דרמת הבחירות שלא נגמרת במגדל: שר הפנים משה ארבל חתם היום (שלישי), בהתאם לחוק הבחירות לרשויות המקומיות, על הודעה בדבר מועד הבחירות החוזרות לראש המועצה המועצה המקומית מגדל, שיתקיימו ב-21 במאי. במועד הבחירות הכללי בחודש פברואר, נפסלו שלושה פתקים. ב-13 במרץ, בית המשפט המחוזי בנצרת קבע ששלוש המעטפות שנפסלו בבחירות לראשות המועצה, הסמוכה לכינרת, יוכרזו ככשרות - מה שהוביל לשוויון בין המועמדים נתנאל אלפסי ורוברט קנדי אמרוסי.

אלפסי, ראש המועצה כיום, אמר אחרי קביעת המועד החדש: "אני ממשיך להתכונן לבחירות החוזרות. אני מאוד אופטימי ובטוח שהציבור מבין מי צריך להוביל את המושבה. עשיתי עבודה מצוינת חמש שנים וכל המדינה מכירה את העשייה - ולא בגלל הכתבות על קנדי או לא קנדי, קלטנו 2,000 מפונים שזוכים ליחס חם".
קנדי אמרוסי, המתמודד לראשות המועצה, טען: "נעשה לי עוול גדול מאוד בבחירות הקודמות. הניצחון היה שלי, רוב תושבי מגדל היקרים בחרו ולצערי התפקיד נגזל ממני והתושבים סובלים כמו בחמש השנים האחרונות. אני מתכוון לנצח בבחירות הקרובות ולהוביל את מגדל קדימה". הוא הוסיף: "היעדים שלי הם חינוך, צעירים, דיור וותיקי המושבה, קלטנו אלפי מפונים מהצפון ותושבי מגדל פתחו את הבתים ואת הלב. אני משוכנע שרוברט קנדי יוביל את המועצה לחמש שנות צמיחה ושגשוג".
בבחירות שנערכו בפברואר, זכה ראש מועצת מגדל, אלפסי, ב-601 קולות, בעוד שקנדי אמרוסי זכה ב-598 - שלושה קולות פחות מאלפסי. בדיון שנערך בבית המשפט טענו עורכי דינו של אמרוסי כי על שלוש מעטפות נכתב השם "רוברט עמרוסי", במקום השם המלא "רוברט קנדי עמרוסי", ולכן הן נפסלו.
עורכי הדין של אמרוסי הסבירו בהמשך כי מדובר בקולות של שלושה בוחרים שהיו בבסיס צבאי, ושכתבו בכתב ידם את השם "רוברט אמרוסי" כדי שאמרוסי אכן ייבחר. לכן, אמרו, צריך היה לקבוע שפסילת שלושת הקולות תתבטל - מה שקרה, וגרם לשוויון בין הצדדים.