דורון גינזבורג, טייס אל על שהתבטא בטיסה נגד המהפכה המשפטית, לא משובץ לטיסות מאז שחזר לארץ מאותה הטיסה. נגד הטייס עוד לא ננקטו הליכים רשמיים ועניינו עדיין בבירור בהנהלת החברה, שצריכה להחליט איזה צעדים משמעתיים יינקטו נגדו.
לפני שבועיים וחצי, ביום השואה, אמר גינזבורג בכריזה לפני ההמראה בטיסה לניו יורק כי "דברים כמו יום השואה יכולים לקרות פוטנציאלית בדיקטטורות, ואנחנו נלחמים שישראל תישאר מדינה דמוקרטית". דבריו עוררו סערה והוא התנצל עוד לפני הנחיתה.
הטייס, שזכה לתמיכה של חלק מעמיתיו הטייסים באל על ובחברות תעופה אחרות, לא משובץ לטיסות אך גם לא הושעה באופן רשמי. טייסים שמכירים את גינזבורג העידו כי מדובר בטייס מנוסה, ותיק ומסור לעבודה, ולא צופים שיושעה מעבדותו. הנהלת אל על אינה מעוניינת לעורר מחאה מצד הטייסים, שחלקם תומך בגינזבורג, במקרה שהצעדים שיינקטו נגדו יהיו נוקשים מדי.
ראש הממשלה בנימין נתניהו הזכיר את המקרה בנאומו ביום שני האחרון במליאת הכנסת. "הוא מרשה לעצמו להטיף לנוסעים. הנוסעים לא קנו כרטיס טיסה כדי לשמוע אותו, הם בסך הכול ביקשו לצאת לחופשה. אבל דורון חושב לעצמו: 'מי הם, הם ישמעו מה שאני רוצה להטיף להם'. כי דורון הוא אזרח סוג א'. לו מותר. לחנה המיילדת אסור", אמר נתניהו.
מאל על נמסר: "אנחנו באמצע הליך בירור בהתאם לנהלי החברה ובכפוף לדיני העבודה".