אנס בקרי (23) נורה הבוקר (חמישי) למוות ברהט. צוות מד"א שהוזעק לזירה קבע את מותו במקום. המשטרה פתחה בחקירה, על פי החשד מדובר ברצח.
בשעה 05:39 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב נגב על פצוע מאירוע אלימות ברהט. פרמדיק מד"א נאגיב סאנע סיפר: "הפצוע שכב כשהוא מחוסר הכרה עם פצע ירי בגופו. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".
3 צפייה בגלריה
אנס בקרי
אנס בקרי
הנרצח. אנס בקרי
3 צפייה בגלריה
זירת הרצח ברהט
זירת הרצח ברהט
זירת הרצח ברהט
(צילום: דוברות המשטרה)
בקרי, במקור מבענה שבבקעת בית הכרם, עבר לאחרונה להתגורר ברהט - ונרצח בשכונה שבה התגורר. מחקירה ראשונית עולה חשד כי הרצח הוא נקמה על רצח משולש בצפון בנובמבר 2020 - אז, סמוך לשמורת תל דן, נמצאו מתים ראמי אבו זלאם (41) מהיישוב ג'דיידה-מכר, סהיר חסן (38) מהיישוב סאג'ור וחאמד חוסין (23) מהיישוב בענה.
אביו של הנרצח סיפר כי בנו עבד כפקח תעבורה בזמן עבודות בכבישים. "הוא סיים את עבודתו, וברגע שהגיע לשכונה ירו בו למוות", אמר. בתום הערכת מצב שערך בזירה מפקד מרחב נגב במשטרה, תת-ניצב נחשון נגלר, הוטלה החקירה על היחידה המרכזית במרחב נגב.
מתחילת השנה נרצחו בחברה הערבית 56 בני אדם. עד כה פוענחו רק תשעה מקרים.
3 צפייה בגלריה
אחמד פאחורי  תושב נצרת הפגנה נגד אלימות הניף שלט דמנו לא מותר מת נהרג הרוג נורה ירי יריות כפר ריינה אלמונים ירו לעבר מאפיה פשיעה מגזר ערבי חברה ערבית
אחמד פאחורי  תושב נצרת הפגנה נגד אלימות הניף שלט דמנו לא מותר מת נהרג הרוג נורה ירי יריות כפר ריינה אלמונים ירו לעבר מאפיה פשיעה מגזר ערבי חברה ערבית
אחמד פאחורי בהפגנה נגד אלימות עם שלט "דמנו לא מותר"
אמש נורה למוות אחמד פאחורי, תושב נצרת בשנות ה-20 לחייו, במהלך קטטה בריינה שבגליל התחתון. פאחורי נפצע באורח קשה ומת מפצעיו בבית החולים האיטלקי בנצרת. צעיר נוסף שנורה בקטטה נפצע באורח בינוני. מהמשטרה נמסר כי במהלך האירוע נורו יריות לעבר עסק ביישוב, וכי נפתחה חקירה. הרקע הוא סכסוך עבריינים.
פאחורי השתתף בעבר בהפגנה נגד האלימות במגזר הערבי, ואף הניף שלט שבו נכתב "דמנו לא מותר". לפני כחודש נרצחו ליד קריית טבעון בני הדודים עלי ומחמוד פאחורי, קרובי משפחתו של אחמד. הם נורו למוות במקום שבו קבעו פגישה, במה שעבריינים מכנים "כיפה אדומה".
לפני כשבועיים נרצח ביריות בלוד ניהאד אל-חנוני (50), בזמן שהגיע לביקור לרגל חג הקורבן. אל-חנוני נרצח במכוניתו לעיני אשתו וילדיו. אחד הכדורים פגע באישה ופצע אותה בפניה.