בית משפט השלום באשדוד זיכה הבוקר (שני) את סהלו וובשת (47), תושב באר שבע, שהואשם כי איים לפגוע בבנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו. וובשת נשלח במסגרת ההליך המשפטי לבדיקה פסיכיאטרית ובה הוא נמצא כמי שלא אחראי למעשיו "כתוצאה ממצב פסיכוטי".
2 צפייה בגלריה
יאיר נתניהו
יאיר נתניהו
זוכה אדם שאיים על נתניהו הבן. "אני אפרק לך את העצמות"
(צילום: AP)
וובשת, אותו ייצג עו"ד מיכאל בוסקילה, הואשם בעבירת "איומים" אחרי שנתניהו הבן הגיש נגדו תלונה במשטרה. הוא נחקר ביחידת להב וכתב האישום שהוגש נגדו מתאר כי וובשת פתח פרופיל פיקטיבי בטוויטר תחת השם "זורו" עם תמונת פרופיל של סכין. מאותו הפרופיל הוא שלח הודעות ואיומים לנתניהו ופרסם ציוצים בחשבונו, כדוגמת: "אני אפרק לך את העצמות. עוד מילה אתה תמות" ו"אני אצא ממעצר, כדאי לך לחפש מסתור".
2 צפייה בגלריה
האיום של סהלו וובשת ליאיר נתניהו
האיום של סהלו וובשת ליאיר נתניהו
האיומים של וובשת
כאמור, במסגרת ההליך בבית המשפט וובשה נשלח לבדיקה פסיכיאטרית שבה נמצא כי "הוא לא היה אחראי למעשיו כתוצאה ממצב פסיכוטי והתקשה להבין בין טוב לרע, בין מותר לאסור". עוד קבעה השופטת ליאת שמיר הירש כי וובשה יקבל טיפול רפואי למשך שנתיים.
בעבר הוגשו כתבי אישום בגין איומים על ראש הממשלה בנימין נתניהו, רעייתו שרה ובנם יאיר, ובאחת הפעמים אף הורשע אשר בן דוד באיומים כלפי ראש הממשלה והוטלו עליו 13 חודשי מאסר בפועל.