עומר חזן. "אני לא מאמין בלהרעיב את עצמך ושומר על תפריט של 2,300 קלוריות ביום"

עומר חזן: "כשאני עושה יוגה או מדיטציה אני מרגיש מחובר לעצמי וגם לקדוש ברוך הוא"

מתי הוא מתבאס על עצמו ולאיזה גילטי פלז'ר הוא לא מסוגל לסרב? סודות התזונה, הכושר והאושר של כוכב "שבאבניקים" ו"פלמ"ח" בן ה-21: "כל יום אני פותח את הבוקר עם תפילין"

פורסם:
עומר חזן (21), שחקן, משרת בתיאטרון צה"ל, מככב בימים אלה בסדרות "שבאבניקים" ו"בעלת החלומות" בהוט ובסדרה "פלמ"ח" ב־yes.
מהו לו"ז הכושר השבועי שלך?
"אני עושה שלושה אימוני כוח בשבוע אצל שחר ג'אנה באשדוד ומשחק לפחות פעם בשבוע טניס, בעיקר עם חברים. חוץ מזה אני רץ פעם בשבוע, גולש גלים וסאפ. לאחרונה התחלתי יוגה אצל בחורה מקסימה בשם רזו, כרגע פעם בשבוע, בתקווה ליותר".
עוד סודות של סלבס:
איזה אימון עשית והפסקת כי זה היה פשוט בלתי נסבל? "פילאטיס. כשניסיתי היה לי מאוד קשה כי אני לא גמיש בעליל. ובכלל אני שונא אימוני רגליים באימוני כוח. אני תמיד מחפש תירוץ לדלג על זה, אבל נכנע להפצרות המאמן".
השלם: אם אני לא מתאמן במשך שבוע, אני מרגיש... "חלש מאוד, מרגיש שהגוף רפוי. אימון גורם לי להרגיש יציב וחזק, וזה עוזר לעבודה שלי כשחקן. כשאני לא מתאמן אני מתבאס על עצמי וכועס שזלזלתי בעצמי".
איזה מאכל בריא אתה מכין ממש טעים? "חזה עוף. אני יודע, זה הכי בנאלי. אבל אני מקפיץ אותו קצת עם רוטב שזיפים, וזה אחד הדברים הכי טעימים שיש. אני לא מאמין בלהרעיב את עצמך. אני שומר על תפריט של 2,300 קלוריות ביום ותזונה מסודרת, אבל עם מגוון של מאכלים. לא מתעלל בעצמי עם האוכל. אם אני אוהב משהו, אני אוכל אותו".
מה הגילטי פלז'ר התזונתי שלך? "וואו, אני חוטא ברמות כשאני ליד המבורגר, לא משנה איזה. אני לא מסוגל להגיד לא להמבורגר. אחר כך אני מאזן את זה עם ריצה או משהו כזה".
2 צפייה בגלריה
פלמ"ח
פלמ"ח
לא סובל אספרסו. חזן עם שחקניות "פלמ"ח", יעל שלביה וגאיה בינשטוק
(צילום: אביב חופי)
איזה תכשיר טיפוח תמיד יש לך בתיק? "אין מצב שאני יוצא מהבית בלי בושם ודאודורנט. זה איתי בכל מקום. אני מרגיש ככה מטופח".
איפה אפשר למצוא אותך בשבת בבוקר? "ב־07:00 בבוקר אני בים, גולש או עושה סאפ או סתם נהנה. זאת התרפיה שלי. הים מאוד מרגיע אותי. מזל דגים רוצה להיות בים".
מתי בפעם האחרונה כיבית את הסלולרי?
"לפני חודש הייתי במונטנגרו וסרביה והתנתקתי לשבועיים. זה היה כיף מאוד. ממליץ לכל אחד לקחת רגע עם עצמו. אנחנו מבלים יותר מדי זמן עם המסך".
אספרסו חזק או תה ירוק? "תה ירוק, אני לא סובל אספרסו. אני שותה נס של עלית אבל לא כל יום. תה ירוק אני שותה קבוע".
שיעור קבלה או סדנת מדיטציה? "אני חושב שבהחלט אפשר לשלב. כשאני עושה יוגה או מדיטציה אני מרגיש מחובר לעצמי וגם לקדוש ברוך הוא. אני גם מאוד אוהב לראות שיעורי תורה ברשת, ובמיוחד את הרב יגאל כהן".
באנג'י או צניחה חופשית? "צניחה חופשית. עשיתי והיה הכי טוב בחיים. פתאום אתה מבין כמה אתה קטן בעולם, והשניות האלה עד פתיחת המצנח נותנות בוסט אדיר של אדרנלין".
מתי בפעם האחרונה הרגשת מאושר? "כל יום אני פותח את הבוקר עם תפילין. ברגע הזה אני מודה לאלוהים ומציף לעצמי את מה שיש לי, ומבין שיש בהחלט על מה להיות מאושר".
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button