3 צפייה בגלריה
משפחת בירן
משפחת בירן
משפחת בירן
(באדיבות המשפחה)
אחרי שפקח את עיניו לראשונה מאז הטרגדיה שקיפחה את חייהם של בני משפחתו, איתן בירן בן החמש שוחח עם דודתו. כלי התקשורת האיטלקיים דיווחו אחר הצהריים (שישי) כי לפי עובדי בית החולים רג'ינה מרגריטה בטורינו, שבו אושפז, מצבו של איתן יציב.

לפי הדיווחים, איתן נמצא בהכרה מלאה ובמעקב צמוד של רופאים ופסיכולוגים. הפסיכולוגים בבית החולים התריעו שהדרך שבה יסבירו לאיתן על שאירע תהיה ארוכה ורגישה במיוחד. בינתיים, כך לפי הדיווח ב"לה סטמפה", הוסבר לו שהוא בבית החולים וישן בימים האחרונים. כמו כן, הרופאים ציינו שאם מצבו ימשיך להשתפר הוא יועבר מהמחלקה לטיפול נמרץ למחלקה אחרת בבית החולים.
3 צפייה בגלריה
זירת התרסקות הרכבל באיטליה
זירת התרסקות הרכבל באיטליה
הקרון שהתרסק אל הקרקע
(צילום: EPA)
במקביל, מנהל האתר גבריאל טדיני שנמצא במעצר, אמר כי גורלו נותר בידי האל. עורך דינו אמר לכלי התקשורת באיטליה כי טדיני מרוסק נפשית ומסר שהוא מוכן להודות שהוא זה שהשבית את מערכת הבלמים, אך מעולם לא חשב שהכבל עלול להיקרע.
בהתרסקות נהרגו עוד תשעה בני אדם, ואיתן הוא היחיד מבין 15 נוסעי הקרון שניצל. לפי הדיווחים מאיטליה ייתכן שאביו הגן עליו בגופו, ובכך הצילו. איתן נפצע קשה מאוד בהתרסקות בקו הרכבל שמחבר את העיירה סטרזה לפסגת ההר מוטרונה בצפון איטליה, וסובל מפציעות באזור החזה והבטן, וכן משברים שונים בגפיים.
3 צפייה בגלריה
עמית, טל ובנם הקטן טום נהרגו יחד עם סבה יצחק ואשתו ברברה באיטליה
עמית, טל ובנם הקטן טום נהרגו יחד עם סבה יצחק ואשתו ברברה באיטליה
נהרגו באסון. יצחק כהן, טל וטום בירן, ברברה קונינסקי והאב עמית
(באדיבות המשפחה)
מוקדם יותר היום הובאו למנוחות הסבא רבא של איתן, יצחק כהן (81), בת זוגו ברברה קונינסקי (71), בבית העלמין ירקון שבפתח תקווה. הלווייתם של עמית (30) בירן, אשתו טל (26) ובנם התינוק טום בן השנתיים נערכה אתמול בבוקר בבית העלמין באלונה שליד זכרון יעקב.