1 צפייה בגלריה
בית חולים ברזילי
בית חולים ברזילי
בית החולים ברזילי באשקלון
בבית החולים ברזילי באשקלון נקבע היום (ב') מוות קליני לתינוק בן הארבעה חודשים שהוריו נעצרו בחשד להתעללות בו. הצוות הרפואי נלחם בימים האחרונים על חיי התינוק - זאת בשעה שחקירת ההורים נמשכת. אתמול הוארך מעצרם של ההורים בחמישה ימים.
בדיון הארכת המעצר הוצגו הודעות ווטסאפ שכתבו ההורים אחד לשני, ולקרובי משפחה – המחזקים את החשדות נגדם. בין היתר כתב האב לאם: "תמרחי לו אלוורה על עמוד השדרה עד שייספג, לפחות שלא יכאב לו". את ההורים ייצגו בדיון עורכי הדין שרון וקנין, ויקטור אוזן ואסתר בר-ציון.
ביום שישי הורשו ההורים לבקר את בנם בבית החולים ברזילי, שם אושפז ביום שלישי שעבר עם פגיעת ראש. הביקור לא מפחית כהוא זה מהחשדות נגד ההורים. כבר אתמול אמר נציג המשטרה בדיון בבית המשפט כי התינוק "אינו מגיב, ונגרם לו נזק מוחי בלתי הפיך".
האב טען בדיון שהחוקרות הטיחו בו: "אנחנו אמהות בעצמנו. אתה אבא חסר אחריות, שקרן והזוי, והגרסה שלך היא בדיחה". השוטרת הודתה כי צעקה עליו והסבירה: "התשובות שלו לא נתנו הסבר מניח את הדעת, אין לי מה להסתיר".
ביקור ההורים את בנם התאפשר בעקבות הערכת מצב שנערכה במשטרה, בראשית מפקד מרחב לכיש. השוטרים החליטו, מתוך רגישות למצב המורכב ועקב מצבו הקשה של התינוק, לאפשר להוריו לבקרו. מפקד תחנת שדרות, סגן ניצב מייק כהן, ליווה את הביקור, שבמהלכו לא התאפשר מגע פיזי בין ההורים החשודים לבנם.
ההורים העצורים ביקרו את התינוק בנפרד, תחילה האב ובהמשך האם, שנפגשה עם הרופאים שעדכנו אותה במצבו של בנה. עם סיום הביקור היא חזרה למעצר. לאורך כל הביקור משטרת ישראל דאגה שלא יהיה מגע פיזי עם התינוק, וכן שהנתונים הרפואיים שנמסרו להורים לא ישבשו את החקירה.