ראמז עודה נרצח הערב (יום חמישי) ביריות בעת ששהה בבית קפה שבתוך מלון בשכם. עודה, צעיר בשנות ה-20 לחייו, הוא אחיינו של ראש ארגון הפשע קוטייר עודה. הוא חוסל אל מול אורחי המלון ועובדי בית הקפה. גבר נוסף ששהה במקום נורה אף הוא, ומצבו הוגדר קל עד בינוני. היורים נמלטו מהזירה.

כוחות שיטור פלסטיניים הגיעו לזירה ופתחו מיד בחקירה, ובחיפושים אחר המחסלים. במהלך פעולות החיפוש אותר רכב שרוף, שעל פי החשד שימש את היורים.
תושב שכם אמר: "זה רצח אכזרי שבוצע מול עיניהם של אנשים. תמיד שמענו על הרציחות בחברה הערבית בישראל, והיום ראינו עד כמה זה מזעזע. אני מקווה שהמשטרה תביא את הרוצחים והפושעים לדין".
1 צפייה בגלריה
ראמז עודה והרכב שהוצת בשכם
ראמז עודה והרכב שהוצת בשכם
ראמז עודה והרכב שהוצת בשכם
קוטייר עודה, בן 42 מג'לג'וליה, נחשב לראש ארגון פשע שמהלך אימים אפילו על שב"ס. בעברו אף התחוללו מהומות בבתי כלא בישראל, שבהן אסירים השליכו חפצים לעבר סוהרים בדרישה להקל בתנאי מאסרו.
עודה הורשע ביולי 2022 בבית המשפט המחוזי בתל אביב בסיוע לרצח, בשבע עבירות של קשירת קשר לפשע, נשיאת נשק, חטיפה לשם רצח או סחיטה, מתן אמצעים לפשע, ארבע עבירות של סחיטה בכוח, שלוש עבירות של סחיטה באיומים, חטיפה, תקיפה הגורמת חבלה של ממש, ריבוי עבירות של החזקת נשק, שתי עבירות של חבלה חמורה בנסיבות מחמירות, מרמה, עורמה ותחבולה בכוונה לחמוק ממס והחזקת סם שלא לצריכה עצמית. הפרקליטות ביקשה 24 שנות מאסר, ובפועל גזר עליו בית המשפט 18 שנים, מאסר על תנאי ופיצויים בגובה של יותר ממיליון שקלים.
רק אתמול נשפט עודה ונשלח לשבעה ימים בבידוד בכלא קציעות, לשם הועבר מכלא איילון אחרי שבתא שבו הוחזק בהפרדה נמצא טלפון סלולרי. סוהרי שב"ס שבאו במגע עם ראש ארגון הפשע בהעברתו לבידוד חבשו כובעי גרב "כדי לייצר להם מרחב תמרון בין החיים האזרחיים לחיים בשב"ס", אמר בכיר בשב"ס. "זה לא מחשש. יש המון יחידות מיוחדות שבנוהל עם כובעי גרב על הפנים".