עדי מזרחי, החשוד ברצח יורי וולקוב במעבר חצייה בחולון ביום רביעי בשבוע שעבר, נשבר אמש (מוצאי שבת) במהלך חקירתו במשטרה ואמר שהוא מצטער על מעשיו. בנוסף הוא ביקש להעביר מסר שהוא מבקש סליחה מבני משפחתו של הנרצח, לאחר שנשבר בחקירתו כשראה את תמונת הנרצח וקרוביו. בשלב זה מזרחי מסרב לערוך שחזור.
בחקירתו במשטרה הוא סיפר: "יצאתי בערב מהבית לווטרינרית. הגעתי למעבר חצייה בחולון. שמעתי מוזיקה בקסדה ופתאום ראיתי את האישה מרימה את הסלולר ומצלמת אותי. צעקתי לה 'תמחקי את מה שצילמת'. נבהלתי בעיקר מזה שהיא צילמה שיפורים ושדרוגים שעשיתי על ה-TMAX".
הוא הוסיף כי בהמשך הגיע וולקוב: "פתאום הגבר הגיע. נבהלתי וקרה מה שקרה. נתתי לו את המכה ועזבתי את המקום. רק כשהגעתי הביתה הבנתי שהוא מת, ואז התחלתי לעשות שיחות לחברים שלי".
כדי לטשטש ראיות מזרחי שינה דברים באופנוע לאחר הרצח באופן, על מנת לשנות את המראה הייחודי של ה-TMAX. בנוסף הוא פנה לחבר, בן למשפחת פשע, על מנת שיעלים את האופנוע. לחוקרים הוא אמר: "לא התכוונתי לרצוח". מזרחי, עבריין מוכר למשטרה, מחובר בין היתר עם עבריינים ממשפחת אבו סיף.
2 צפייה בגלריה
 עדי מזרחי ורגע הרצח
 עדי מזרחי ורגע הרצח
עדי מזרחי ורגע הדקירה
על המעצר של מזרחי, מסתבר כי כבר בשעה 7:00 בבוקר ביום חמישי נפרסו בלשי ימ"ר תל אביב מחוץ לביתו של מזרחי. הבלשים המתינו וחיכו לשעת כושר להיכנס לבית. מבחינת המשטרה הדבר החשוב ביותר היה לוודא שהוא בבית. החשש במשטרה היה שאם הם יפרצו לתוך הבית והוא לא יהיה שם, מזרחי יגלה שהם במצוד אחריו ויצליח להיעלם.
לכן, רק לאחר כמה שעות של תצפיות על הבית ואחרי שחברו של מזרחי ניסה לקחת משם את האופנוע, החליטו בלשי הימ"ר לפרוץ אל הבית ולעצור את מזרחי.
"מזרחי היה משוכנע שאנחנו מחפשים חשוד ערבי, זה היה טוב לנו, כי זה נתן לנו זמן לעקוב אחריו ולאפשר לו לעשות טעויות", אמר ל-ynet בכיר בימ"ר תל אביב.

"אני מקווה שהוא יירקב בכלא לכל ימי חייו"

לנה, אלמנתו של הנרצח, אמרה בעקבות הודעת המשטרה: "צעקתי 'יש' כששמעתי את זה. אני מתרגשת שהוא הודה, אני מקווה שהוא יירקב בכלא לכל ימי חייו, זה העונש שראוי לו. אני מצפה מהשר המיועד איתמר בן גביר להפוך את התיק לתיק דגל".
מזרחי נחקר במהלך כל סוף השבוע על ידי חוקרי היחידה המרכזית של מחוז תל אביב במשך שעות רבות. אמש חלה התפתחות בחקירה ואז החשוד הודה במיוחס לו. ל-ynet נודע כי בשלב זה החוקרים לא מוצאים את הטלפון הנייד של מזרחי. הוא ככל הנראה העלים אותו, כמו גם את כלי הרצח שטרם אותר.
2 צפייה בגלריה
עדי מזרחי ואבישג כהן
עדי מזרחי ואבישג כהן
עדי מזרחי בבית המשפט ביום שישי
(צילום: מוטי קמחי)
בצהריים השתתפו מאות בני אדם בהלווייתו של וולקוב. בתו של יורי, דריה, אמרה הבוקר בריאיון ל-ynet כי היא לא מאמינה לדבר שקשור לחשוד ברצח. לדבריה, "הכיפה שהוא שם על הראש בדיון היא הצגה. ראיתי כשהוא נכנס שהוא הסתיר את פניו, לא היה מוכן להתנצל. הוא אמר בפירוש 'לא'. אני לא מאמינה לשום דבר שלו. לכיפה במיוחד - אני לא מאמינה שהוא שם כיפה, זה חילול השם מה שהוא עושה עכשיו".
וולקוב ורעייתו לנה הלכו לראות דירה ביום רביעי בחולון, המתינו במעבר חציה ברחוב אילת - ובאור ירוק החלו לחצות. רוכב קטנוע חתך אותם באור אדום וכמעט פגע בהם - והאישה הספיקה לצלם אותו. רוכב הקטנוע ראה את האישה מצלמת, חזר אליה ודרש ממנה: "תביאי מה שצילמת". וולקוב ביקש ממנו להמשיך לנסוע - ונדקר בחזהו על ידי הרוכב. מותו נקבע בבית החולים וולפסון בעיר.