כעת ההוכחות ברורות. גם לעולם. הפלסטינים מעזה משתמשים בבתי החולים ובכל המוסדות המוגנים על ידי דיני המלחמה כנקודות לחימה. הם מחביאים רקטות ואמצעי השמדה בתוך חדרי הילדים של ילדיהם. אמבולנסים המוגנים לפי המשפט הבינלאומי משמשים אצלם לשינוע המרצחים ואמצעי לחימה. בתי חולים הם כיסוי למפקדות ובונקרים ללוחמה. הפלסטינים בדיוק כמו הנאצים בשעתו - הוציאו עצמם לדראון עולם מהמין האנושי.
טוב עשה דובר צה"ל תא"ל דניאל הגרי כששכנע את צוות CNN להצטרף אליו לכניסה לבית החולים רנתיסי ממש תוך כדי הקרב - שם הם נחשפו בזמן אמת וללא הכנה, לזוועות ההפרה של החוקים הבינלאומיים הכי בסיסיים. הצהרות הצוותים הרפואיים הפלסטינים התמימים, כמו הצהרות האזרחים ברצועה שאינם משתפים פעולה עם החמאס – התרסקו למראה העובדות שצה"ל חשף לעיני התקשורת העולמית. אצל הפלסטינים כל העם חמאס. פלסטינים ברבים. ללא הבדל במקום הימצאם, בין בעזה ובין ביהודה ושומרון.
2 צפייה בגלריה
תיעוד מפעילות כוחות שייטת 13 וחטיבה 401, במהלכה נחשפה תשתית טרור של חמאס בבית החולים ׳רנתיסי׳
תיעוד מפעילות כוחות שייטת 13 וחטיבה 401, במהלכה נחשפה תשתית טרור של חמאס בבית החולים ׳רנתיסי׳
התיעוד מבית החולים רניתיסי
(צילום: דובר צה"ל)
כשירות לאלה שעושים עדיין הפרדה בין הפלסטינים, להלן תוצאות סקר אחרון של אוניברסיטת ביר זית. תזכורת למי שעדיין מנסה למכור לנו את סחורתו המשומשת שיש פלסטינים שחפצים בשלום. הבולט שבהם הוא יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד שמתגלה כל פעם מחדש כמדינאי עם חזון אך עם דמיון מזרח תיכוני מפותח. כך היה עם ההסכם הימי הילדותי שתפר למדינת ישראל כראש הממשלה מול החיזבאללה, שרק בדמיון שלו היה בצד השני מישהו שבאמת התכוון לקיים את חלקו בהסכם. כעת הוא ודומיו עושים הפרדה מלאכותית בין הפלסטינים שבעזה לבין אחיהם ביהודה ושומרון.
תוצאות הסקר מעוררות פלצות: רוב מוחלט מהפלסטינים ביו"ש תומכים בטבח ביהודים של 7 באוקטובר. דהיינו הפלסטינים כולם בין בעזה ובין ביו"ש בעד רצח שיטתי והשמדת העם היהודי. זוהי אזעקת אמת. המזל הוא שהאזעקה כעת נשמעת בכל בירות העולם החופשי. המסכות נפלו.
מאה שנה הם שיטו בכולם. המסכות החזיקו מעמד. אבל הפלסטינים צאצאיו של אל-חוסייני בן הברית של היטלר, נלכדו ברשת קורי העכביש של מעשיהם הבלתי אנושיים שטוו לעצמם. מעשיהם והצהרותיהם מטריפי הדעת שמוקרנים כעת ברחבי תבל, גורמים לחנק בגרון של כל בן אנוש. אין להם דרך חזרה. כעת זה גם על דעת העולם החופשי.
מטוטלת התמיכה זזה באופן היסטורי לטובת ישראל כפי שלא הייתה מעולם. מנהיגי העולם החופשי ואזרחי מדינותיהם מבינים כעת שגם גרונם שלהם אחוז באצבעות הטרור הפלסטיני. בניגוד לפרשנים רבים, אני גורס כי כל הפגנה פרו-פלסטינית בכל מדינה מאיצה את המקומיים דווקא לתמיכה בישראל. הם אחוזי בהלה למראה המפלצת שצמחה להם בבית. ומעריצים את ישראל על עוז רוחה.
לראשונה בתולדות הציונות מבינים אומות העולם שהפלסטינים שהתקבצו כאן הם הבעיה – ובלית ברירה הוצאתם מהאזור ופיזורם בעולם הוא הפתרון להרגעת המזרח התיכון לדורות.
לראשונה בתולדות הסכסוך הישראלי-פלסטיני יש הבנה בינלאומית שאזרחי ישראל לא יכולים לחיות לצד בני אדם שרובם הם מכונת רצח והשמדה - ולראשונה גם בתולדות הציונות גם רוב אזרחי ישראל חושבים שהפלסטינים אינם יכולים להמשיך לחיות לצידנו, כפי שביטא זאת ביושר דווקא נשיא אוניברסיטת ת"א אשר דיבר על השמדה מוחלטת של החמאס. אין הבדל בינו לבין שאר התושבים ברצועה אשר פעילים וחושבים ומחנכים ילדיהם מינקות לטבוח ביהודים. הוצאתם מהרצועה היא מהלך של אין ברירה שנכפה עלינו.
תושבי יישובי העוטף מתבטאים בבהירות. מדבריהם עולה פתרון יחיד שנכפה עלינו. האוכלוסייה הפלסטינית כולה חייבת לעזוב את האזור - אחרת אין תקומה למדינת היהודים. בדיוק כפי שלאחרונה 2 מיליון מוסלמים (כמספר תושבי עזה) הועברו ע"י ממשלת פקיסטן לתוך אפגניסטן כדי להשיג שקט מקומי – אין שום סיבה שזה לא יקרה במזרח התיכון. כאן ועכשיו.
פתרונות מחוץ לקופסה יש למכביר. גם דמויות חשובות ואיכותיות במחנה הממלכתי כדוגמת גדעון סער וזאב אלקין תומכות בפתרונות מחוץ לקופסה. בין היתר כפי שכבר נכתב כאן, יישוב מחדש של פלסטינים בסיני כפי שהציע הנשיא א-סיסי בעצמו לפני מספר שנים, או מיזמים אחרים בשיתוף מנהיגות העולם שקשובה לזה ובסיוע כספי של יהדות העולם.
2 צפייה בגלריה
אביגדור ליברמן ובנימין נתניהו
אביגדור ליברמן ובנימין נתניהו
אביגדור ליברמן ובנימין נתניהו. הפרויקטור המתאים
(צילום: אלכס קולומויסקי)
ראש הממשלה נתניהו כבן של היסטוריון מבין את ההזדמנות ההיסטורית הגיאו פוליטית שישראל זכתה בה במחיר נורא. אך כדי ליישמה הוא חייב לצידו את האיש היחידי בארסנל הפוליטי הישראלי שיכול להיות ציר מרכזי בהוצאת התוכניות לפועל ולצרפו מיידית לממשלת החירום. בדיוק כפי שאריה דרעי שנפסל ע"י בג"ץ לשמש כשר, הוא היום ובצדק משפיע מרכזי בקבלת ההחלטות של הקבינט - כך גם אביגדור ליברמן על שלל כישוריו ועמדותיו בנושא הפלסטיני-חמאסי הוא הפרויקטור המתאים ביותר מטעם הממשלה לעניין. כניסתו המיידית של ליברמן ומינויו המיידי לתפקיד תשדר מסר עוצמתי שיהדהד היטב בלשכות של נסראללה וראיסי נשיא איראן: "תתחילו לדאוג. המשך יבוא!"