תוצאות החרם: אהרון חיימוב היה זכיין של מאפיית אנג'ל ברחוב בארי בבני ברק, אלא שעם החרם החרדי על המותג בשל השתתפותו של יו"ר הדריקטוריון, השר לשעבר עמר בר-לב, בהפגנה מול ביתו של מנהיג הציבור הליטאי הרב גרשון אדלשטיין - המכירות ירדו ובימים האחרונים המקום אף היה סגור.
היום (שני) הוא התנתק סופית מהמאפייה כאקט מחאתי, והחליף את השלט שנמצא במקום שנים רבות ל"בייקרי בארי". "כרגע אנחנו לא מביאים שום מוצר של 'אנג'ל', זה לא ייכנס אליי. כבוד התורה נפגע", הסביר חיימוב.
2 צפייה בגלריה
 סניף אנג'ל בבני ברק סגר את שעריו
 סניף אנג'ל בבני ברק סגר את שעריו
הסניף בבני ברק.
2 צפייה בגלריה
עומר בר לב בהפגנה
עומר בר לב בהפגנה
יו"ר דירקטוריון אנג'ל עמר בר-לב בהפגנה מול ביתו של הרב אדלשטיין
(מתוך חשבון הטוויטר של עומר בר לב)
לשאלה מדוע חיכה עד עכשיו עם ההתנתקות מאנג'ל השיב: "חשבתי שתהיה התנצלות או משהו כזה. ראיתי שאני מגיע לשבועות, שזה החג שהוא הסמל לקבלת התורה, ואין כלום מצידם. בכלל בימים האחרונים אני רואה את כל הכתבות על כך שאנג'ל ניצחו את החרדים, וכותרות דומות. אחת קוראת לנו 'מוצצי דם' וכל אחד מרשה לעצמו לקרוא לנו בשמות. אז אני אמרתי עד כאן, אני מפגין בזה שאני עוזב אותם וממשיך הלאה".
על השבועות האחרונים אמר: "היו ירידות במכירות, אבל גם היו כאלו שקנו. זה גם הפך להיות מורכב - אנשים שקנו אצלי שנים, הייתי צריך לשכנע אותם ולהסביר שמוצרים מסוימים הם לא של אנג'ל, כי יש לי כל מיני סוגים של מוצרים. אני רק זכיין ויש לי פה פיצות ומוצרים שאין להם שום קשר לאנג'ל, אבל השם הגדול שהתנוסס השליך על כל המקום. כרגע גם מי שיחפש ממש טוב לא ימצא שום דבר של אנג'ל. נשארה לי רק מפית אחת שלהם".

המחאה נגד מאפיית אנג'ל החלה לפני כשבועיים וחצי לאחר שהשר לשעבר בר-לב, שרק לאחרונה נכנס לתפקיד יו"ר הדירקטוריון בחברה, השתתף באחת מהפגנות "יום השוויון", בדרישה לשוויון בנטל – מול ביתו של הרב גרשון אדלשטיין, מנהיג האגף הליטאי ביהדות התורה, ומי שירש את הרב חיים קנייבסקי. גם פוליטקאים חרדים, בהם יו"ר דגל התורה ח"כ משה גפני ויו"ר ש"ס ח"כ אריה דרעי, קראו להחרים את המאפייה.
המחאה, שהחלה ברשתות החברתיות, צברה תחילה תאוצה ואכן הובילה לביטולים מצד ישיבות רבות, שנחשבות ללקוחות כבדים של אחת המאפיות התעשייתיות הגדולות בישראל - אך בהמשך דעכה. במקביל נשמעו גם קולות הפוכים של חילונים שקראו לקנות את מוצריה ולחזקה.