הקלטות נוספות מתוך "הלולי של אורלי" חושפות את הזוועות במעון הפרטי בפתח תקווה שנסגר, ושהגננות בו חשודות בהתעללות בילדים הקטנים. בהקלטות, שנחשפו אמש (יום א') ב-ynet, לאחר סרטון והקלטות קודמות שפורסמו כאן, נשמעות בין היתר הגננות אומרות על שניים מהילדים: "מ' הזה אהבל. איך ח' לא קיבלה קורונה, השטן הזו? שתיחנק אמא שלה".
אתמול הוארך בחמישה ימים מעצרן של מנהלת הגן אורלי דוידוביץ' (55) ובתה הגננת דניאל לייבוביץ' (32). על פי החשד השתיים התעללו ב-10 מ-13 ילדי הפעוטון. החשדות העיקריים הם נגד לייבוביץ', שגם בתה הייתה בפעוטון.

2 צפייה בגלריה
הפגנה מחוץ לבית משפט השלום פתח תקווה
הפגנה מחוץ לבית משפט השלום פתח תקווה
הפגנת ההורים, מחוץ לבית משפט השלום פתח תקווה
(צילום: יריב כץ)
בהקלטות נשמעת מנהלת הגן אורלי דוידוביץ' אומרת על הילד ג': "הוא אף פעם לא מרוצה". על ילדה אחרת אמרה: "יש לה קיבה קטנה, לא כמו של ב'". בהקלטה אחרת נשמעה פעוטה נחנקת, לצד צעקות של הגננת דניאל על אמה אורלי שתסגור את הגן. "שבי, תאכלי במיטה, תחיי בתוך הלכלוך עד סוף השנה", נאמר לילדה אחרת.
"מ' הזה אהבל", נשמעת אחת מהן אומרת על אחד הפעוטות. "גם ח' האהבלה הזו, שתיחנק אמא שלה, שתמות. איך היא לא קיבלה קורונה השטן הזו?". אורלי אומרת בהמשך: "ש' שטן" ונשמעת צורחת: "תלכי מפה, תלכי מפה כבר".

2 צפייה בגלריה
הארכת מעצר למנהלת פעוטון וביתה הגננת החשודות בהתעללות בפעוטות בגן בפתח תקווה
הארכת מעצר למנהלת פעוטון וביתה הגננת החשודות בהתעללות בפעוטות בגן בפתח תקווה
הגננת ואמה מנהלת הגן. מעצרן הוארך
(צילום: אביגיל עוזי)
לפני הדיון אתמול ההורים הפגינו מול בית המשפט. לאחר מכן הם צבאו על הכניסה לאולם בו התקיים הדיון וצעקו לעברן "שטן", אותה המילה שהגננות עצמן השתמשו לעבר ילדיהם. במהלך הדיונים רבים מההורים החלו לבכות לשמע התיאורים הקשים.
במשטרת פתח תקווה החוקרת את החשדות אמרו כי "החקירה נמצאת בעדיפות עליונה נוכח ממצאיה והיות והקורבנות חסרי ישע. בכוונת המשטרה להוסיף ולבחון את חומרי התיעוד לאורך תקופה ארוכה לצד המשך חקירת החשודות, במטרה להגיע לחקר האמת ומיצוי מלוא חומרת הדין עמן".
סיון מדרי ממטה המאבק להתעללות בגיל הרך הגיבה: "מטה המאבק מלווה את ההורים בשעה קשה זו, כאשר מתגלים עוד ועוד ראיות לזוועות שהילדים עברו. אני רוצה להודות לשכנה היקרה שדיווחה ולמשטרת פתח תקווה על הטיפול המסור".
פורסם לראשונה: 21:56, 13.02.22