האלימות לא נפסקת: שני פלסטינים בשנות ה-30 לחייהם נורו למוות הערב (חמישי) בכניסה לכפר ברא שליד כפר קאסם - ומספר הנרצחים בחברה הערבית ביממה האחרונה עלה לארבעה. מתחילת השנה נרצחו 129 בני אדם במגזר.
מעט לאחר מכן נדקר למוות גבר בן 49 באשדוד. שוטרים שהגיבו לזירת הדקירה, ברחוב אבן גבירול בעיר, עצרו בעל חנות מכולת בן 57 בחשד לרצח. גם בת זוגו, כבת 30, נעצרה בחשד לסיוע ולשיבוש חקירה.
מהחקירה הראשונית עלה החשד שהרקע הוא ויכוח שהתגלע בין החשוד לקורבן בבית העסק. החקירה הועברה לימ"ר לכיש.
5 צפייה בגלריה
הזירה בכפר ברא
הזירה בכפר ברא
הזירה בכפר ברא
5 צפייה בגלריה
הזירה בכפר ברא
הזירה בכפר ברא
כוחות ההצלה בכפר ברא. מותם של הנרצחים נקבע במקום
שני הנרצחים באזור התעשייה בכפר ברא הם אקצא סעאדה ופאיק ספדי, מהכפר עוריף שליד שכם. אחד מהם נפגע מירי לרכב שבו שהה, והשני שהה בסמוך. באזור אותר גם רכב שרוף ונבדק הקשר שלו לאירוע. על פי החשד הם נרצחו במסגרת סכסוך פלילי בין משפחות פשע מהצפון.
שני הנרצחים הם בני דודים. ספדי היה אמור להתחתן בעוד חודשיים, ואילו סעאדה לא מזמן התארס. לאחר הערכת מצב מיוחדת שערך בכפר קאסם מפקד מחוז מרכז, ניצב אבי ביטון, הוא הנחה להעביר את התיק לבחינת היאחב"ל והורה לתגבר את התחנה בכוח המשימה הפועל בערי המשולש, לשם מיקוד והעצמת האכיפה נגד משפחות הפשע המקומיות.
5 צפייה בגלריה
פאיק ספדי מימין,  אקצא סעאדה בשמאל, הנרצחים מהירי בכניסה לכפר ברא
פאיק ספדי מימין,  אקצא סעאדה בשמאל, הנרצחים מהירי בכניסה לכפר ברא
שני הנרצחים בכפר ברא: פאיק ספדי מימין, אקצא סעאדה משמאל
5 צפייה בגלריה
רכב עולה באש ליד כפר קאסם והחשד הוא ששימש לרצח הכפול בכפר ברא
רכב עולה באש ליד כפר קאסם והחשד הוא ששימש לרצח הכפול בכפר ברא
הרכב שנשרף כליל בכפר ברא. נבדק הקשר שלו לרצח הכפול
הדיווח על הירי בכפר ברא התקבל בשעה 18:14 במוקד מד"א במרחב ירקון. פרמדיק מד"א ליאור זילברברג סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את שני הפצועים שהיו מחוסרי הכרה וסבלו מפציעות חודרות בגופם. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הם היו ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותם". המשטרה פתחה בסריקות, והחלה באיסוף אמצעי תיעוד בסביבת הזירה.
לא הרחק משם, בכפר קאסם, נורה למוות הלילה גבר בן 32, גם הוא פלסטיני. הוא נפצע באורח אנוש מהירי ופונה לבית החולים בילינסון בפתח תקווה, שם נקבע מותו.
ביפו נפצע הערב צעיר בן 18 שנורה ברחוב קדם בעיר. חובשים ופרמדיקים של מד"א פינו אותו לבית החולים וולפסון בחולון כשהוא בהכרה וסובל מפציעה חודרת.
5 צפייה בגלריה
זירת הירי ברחוב הנביאים בחיפה
זירת הירי ברחוב הנביאים בחיפה
חנאן אבו חיט, וזירת רצח אביה סלאח
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

הבוקר נורה למוות סלאח אבו חיט, תושב חיפה בן 64, ברכבו ברחוב הנביאים המרכזי שבחיפה - כחודשיים לאחר שבתו חנאן, אם לילד בן 5, נרצחה באורח דומה כשחנתה ליד ביתה ברחוב אחד העם הסמוך. על פי ההערכות הרצח הוא חלק מהסכסוך האכזרי בין משפחות הפשע בכרי וחרירי. אבו חיט הוא הנרצח ה-127 בחברה הערבית מתחילת השנה.
שלשום נורה למוות ביישוב ריינה שבגליל התחתון מהראן עואיסי (38), בנו של סגן ראש העיר נצרת מוחמד עואיסי. רואיד עואיסי (25), אחיו הצעיר של מהראן, נורה למוות לפני כארבעה חודשים במרתף ביתו, לאחר שאלמונים הגיעו לרצוח את מהראן אך לא מצאו אותו. בן דודו, עבד אלקאדר עואיסי (22) נרצח לפני כשבוע.