אושר אגסי (23), תושב ראשון לציון, הוא החשוד ברצח שלו קורוסטישבסקי (50) והצתת גופתו בביתו בפתח תקווה בחודש שעבר. כך הותר היום (ראשון) לפרסום. לפי החשד, המניע לרצח הוא סכסוך כספי. החשד לרצח נחשף ב-ynet. היום הוגשה נגדו הצהרת תובע, ובימים הקרובים תגיש נגדו הפרקליטות כתב אישום בגין רצח.
על פי החשד, אגסי דקר את קורוסטישבסקי יותר מ-70 פעמים במהלך ארבע שעות שבהן שהה בדירתו - ולאחר מכן הצית את הדירה ואת גופת הקורבן, על מנת לטשטש ראיות. "תמות כבר, למה אתה לא מת", אמר לקורבן - כפי שסיפר למדובב. בחקירתו הוא הכחיש את המיוחס לו.
4 צפייה בגלריה
אושר אגסי
אושר אגסי
החשוד ברצח, אושר אגסי
(צילום: יריב כץ)
4 צפייה בגלריה
הנרצח שלו קורוסטישבסקי  על ידי אושר אגסי
הנרצח שלו קורוסטישבסקי  על ידי אושר אגסי
הנרצח, שלו קורוסטישבסקי
4 צפייה בגלריה
פענוח ע"י ימ"ר מרכז של הנרצח שליו קורוסטישבסקי ז"ל
פענוח ע"י ימ"ר מרכז של הנרצח שליו קורוסטישבסקי ז"ל
יצא וחזר עם חומרים דליקים. החשוד כפי שתועד לכאורה בזירת הרצח
(צילום: דוברות המשטרה)
על פי חומרי החקירה, לאחר שדקר את קורוסטישבסקי, ניגש אגסי לדירה של קרובי משפחתו, זוג קשישים. כשהעובד הסיעודי שלהם פתח את לו את הדלת, ביקש ממנו אגסי שמיכות, שקיות ניילון ואקונומיקה. הוא חזר לדירת הקורבן בניסיון לנקות אותה, אך ללא הצלחה. בהמשך הוא עטף את הגופה בשטיח, הוריד אותה למטה וניסה להעמיס אותה על האופנוע איתו הגיע. שכן הבחין במעשיו, ואז החשוד השאיר את הגופה בכניסה לבניין, הצית את הדירה ונמלט.
אגסי התגורר בעבר בבניין שבו התגורר הקורבן ולווה ממנו כסף. לפי החשד, החוב לא הוחזר והוא הגיע לבניין כדי להתעמת עם המנוח.
החקירה הוטלה על היחידה המרכזית של משטרת מחוז מרכז והחשוד נעצר פחות מיממה לאחר הרצח. גם אשתו של החשוד נעצרה בחשד לשיבוש חקירה ושוחררה בהמשך בתנאים מגבילים. בדיון בבית המשפט אמר נציג המשטרה כי נעשו פעולות חקירה רבות ובמסגרתן למדה היחידה המרכזית על "האכזריות הנוראה שבמעשה". מפקד משטרת מחוז מרכז מינה קצין שיבדוק כיצד טופלו התלונות שהגיש הקורבן נגד אגסי.
פקד ויקי אטיה, ראש צוות חקירה במחלק רצח בימ"ר מרכז, אמר כי "לאחר כמה שעות של חקירה, עלינו על עקבותיו של חשוד. התחקינו אחר החשוד וכשזיהינו איפה הוא נמצא, במסעדה בעיר, הזדעזענו מכך ששעות אחרי הרצח הוא מבלה עם אשתו במסעדה. לאחר שהקורבן מת, החשוד הלך והביא חומרים כימיים, חומרי ניקוי, שפך על המנוח, שפך בדירה, ניקה את הדירה, השמיד ראיות, גלגל את הקורבן בתוך שמיכות והוריד אותו למטה לכניסה לבניין. שם החשוד שפך דלק על הקורבן, שפך דלק בדירה - והצית. הזדעזענו מהרצח הזה. כל רצח הוא קשה, אבל כאן מדובר ברצח אכזרי שנמשך ארבע שעות, כשהחשוד הלך מהזירה וחזר. רצח מתועב וקשה".
4 צפייה בגלריה
זירת אירוע השריפה בפתח תקווה
זירת אירוע השריפה בפתח תקווה
שוטרים בזירה בפתח תקווה, לאחר האירוע

במהלך החקירה נתפסה הקסדה של אגסי עם שאריות דם של הקורבן והטלפון הנייד שלו. עוד התברר כי במהלך דקירות הקורבן הסכין נשברה, הלהב נשאר בזירה, ואילו הקת נמצאה באופנוע. מנתיחת הגופה עלה כי אגסי המשיך בדקירות גם לאחר שהקורבן כבר היה מת. אגסי מוכר למשטרה, וריצה בעבר מאסר על הצתה.
עו"ד דימה ברנשטיין, שמייצג את אגסי מטעם הסניגוריה הציבורית, אמר לאחר מעצרו כי "החשוד משתף פעולה עם היחידה החוקרת ומכחיש את החשדות. אנו תקווה, שבימים הקרובים יגיעו ממצאים אוביקטיביים מהזירה והתמונה תתבהר".