אבי הילדים הבדואים שהושפלו על-ידי כוכב הילדים רוי בוי בסרטון שעורר סערה בימים האחרונים, הגיב הבוקר (יום ב') להתנצלות של כוכב הילדים, וסיפר כי ילדיו חשים בושה בימים האחרונים, מאז פרסום הסרטון.
3 צפייה בגלריה
הילדים הבדואים
הילדים הבדואים
הילדים בסרטון
"כל האנשים צוחקים על הילדים שלי. הם כמו כל הילדים בעולם, הוא לא חשב שהם בני אדם?", אמר האב לחדשות רשת. "אני כועס עליו, לא סתם". לדבריו, "הילד הגדול שלי לא יכול ללכת לדודים שלו. הוא מתבייש במה שקורה. הוא אומר שהוא היה קטן, ושאל למה עשו לו ככה?".
הוא התייחס גם להתנצלות של כוכב הילדים, ואמר שהוא לא מקבל אותה. "זה כמו לדקור מישהו עם סכין ואחר כך לומר לו 'אני מצטער'", הוסיף האב.

3 צפייה בגלריה
רוי בוי פוסט
רוי בוי פוסט
ההתנצלות של רוי בוי
סערת הסרטון החלה ביום שבת האחרון, עם פרסומו ברשתות החברתיות. הוא הופץ וצבר תאוצה, ונראתה בו משפחתו של רועי עוז, כוכב הילדים המכונה גם "רוי בוי", נתקלת בילדים בדואים במהלך טיול. "מי רוצה להאכיל בדואי?", נשמע עוז שואל כמה פעמים את שלוש בנותיו שיושבות ברכב ומעביר להן עוגיות - כדי שיתנו אותן לילדים הבדואים שעומדים מחוץ לרכב ומסתכלים עליהם. כל זאת, בזמן שהוא מתעד את האירוע.
עוז התנצל בהמשך על הסרטון, וציין כי הוא צולם לפני כחמש שנים. "אני רוצה להביע את צערי העמוק על הדברים הנאמרים בו, הם אינם ראויים להיאמר. זו לא דרכי לחנך כך את ילדי וזו לא הדרך לחנך אף ילד אחר. דרכי היא דרך של אהבת אדם ובדרך זו אמשיך ללכת. מצטער מעומק הלב ומבקש סליחה מכל מי שנפגע", כתב בעמוד הפייסבוק שלו.

3 צפייה בגלריה
רוי בוי
רוי בוי
רוי בוי והילדים בסרטון
(צילום מסך)
הסרטון עורר סערה וגולשים רבים ברשתות החברתיות נדהמו מהיחס אל הילדים הבדואים. ח"כ אחמד טיבי מהרשימה המשותפת כינה זאת בטוויטר "תחתית האנושיות, בהמיות גזענית ומתועבת".
בעקבות הסערה, הוחלט בערוץ ג'וניור להקפיא את צילומי העונה הבאה של עוז. בערוץ אישרו את הפרטים ואמרו ל-ynet כי "עונה נוספת תוכננה להצטלם אך נעצרה אמש עם היוודע דבר הסרטון".
האב הוסיף בשיחה עם ynet: ״מאז שהסרטון פורסם כואב לי מאוד. לא ידעתי בכלל עליו. גם הילדים שלי לא אמרו לי כלום. האיש שעומד מאחורי היחס המשפיל הזה פגע בכל המשפחה״.
הוא הוסיף: ״איך ייתכן שאמן ילדים, שצריך לכבד אותם, מרשה לעצמו להתייחס אליהם בצורה קשה כזו? גם בהופעות שלו הוא עושה דברים כאלה ומעביר מסרים של שנאה במקום אהבה? עלינו לכבד האחד את השני ולא לפגוע באחרים - לא משנה אם זה ערבי או יהודי. נמשיך לטפל בנושא גם במישור המשפטי. הוא צריך לקבל את העונש הקבוע בחוק״.
בסוף דבריו הודה האב ״לכל מי שתמך בי״. הוא הוסיף: ״ראיתי גם יהודים שהזדהו איתנו וגינו את המעשה החמור״.