שי סלמי (40) הוא החשוד ברצח אשתו יפית פוריאן בשבוע שעבר במהלך ראש השנה. כך הותר בצהריים (שני) לפרסום עם פקיעת צו איסור הפרסום שביקש עורך דינו.
2 צפייה בגלריה
שי סלמי וזירת הרצח
שי סלמי וזירת הרצח
שי סלמי והנזק הכבד בבית המשפחה
(מתוך פייסבוק)
סלמי, שף במקצועו, עדיין מורדם ומונשם בבית החולים מאז שפונה מביתו שהצית, ומצבו מוגדר קשה. אתמול האריך בית משפט השלום בראשון לציון את מעצרו של סלמי ב-15 ימים בהיעדרו.
השופט גיל גבאי התיר בתחילה לפרסם את פרטיו של החשודות שנמצאים תחת צו איסור פרסום, משום שלדבריו "אין עוד הצדקה לאסור את הפרטים, בשל העובדה שפרטיה של אשתו פורסמו בכלי התקשורת, וגם בשל העובדה שעם פרסום פרטיה אין עוד טעם בחיסיון פרטיו של החשוד לשם הגנה על ילדיהם הקטינים". עם זאת, השופט הסכים לעיכוב ביצוע על ההחלטה עד 12:00, על מנת לאפשר לנציגיו לערער על ההחלטה.
2 צפייה בגלריה
יפית פוריאן
יפית פוריאן
יפית פוריאן
(באדיבות המשפחה)
פרקליטו של החשוד, עורך הדין משה מלכה, לא התנגד לימי המעצר שביקשה המשטרה, משום שהחשוד לא צפוי להתעורר בקרוב. במידה ויתעורר, תוגש בקשה לדיון בנוכחותו. "עדיין לא יודעים מה קרה שם, החשוד עדיין מאושפז, והכול מפורסם כבר ברשת. לטעמי יהיו הפתעות, ולפרסם את תמונת החשוד זאת חוצפה".
במקרה שאישה בסביבתכם נמצאת במערכת יחסים אלימה, הפנו אותה או התקשרו בעצמכם לקו החירום של משרד הרווחה בטלפון 118 או 077-9208560. המוקד מאויש במשך 24 שעות ביממה ומעניק שירות בעברית, ערבית, רוסית ואמהרית.