(צילום: ניצן דרור, נויל האריס)

החשוד ברצח הצעירה ברחובות פונה היום (חמישי) לבית החולים אסף הרופא בצריפין במצב קשה, אחרי שניסה לשים קץ לחייו. החשוד, תושב בת ים בשנות ה-20 לחייו, נעצר הבוקר אחרי שמשפחתה של הצעירה התלוננה על היעדרותה.
1 צפייה בגלריה
הזירה ברחובות
הזירה ברחובות
המקום שבו אותרה הגופה ברחובות, הבוקר
(צילום: ניצן דרור)
אחותה של הצעירה שגופתה אותרה הבוקר דקורה בשדה ליד רחובות סיפרה מוקדם יותר כי היא הייתה אמורה להגיע אליה אתמול כדי לצפות בטלוויזיה. בהתכתבות בוואטסאפ קבעו השתיים שהמנוחה תגיע עם החשוד ברצח, שהיה ידיד קרוב שלה. "אמרתי לה תבואי איתו. הם חברים טובים והוא תמיד רצה אותה. היא הבהירה לו שלא יהיה ביניהם כלום והוא היה מסיע אותה מכל מקום".
לאחר שהודיעה לה שתבוא עם החשוד ברצח, סיפרה האחות כי השיחה השתנתה ברגע שהציעה להכין להם לאכול. "היא כתבה שהם מתעכבים שהוא לא מרגיש טוב, ובגלל זה הם מאחרים", אמרה האחות. בהמשך סיפרה שאחותה כתבה לה: "עצרנו בכביש. לא נראה לי שנבוא, הוא על הפנים". האחות השיבה לה שהיא לא המטפלת שלו – וזו הייתה ההודעה האחרונה ביניהן.
"הוא רצח אותה בדקירות. כל הפנים שלה היו שריטות", אמרה האחות. "הוא היה מתוסכל. הם רבו הרבה פעמים וחזרו להיות בקשר. הם הכירו לפני שלוש שנים דרך חבר משותף. הוא רצה משהו רומנטי והיא לא. הוא בן אדם לארג', מכיר את כל המשפחה. הוא היה גר אצלנו".