2 צפייה בגלריה
אביגדור ליברמן
אביגדור ליברמן
"ל'טענות' של כמיסה אין ידיים ואין רגליים". ליברמן
(צילום: קובי קואנקס)
שר האוצר אביגדור ליברמן פנה היום (ראשון) ליועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב-מיארה, ודרש ממנה להודיע שאין יסוד לטענות ולפיהן רצה לחסל ניצב במשטרה. כך נודע ל-ynet. "הטענות הזויות ומופרכות", כתב עורך דינו של ליברמן, ירון קוסטליץ, בפנייתו. השבוע צפויה בהרב-מיארה לקיים התייעצות על הטענות.
בפוסט שפרסם בשבוע שעבר יוסי כמיסה, שעבד לפני כ-20 שנה עם ליברמן, טען כי שמע ממנו שהוא שואף לחסל את ראש אגף החקירות במשטרה. כמיסה כתב כי הוא מוכן לעבור פוליגרף על שאלות שנוגעות להצעה בסך 100 אלף דולר עבור רצח הניצב, וכן על עסקים אחרים שנטען שנמצאים בבעלותו של ליברמן.
"כמיסה טען בפוסט כי פנה בזמן אמיתי לניצב במשטרה, אלא שזה אמר לו, כביכול, שמרשנו ועו"ד יעקב וינרוט ז"ל מינו את יוחנן דנינו למפכ"ל, ולכן לא יעשו דבר עם תלונתו של כמיסה במשטרה. כמיסה שב על טענותיו בריאיון אצל אילה חסון בשישי האחרון, ואמר כי הנציב שאליו פנה בזמן אמיתי הוא ניצב משה מזרחי", נכתב בפנייה מטעם ליברמן לבהרב-מיארה.
2 צפייה בגלריה
גלי בהרב-מיארה
גלי בהרב-מיארה
תקיים התייעצות בנושא. בהרב-מיארה
(צילום: יואב דודקביץ)

"מעבר לעובדה שלא יעלה על הדעת, על פני הדברים, כי ניצב מזרחי אמר כאלה דברים לכמיסה, הדברים פשוט מופרכים מלוח הזמנים: ניצב משה מזרחי סיים את תפקידו כראש אגף החקירות במשטרה ב-2004, וסיים את תפקידו במשטרה ב-2006. רב-ניצב יוחנן דנינו מונה למפכ"ל רק חמש שנים לאחר מכן, ב-2011", נטען.
"טענותיו של כמיסה הן טענות הזויות ומופרכות. בתחילת השבוע תוגש קובלנה פלילית נגד אותו כמיסה לפי חוק איסור לשון הרע", נכתב עוד. "העובדה שהאיש 'נזכר' להעלות טענות חמורות כאלה, 20 שנים לאחר התרחשותן כביכול ובמהלך מערכת בחירות – מדברת היא בעד עצמה, ומוכיחה את מידת 'מהימנותן' של הטענות".
עוד כותב עורך דינו של ליברמן כי "ל'טענות' של כמיסה אין ידיים ואין רגליים. אשר על כן, נבקשכם להודיע לאלתר, כי אין ל'תלונת' כמיסה יסוד. 'תלונת' כמיסה באה לעולם בתקופת הבחירות אך ורק על מנת לנסות ולפגוע במפלגת ישראל ביתנו בבחירות, ועל כן מתחייבת הודעתכם כאמור, לאלתר, על מנת שלא ליתן יד לניסיונות פגיעה נואלים ואי חוקיים כאלה".