסרים בקלות. טיפ למתחילות ולמתחילים: לנסות תחילה על האף, ואז להבין איזה סוג רטט עושה לנו נעים יותר
אביזרי מין מפוקפקים עלולים להתפרק, ליצור תגובות אלרגיות ואפילו לפצוע. גם אם רוכשים אביזר ברשת, כדאי להגיע תחילה לחנות מתמחה כדי לראות, למשש ולהתרשם, ולא רק לסמוך על תמונה באתר. ועוד: כשקונים ויברטור בחטף, באתר הראשון שקופץ בגוגל, כדאי להביא בחשבון שיש מצב שיגיע בדואר מכשיר מצ׳וקמק, שאפילו לא ישרוד את השימוש הראשון בו.
לא פחות חשוב - תחזוקה. יש לנקות עזרי מין בקביעות (ובדרך כלל מגבון לח עושה את העבודה). בעת השימוש - לא לשכוח למרוח חומר סיכה, כדי להימנע מכאב ופציעה.
ומה באמת הכי חשוב? ללמוד להתרגל. עם אביזרי מין צריך להתיידד לאט־לאט, הם לא מתמסרים בקלות. טיפ למתחילות ולמתחילים: לנסות תחילה על האף, ואז להבין איזה סוג רטט עושה לנו נעים יותר. מה שטוב לאף יהיה מוצלח גם באיברים המוכמנים יותר שלנו.
  • ד"ר יצחק (צחי) בן־ציון, מנהל המרפאה לבריאות מינית בבית החולים "סורוקה" ופסיכיאטר מחוז הדרום, שירותי בריאות כללית
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button