1 צפייה בגלריה
זירת אירוע האלימות באשדוד
זירת אירוע האלימות באשדוד
פולינה וייסמן וזירת הרצח באשדוד
(צילום: רועי עידן)
בית משפט השלום באשקלון האריך הערב (רביעי) בתשעה ימים את מעצרו של צעיר בן 23, שחשוד ברצח פולינה וייסמן, אם ל-4, באשדוד. בן זוגה הנוכחי של וייסמן והגרוש שלה שוחררו, אחרי שבמשטרה הבינו כי אינם מעורבים ברצח.
החקירה כולה מתמקדת כעת בצעיר שנעצר הבוקר ומעצרו הוארך. לפי החשד, הוא היה בדירה שבה אותרה פולינה - ונמלט ממנה אחרי הרצח, שבוצע לפי החשד באמצעות פטיש.

מהפרטים שידועים עד כה עולה כי בן זוגה הנוכחי של וייסמן ניסה להודיע למשטרה על מצבה, אך חייג בטעות 102. בכיבוי אש קישרו את השיחה מיד למשטרה. הוא נעצר כאמור בזירה, ובהמשך נעצר גם הגרוש, שלו ילדים משותפים עם הנרצחת. לבן הזוג והגרוש עבר פלילי עשיר, ושניהם ריצו מאסרים ממושכים.
הנרצחת התלוננה בעבר במשטרה נגד בעלה לשעבר בגין מעשי אלימות. הוא ריצה 15 חודשי מאסר לאחר שהכה אותה חמש פעמים לפחות, והמשיך לאיים עליה גם מהכלא לאחר שהשתחרר במרץ אשתקד. במקרה אחר אף התפרץ לביתה וגרם נזק לרכוש. במהלך תקופת המאסר הוצע לו לעבור שיקום בכלא, אך הוא סירב. במשטרה מסרו כי לא היו נגדו תלונות נוספות לאחר ששוחרר.
וייסמן, עולה מרוסיה שאין לה משפחה בארץ, אותרה אמש בדירתה במצב קשה ופונתה לבית החולים אסותא באשדוד, אך שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותה. בן זוגה של וייסמן והגרוש שלה נעצרו באותו יום בחשד למעורבות במעשה, למרות שלא היה ידוע מי הלם בה בפטיש. במשטרה ציינו כי כל כיווני החקירה נבדקים. לזירה הגיע אמש גם השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר.