ראש הממשלה נפתלי בנט אמר הערב (יום ראשון) במהלך מסיבת העיתונאים על התפשטות האומיקרון כי אחרי שהשיפוץ במעון ראש הממשלה ברחוב בלפור בירושלים יסתיים - הוא יעבור לשם.
1 צפייה בגלריה
נפתלי בנט בביקור ראשון במעון רה''מ בבלפור
נפתלי בנט בביקור ראשון במעון רה''מ בבלפור
בנט בביקורו הראשון בבלפור
בנט אמר את הדברים אחרי שנשאל על-ידי ערוץ 14 במהלך מסיבת העיתונאים על תלונות שכניו בביתו שברעננה, שמוחים על ההפגנות שמתקיימות מחוץ לבית ועל סידורי האבטחה שפוגעים בשגרת יומם. "הפגנות הן דבר לגיטימי", אמר בנט. "הבית בבלפור היה זקוק לשיפוץ הרבה מאוד שנים, והשיפוץ התעכב מסיבות כאלה ואחרות. על פי הנחיית שירותי הביטחון והגורמים הנוספים, יוצאים לשיפוץ - וכשזה יסתיים נעבור לשם".
"אני מדבר עם השכנים, לא הרבה כי אני עובד הרבה, גם בשבתות", אמר בנט. "גם אתמול במהלך הלילה ביליתי בחפ"ק של המבצע לתפיסת המחבלים מהפיגוע בחומש, זו עבודה מאוד חשובה ונמשיך לעשות אותה".
בתחילת החודש ביקר בנט לראשונה מכניסתו לתפקיד ראש הממשלה במעון בבלפור. מלשכת ראש הממשלה נמסר כי מטרת הביקור הייתה בחינת תהליך הכשרת המעון לשימוש. "ראש הממשלה שוחח עם גורמי המקצוע הרלוונטיים ועיין בתכניות תכניות השיפוץ, אשר מתמקד בהיבטים בטיחותיים, תשתיתיים וביטחוניים, בהתאם לדרישות גורמי הביטחון, והנחה לקצר את לוחות הזמנים, כך שהשיפוץ, שעתיד להסתיים בסוף שנת 2022, יושלם במהלכה", נמסר עוד מלשכת ראש הממשלה.
בתוך כך, בשבוע שעבר, ואחרי שנים של חוסר נגישות לציבור הרחב, הרחובות בלפור וסמולנסקין בירושלים, שבהם ממוקם מעון ראש הממשלה, נפתחו לעוברים ושבים. זאת, אחרי שבמשך שנים רבות הורשו להיכנס לאזור רק תושבי הרחובות, וגם הם נדרשו לעבור בדיקות ביטחוניות. על שאר האזרחים נאסר לעבור במקום, אפילו בשבתות בדרכם לבית הכנסת.