פרקליטות מחוז חיפה החליטה היום (שלישי) להגיש כתב אישום נגד הגינקולוג וכוכב הרשת ד"ר גיא רופא בכפוף לשימוע, בגין עבירות מין שביצע במטופלת אריאל נעים (26), שבאומץ רב חשפה כאן את סיפורה באוגוסט אשתקד.
הפרשה נחשפה ב-ynet וב"ידיעות אחרונות" לפני כמעט שנתיים, בעקבות תחקיר מקיף על פעולותיו של רופא, והוא אף נעצר בתחילת 2022.
1 צפייה בגלריה
גיא רופא
גיא רופא
גיא רופא
(מתוך פייסבוק)
אחת המתלוננות סיפרה כי רופא התחכך בה עם איבר מינו בתום בדיקה גינקולוגית, מתלוננת נוספת העידה כי הניח את אצבעו על הדגדגן שלה לזמן ממושך יחסית וציין "כאן אמור להיות לך נעים" וצעירה אחרת סיפרה כי הוא ביצע בה בדיקת שד אף שפנתה אליו מסיבה אחרת, וכלל לא התלוננה על אי-נוחות בחזה. המתלוננות תיארו כי מעשיו של רופא לוו בבדיחות וברמיזות מיניות רבות.
בנוסף, המתלוננות העידו כי רופא חיזר אחריהן בעקשנות, באמצעות הודעות רבות שנשלחו במשך תקופות ארוכות, למרות חוסר העניין המובהק שלהן בו. התלונה היחידה שנשארה בתיק ועליה מתבסס כתב האישום שיוגש נגדו בכפוף לשימוע היא כאמור זו של אריאל נעים. 
בשבועות האחרונים חזר רופא לתפעל את עמוד האינסטגרם שלו, ומעלה תכנים הקשורים לתחום עיסוקו ואף מעניק ייעוץ לנשים שפונות אליו. "גיא רופא הוא אדם מסוכן שפגע בי מינית ונפשית. לא ייתכן שרופא בישראל מנצל את תפקידו ומעמדו לסיפוק יצריו המיניים״, אמרה נעים. "הוא מנצל את זמן המלחמה כדי להמשיך ולצוד קורבנות נוספים".

אחת מהנשים שרופא קיים איתה שיחות מיניות באינסטגרם הופתעה לגלות שהוא חזר לרשת ואמרה בשיחה עם ynet: "איך זה יכול להיות שמישהו שיש נגדו חשדות כל כך חמורים מעז בחוצפתו לחזור לרשת כאילו כלום".
בתגובה להחלטת הפרקליטות אמרה נעים: "אני מברכת את הפרקליטות על כוונתה להגיש כתב אישום בכפוף לשימוע. אני מקווה שצעד זה יוביל לחשיפת מעשיו הקשים של גיא רופא. בשלבים אלה ובהמלצת עורכות הדין שלי, עדי רחמים ואיריס פנחס, אני מנועה מלתת פרטים נוספים על התיק שמתנהל. נגיב בהרחבה ברגע שתינתן החלטה סופית על הגשת כתב אישום. אני שמחה על הנחישות ועל כך שלא ויתרתי ואני בטוחה בצדקת דרכי ומאמינה שרק כך יינצלו נשים נוספות ונשים שעברו ועוברות תקיפה מינית לא יירתעו מלהתלונן".