2 צפייה בגלריה
אסף זמיר בני גנץ
אסף זמיר בני גנץ
אסף זמיר ובני גנץ
(צילום: אבי מועלם)
יו"ר כחול לבן ושר הביטחון בני גנץ נפגש אחר הצהריים (ראשון) עם ח"כ אסף זמיר והודיע לו כי הוא לא ישובץ ברשימת "כחול לבן" בבחירות הקרובות. זאת לאחר שזמיר הצביע בשבוע שעבר נגד הצעת הפשרה שנועדה לעכב את פיזור הכנסת.
ח"כ זמיר כתב ברשתות החברתיות: "‏היום זימן אותי בני גנץ לפגישה שבה הודיע לי כי בעקבות הצבעתי בשבוע שעבר, לא אכלל ברשימת כחול לבן לכנסת. אינני מתחרט ואני שלם עם הצבעתי. נפרדנו כידידים והודיתי לו על האמון שנתן בי עד כה והפצרתי בו לעשות כל שצריך כדי שהמרכז-שמאל יגיע מאוחד לבחירות במבנה שיאפשר התמודדות על השלטון". מטעמו של שר הביטחון נמסר כי "גנץ איחל לזמיר הצלחה בהמשך דרכו".

2 צפייה בגלריה
בני גנץ בישיבת הסיעה של כחול לבן
בני גנץ בישיבת הסיעה של כחול לבן
"איחל לזמיר בהצלחה". גנץ
(צילום: אלעד מלכה)
לצד חברי מפלגתו מיקי חיימוביץ' ורם שפע, זמיר הצביע נגד הצעת החוק שנועדה לדחות את המועד האחרון לאישור תקציב המדינה, וכך גם את פיזור הכנסת. זאת בניגוד לעמדת כחול לבן והיו"ר גנץ.
זמיר נבחר לכנסת ברשימת כחול לבן אחרי שבשנים 2018-2008 כיהן במועצת העיר תל אביב ובמהלכן שימש בין היתר כסגן ראש העיר וממלא מקומו. בבחירות 2018 הפסיד בהתמודדות מול רון חולדאי על ראשות העיר. עם השבעת ממשלת האחדות מונה לשר התיירות, והתפטר מהכנסת במסגרת החוק הנורבגי. באוקטובר התפטר מהממשלה וחזר לכנסת, תוך שהוא מותח ביקורת חריפה על ראש הממשלה בנימין נתניהו.