הפסיכולוג יובל כרמי הודה והורשע בכך שקיים יחסי מין עם קים אריאל ארד, בזמן שזו הייתה בטיפול אצלו. הוא הורשע גם במעשה מגונה בין מטפל נפשית למטופל, ומנגד ממשיך להכחיש אישום נוסף שנוגע לקורבן אחר.
שרון, אביה של ארד, אמר ל-ynet כי "יובל כרמי פגע בנפש שלה, אחרי שסמכה עליו באופן מוחלט וטוטאלי. הוא טיפל בה במשך ארבע שנים וסמכנו עליו. עברנו שנה של גיהנום, לילות וימים ללא שינה. הדרך עוד ארוכה עד לשיקום של קים ושל המשפחה. זה פיגוע רציני ביותר שנסחוב איתנו לכל החיים, בתקווה שקים תחלים ממנו כמה שיותר מהר - כל עוד אני חי".
2 צפייה בגלריה
קים אריאל ארד בהפגנה
קים אריאל ארד בהפגנה
קים אריאל ארד בהפגנה
(צילום: אלי מנדלבאום)
2 צפייה בגלריה
יובל כרמי
יובל כרמי
הפסיכולוג יובל כרמי
(מתוך פייסבוק)
לפני שהודה והורשע, הביעה ארד את אכזבתה מכך שכרמי לא הואשם באונס. "בחרתי להגיש תלונה במשטרה באמונה שהמדינה תוכל להגן עליי ועל נשים אחרות מפני הפסיכולוג ועבריין המין יובל כרמי", אמרה. "האיש הזה ניצל אותי וחדר לחיים שלי במשך ארבע שנות טיפול של חריגות קשות מהקוד האתי, כשבסופן חדר וחרג גם לגופי. זה קרה בתוך הקליניקה שבה חשפתי בפניו בפירוט את האונס שעברתי כשהייתי ילדה. קיוויתי שהמשטרה והפרקליטות יהיו המבוגר האחראי שרואה ומבין ושומר מפני מי שפוגע. ההחלטה שלהם לתת לפשע שבוצע בי תווית כמו זו שהם נתנו, תווית שלא מכירה במה שעברתי שם, ממשיכה את הפגיעה האנושה בתחושת הביטחון שלי בעולם ובחדר הטיפולים".
"בימים האחרונים בדקתי עם עורכות הדין שלי את האפשרות של עתירה לבג"ץ, אבל בשביל נפגעת עבירה, בשבילי, ההליכים האלו וההתמשכות שלהם הם עינוי ואני לא יכולה לעבור את זה עוד", הוסיפה ארד. "לכן, אני מבקשת מהפרקליטות שגם במסגרת הדיון הזו תעביר לבית המשפט את המהות האמיתית ואת עוצמת הפגיעה הקשה והעמוקה שיובל כרמי גרם לי. את הניצול שלי לאורך שנים שהוביל למעשה, ואת העובדה שהוא הפר באכזריות את האמון שנתתי בו והשתמש בו כדי לפגוע בי. אני מבקשת ממערכת המשפט שהעונש שיובל כרמי יקבל יבטא את הדברים האלו ויאפשר לי ככל הניתן מרחב וזמן מוגן שבו הפצעים שלי יוכלו להגליד".
עורכת דינה של ארד, עו"ד שרון זגגי-פנחס ועו"ד אפרת נחמני-בר, מסרו לפני ההרשעה כי "החלטת הפרקליטות שלא להאשים את כרמי באונס מאכזבת. דווקא ההתלבטות הארוכה של הפרקליטות מלמדת שהעמדה המשפטית שהצגנו בפניה - לפיה מדובר באונס ואין הסכמה חופשית בין מטופלת למטפל, בוודאי לא מטפל שנהג כמו יובל כרמי - היא עמדה אפשרית וראויה. ראוי היה שהפרקליטות תעשה כל מאמץ כדי שלא יווצר פער בין הפסול המוסרי של המעשים לסעיף האישום שיוחס. משהדבר לא נעשה - יש לוודא כי ימוצה הדין עם יובל כרמי באמצעות הענישה המקסימלית האפשרית".