גבר כבן 65 נפצע באורח קל הלילה (בין שישי לשבת) מירי סמוך לצומת בית חגי שבהר חברון. צה"ל אישר הבוקר כי הירי לעבר רכבו של האזרח הוא פיגוע. כוחות צבא שהגיעו למקום איתרו כמה תרמילים וזיהו גם פגיעות ירי ברכב.
1 צפייה בגלריה
סריקות אחר המחבל
סריקות אחר המחבל
(צילום: איתן שויבר, TPS)
"בתום תחקור ראשוני בשטח, עלה כי בוצע פיגוע ירי לעבר רכבו של האזרח", מסרו בצה"ל הבוקר. הדיווח על הירי התקבל אמש בשעה 23:38 במוקד 101 של מד"א במרחב נגב. הגבר נפצע ברגלו, ופונה על ידי חובשים ופרמדיקים של הארגון לבית החולים שערי צדק בירושלים כשמצבו קל.
ביום חמישי האחרון נהרג נער פלסטיני בן 15 בעימותים עם כוחות הביטחון בכפר עזון שליד קלקיליה. באותם עימותים נפצע באורח קשה גם ילד שנורה בחזהו, וצעיר שנפצע בינוני מירי בידו. צה"ל מסר ביום חמישי כי "מספר חשודים ירו זיקוקים לעבר כלי רכב ישראלים בכביש 55 בסמוך לכפר עזון שבחטיבת אפרים. כוח צה"ל הגיע למקום ופתח בסריקות אחר החשודים בפאתי הכפר, ובמהלך הסריקות השליכו חשודים בקבוקי תבערה לעבר הכוח שהגיב בירי. מוכרת טענה כי חלק ממשליכי בקבוקי התבערה נפגעו". עוד נמסר כי לא היו נפגעים לכוח, אך נזק נגרם לכלי רכב צבאי.
בינתיים, כוחות הביטחון ממשיכים במצוד אחר המחבלים שרצחו בפיגוע הירי בחווארה ביום ראשון האחרון את יגל והלל יניב. מצוד אחר שהגיע לסיומו הוא אחר המחבלים שרצחו את אילן גנלס בכביש 90. כוחות הביטחון עצרו ביום רביעי האחרון במחנה הפליטים עקבת ג'בר שליד יריחו ארבעה חשודים במעורבות בפיגוע, אחרי שכיתרו כמה בתים. חילופי אש נרשמו במקום. חשוד נוסף שהיה בבית המחבלים וניסה להימלט בזמן המעצר נורה.