עבדאללה יונס ג'בארין נורה שלשום לאחר מסיבת החינה שלו ונפצע באורח קל עד בינוני, אך זה לא מנע ממנו להתחתן עם בחירת ליבו אמש (שלישי) - באירוע באום אל פחם שאליו הגיעו אלפי אורחים.
ג'בארין אושפז בבית חולים העמק בעפולה לאחר הירי, שוחרר אתמול והגיע לאולם החתונות כשהוא לבוש בחליפה ומתנייד בכיסא גלגלים. "לצערי הרב האלימות מהווה סכנה על כל אזרח במדינה", אמר החתן ל-ynet. "פגעו בי ללא שום סיבה. אני חף מפשע ואדם נורמטיבי שלא מסוכסך עם אף אחד, אבל יש לנו מציאות קשה. מה שעברתי יכול להגיע לכל אדם ובלי שירגיש".
ג'בארין הוסיף: "תודה לאל שהייתה לי חתונה מהממת. הגיעו גם אנשים שלא הזמנתי, אבל באו להזדהות ולגנות את הירי והאלימות. המסר שלי בלקיים את החתונה זה להגיד לכולם שאנחנו צריכים להיות חזקים ולא להתייאש. היום היה אתגר גדול והצלחנו להתגבר על האלימות".
2 צפייה בגלריה
חתונת  עבדאללה ג'בארין, הפצוע שנורה בעת מסיבת החינה שלו באום אלפחם
חתונת  עבדאללה ג'בארין, הפצוע שנורה בעת מסיבת החינה שלו באום אלפחם
"הגיעו אנשים שלא הזמנתי כדי להזדהות". עבדאללה יונס ג'בארין
יונס ג'בארין, אביו של החתן, אמר: "אנחנו ביחסים טובים עם כולם ולא מסוכסכים עם אף אחד. אף אחד לא יכול להגיע עלינו מילה רעה. אתמול יצאנו מהאולם ואז ראינו רכב שהיה בתוכו שני גברים, אחד מהם ירד, ירה ופגע בבני. לא יודעים מה המטרה של המעשה. למרות הכאב אחרי הירי, היום היינו שמחים מאוד בחתונה הגדולה. אנו מרוצים להודות לכל מי שהשתתף והזדהה איתנו. נמשיך להיות חזקים".
מתחילת השנה נרצחו בחברה הערבית 146 בני אדם. אמש נורו למוות ברכבם שני צעירים בשנות ה-20 לחייהם, תושבי רהט, בכביש 40 סמוך לצומת להבים שליד העיר הבדואית שבנגב. הירי בוצע לעברם מרכב חולף. אדם נוסף נפצע באורח בינוני. המשטרה פתחה בחקירה ואיתרה בשטח פתוח, סמוך לכביש 310, רכב שרוף שממנו על פי החשד בוצע הירי.
זמן קצר לפני כן נורה למוות בשפרעם איהם אבו סלאח, בן 20 תושב העיר. המשטרה פתחה בחקירה בחשד לרצח. אבו סלאח שיחק בעבר בקבוצת הכדורגל לנוער של איחוד בני שפרעם.