"להיות בחצי גמר יורו זו חוויה מטורפת. אתה רואה עולם תרתי משמע, בעיקר אחרי שנה של קורונה". אלמוג בוקר

אלמוג בוקר: "סבלתי מהתקפי חרדה - הפסיכולוגים של מרכזי חוסן ממש הצילו אותי"

כתב חדשות 13 מספר על ההשלכות של החיים על גבול רצועת עזה, ומגלה איך שומרים על כושר בקיבוץ ומה הגילטי פלז'ר התזונתי שלו

פורסם:
אלמוג בוקר (42), כתב דרום ומגיש בחדשות 13, נשוי לאילת ואבא לאמרי (10), עומר ועילי (תאומים בני 7.5)
מהו לו"ז הכושר השבועי שלך? "כשאין לי מספיק זמן, שזה מה שקורה בדרך כלל, אני משתדל לרוץ לפחות פעמיים בשבוע חמישה ק"מ בכל פעם ומתרגל TRX בבית. כשיש לי זמן אני מתאמן אצל אסי בילדוסולה במכון הכושר בקיבוץ כרמיה. אסי הוא אלוף הארץ בכושר גופני. האמת שהוא מאוד מאתגר ולכן אני משאיר את זה בעיקר לאשתי".
איזה אימון עשית והפסקת כי זה היה פשוט בלתי נסבל? "אופניים. לפני הרבה שנים התקשר אלי חבר והציע לי לרכוב איתו בקיבוץ בארי. הסברתי שאני לא איזה רוכב מי יודע, והוא ענה שגם הוא לא. אז נגררתי לסיטואציה, ושם הוא גמר אותי במסלול מטורף של עליות וירידות. כשחזרתי הייתי מושבת יומיים. רק אז הוא נזכר לספר לי שהוא עשה פעם את מסלול הדולומיטים בצפון איטליה, משהו שאני התעייפתי מלעשות עם רכב. מאז סיימתי עם לרכוב על אופניים".
לא זוכר שכיביתי את הסלולרי מאז שאני כתב. אני מרגיש שאני חייב להיות מחובר, וזה מטריף את הילדים. זה עולה לי בבריאות ובעיקר מעצבן את המשפחה
איזה מאכל בריא אתה מכין ממש טעים? "אני מתבל את הסלט מצוין, זה נחשב? יש משהו שאני יודע לעשות מעולה, המקרונה של סבתא תמי, ספגטי תוניסאי של אמא שלי. זה יוצא טעים מאוד, אבל לא מתחייב על הבריא".
עוד סודות תזונה וכושר של סלבס:
מה הגילטי פלז'ר התזונתי שלך? "הקוסקוס של סבתא שלי, ליאנו, ועוגות השמרים של סבתא טובה, אמא של אשתי".
סודות הקוסקוס. אלמוג בוקר מראיין את סבתו

איזה תכשיר טיפוח תמיד יש לך בתיק? "דאודורנט סטיק תמיד, וכמובן חולצות להחלפה ברכב. בכלל האוטו שלי הוא כמו חדר הלבשה, יש בו איפור, דאודורנט סטיק ובגדים".
איפה אפשר למצוא אותך בשבת בבוקר? "אני עובד כל השבוע. יש לי תוכנית יומית וגם תוכנית ביום שישי, לכן שבת בבוקר זה הזמן שלי ושל הילדים - בדרך כלל בבריכה או בחוף בקיבוץ זיקים ובחורף במתקני ג'ימבורי או בסרט, העיקר שיהיה זמן איכות עם הילדים ולתת לאשתי את הזמן שלה לבד".
משפחת בוקר בזמן מבצע "שומר חומות"

מתי בפעם האחרונה כיבית את הסלולרי? "אוגוסט 2007 נראה לי. לא זוכר שעשיתי את זה מאז שאני כתב. אני מרגיש שאני חייב להיות מחובר, וזה מטריף את הילדים. זה עולה לי בבריאות ובעיקר מעצבן את המשפחה. בחופש אני משתדל לשים את המכשיר בצד, אבל זה לא מחזיק יותר מ־20 דקות".
פסיכולוג או קואוצ'ר? "פסיכולוג, כי פסיכולוגים הצילו אותי. לחיות בזיקים עם אינספור אזעקות צבע אדום זה לא פשוט וסבלתי מהתקפי חרדה. הפסיכולוגים של מרכזי חוסן ממש הצילו אותי".
אספרסו חזק או תה ירוק? "אספרסו חזק. אני שותה הפוך כל בוקר, לא מתעורר בלי אחד או שניים. תה ממש לא מדבר אלי, חוץ מאשר כשאני חולה".
חופשה בין גורדי השחקים של ניו יורק או על חוף במלדיביים? "חד־משמעית, חוף במלדיביים. תן לי בטן־גב, לנוח ולשים את הראש בלי לרוץ ממוזיאון למוזיאון ובלי שופינג, רק תשאיר לי את הטלפון".
מתי בפעם האחרונה הרגשת מאושר? "וואו בלונדון, להיות בחצי גמר יורו 2021 זו חוויה מטורפת. אתה רואה עולם תרתי משמע, בעיקר אחרי שנה של קורונה. חזרתי לא מזמן ואני עדיין נושם את זה".
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button