שבעה בני אדם נעצרו בחשד למעורבות ברצח של יזן ברכאת סנדיאני בן ה-22 בעיר נצרת ב-27 באוקטובר, במסגרת חקירה סמויה שהפכה גלויה.
במסגרת כמה מבצעים שנערכו פשטו לוחמי יס"מ ומסתערבים של מג"ב על בתי החשודים בנצרת ובנוף הגליל, שם הם נעצרו. בהתאם לבקשת המשטרה יובאו החשודים בפני בית משפט השלום בנצרת, שם יבקשו השוטרים את הארכת מעצרם. לפי המשטרה, החקירה עוד נמצאת בראשיתה.

2 צפייה בגלריה
בתום חקירה סמויה נעצרו 7 חשודים במעורבות ברצח יזן ברכאת בנצרת
בתום חקירה סמויה נעצרו 7 חשודים במעורבות ברצח יזן ברכאת בנצרת
תיעוד מאחד המעצרים
(צילום: דוברות המשטרה)
2 צפייה בגלריה
 יזן סנדיאני
 יזן סנדיאני
יזן ברכאת סנדיאני
תושבים בנצרת אמרו כי "חשוב מאוד לעצור אנשים שמבצעים רציחות ופשיעה. אנחנו מקווים שהמשטרה תמשיך את הפעילות עד שתמגר את האלימות שמהווה סכנה לחיינו".
ב-27 באוקטובר כאמור התקבל דיווח על אירוע ירי בנצרת, שכתוצאה ממנו נפצע יזן. מותו נקבע בהמשך בבית חולים.
ביום ראשון נורה למוות בנצרת מוחמד עטאללה, רופא שיניים בן 24 תושב העיר. אחיו של מוחמד, שנורה אף הוא, פונה במצב בינוני עד קשה על ידי צוות של מד"א לבית החולים האנגלי בעיר. המשטרה פתחה בחקירה. מתחילת השנה, שעומדת להסתיים, נרצחו 241 בני אדם בחברה הערבית.
במהלך אותה יממה שבין שבת לראשון נורה למוות גם מחמוד מסלמאני (41) בכפר קרע. עוד קודם לכן גם בשאר זרעיני (23) מטורעאן שבגליל התחתון נורה למוות על ידי אלמונים בטבריה. כמו כן, ביום שבת בבוקר נרצחו ביריות שני אחים ממזרח ירושלים - עז וחמיד אל-רשק, בני 21 ו-31 - בעת שעמדו בתחנת דלק ביישוב ענאתא.