2 צפייה בגלריה
משה חוגג
משה חוגג
משה חוגג
(צילום: עוז מועלם)
הודעות שרשרת עם רשימה של אנשי עסקים, ידוענים ודוגמניות הופצו בוואטסאפ וברשתות חברתיות אחרות - בטענה שמדובר במעורבים בפרשת בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג, החשוד בעבירות מין ובהלבנת הון. "כולם חגגו ומצולמים", נטען.
"בשעות האחרונות אנו עדים לפרסומים כוזבים ברשתות החברתיות, אודות רשימת שמות של גברים ונשים, הקשורים כביכול לפרשייה המתנהלת במשטרת ישראל", אמרו במשטרה, וקראו שלא לפרסם את הרשימות מחשש לפגיעה בכבודם ובשמם הטוב של אותם גברים ונשים.

הפקדה - 10 מיליון, ערבות - 60 מיליון

אתמול קבע בית משפט השלום בראשון לציון כי אם חוגג ירצה להשתחרר למעצר בית, עליו יהיה לשלם ערבות של לא פחות מ-70 מיליון שקל.
מעצרו של חוגג, שנעצר תחילה ב-18 בנובמבר, הוארך בהסכמה עד 14 בדצמבר. אם עד אז לא תוגש הצהרת תובע, הוא יוכל להשתחרר למעצר בית מלא אם יפקיד 10 מיליון שקל במזומן, יחתום על ערבות בסך של עוד 20 מיליון שקל ובנוסף לכך שני הערבים - אשתו וגיסתו - יחתמו כל אחד על ערבות של עוד 20 מיליון שקל.
2 צפייה בגלריה
מגדלי W שם נמצאת דירת המסתור של משה חוגג
מגדלי W שם נמצאת דירת המסתור של משה חוגג
המגדל שבו נמצאת הדירה ששימשה לפי החשד לחלק מהמעשים
(צילום: טל שחר)
ביום שישי האחרון התיר בית המשפט לפרסם את עבירות המין שבהן חשוד איש העסקים. המשטרה מייחסת לחוגג בעילה אסורה בהסכמה, הבאת אדם לידי מעשה זנות, הבאת קטין לסמים מסוכנים, איסור אלכוהול לקטינים, מעשה סדום, סחר בבני אדם, מעשה מגונה, פרסום והצגת תועבה, גרימה לעזיבת המדינה לשם זנות, הטרדה מינית ופגיעה בפרטיות.
שבוע לפני כן נחשף ב-ynet וב"ידיעות אחרונות" כי דירת תענוגות של חוגג שמומנה על ידי כספי החברות שלו, שימשה לפי החשד לאירוח דוגמניות וצעירות שצולמו ללא ידיעתן במצבים אינטימיים. חוקרי היחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה) מחזיקים בעשרות סרטוני וידאו של הנשים ששהו בדירה בתל אביב. הסרטונים כוללים בין היתר תיעוד של יחסי מין וצריכת סמים.
במשטרה כבר הגיעו אל הדירה המדוברת וערכו בה חיפוש. כמו כן, החוקרים יצרו קשר עם חלק מהבנות, שטענו כי לא ידעו שצולמו במהלך שהותן במקום. במקביל נעשים ניסיונות להגיע לנשים נוספות שתועדו בדירה.
מדובר ככל הנראה בתיעוד שנעשה באמצעות מצלמות נסתרות שהותקנו בדירה. את הצעירות אירחו לכאורה גורמים שונים מסביבתו של חוגג. גורם המעורה בפרטי החקירה אמר שחלק מהסרטונים הוצגו בפני כמה מהאנשים שביקרו במקום.

שלל חשדות לעבירות הונאה

במקביל לעבירות המין, חוגג נחשד בין היתר בעבירות של איסור הלבנת הון, קשירת קשר לפשע, גניבה בידי מורשה, קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, השמטת הכנסה במזיד, רישום כוזב במסמכי תאגיד ועבירות לפי פקודת הסמים המסוכנים. יחד עמו נעצרו שבעה חשודים אחרים בגין עבירות הונאה מתחום המטבעות הקריפטוגרפיים בהיקפים של מאות מיליוני שקלים.
במהלך החקירות בפרשת "המשחק הגדול" הטיחו החוקרים בחוגג חשדות שקשורים לשלושה פרויקטים: ניבוי תוצאות עתידיות של אירועים בחברת סטוקס, פרויקט סירין שאמור לפתח טלפון חדש ופרויקט לידקוין שאמור לקשר בין עסקים על ידי פלטפורמות מסחר. לטענת החוקרים, חוגג גייס מאות מיליוני שקלים לפרויקטים הללו, אך בפועל "הבריח" לכאורה את הכסף למטרות אישיות ואחרות. בשבוע שעבר נחשף ב-ynet כי במסגרת הפרשה גייסה המשטרה עד מדינה. זה שופך אור בין השאר על החשד לעבירות מין לכאורה שנכללות בתיק.
פורסם לראשונה: 21:27, 07.12.21