חשד לרצח: גבר כבן 60, אביה של אישה שנמצאת בהליך גירושים מבעלה, נורה למוות הבוקר (שבת) בבניין מגורים באזור הבורסה ברמת גן. החשוד ברצח הוא אבי הבעל, בן 70, והוא נעצר על ידי המשטרה. הרקע המסתמן למעשה, כך אמר מפקד תחנת משטרת רמת גן-בני ברק, הוא סכסוך משפחתי, שייתכן שקשור להליך הגירושים.
7 צפייה בגלריה
זירת הירי ברמת גן
זירת הירי ברמת גן
שוטרים בפתח הבניין שבו התרחש הרצח, הבוקר
(צילום: דנה קופל)
7 צפייה בגלריה
זירת הירי ברמת גן
זירת הירי ברמת גן
(צילום: דנה קופל)
למשטרה או לשירותי הרווחה לא היה ידוע דבר על סכסוך בין בנו של החשוד ברצח לבין בתו של הנרצח. אבי החתן בן ה-70, כך לפי החשד, המתין מחוץ לבית הורי הכלה - וכשהאב הגיע אליו הוא ירה בו בחדר המדרגות של הקומה.
סגן-ניצב רותם וסקר, מפקד תחנת בני ברק-רמת גן, אמר בזירת הרצח כי "בסמוך לזירת האירוע איתרנו את החשוד עם האקדח. בקומה למעלה נמצא המנוח. כיוון החקירה הוא סכסוך משפחתי. לא מוכר לנו רקע קודם. החשוד נעצר ונלקח לחקירה".
ניר, עד ראייה לאירוע, סיפר: "הגעתי עם המעלית לקומה התשיעית עם השוטרים והחובשים, אבל החלטתי לא לצאת מהמעלית. הבנתי ששם היה האירוע. המשכתי לשמוע צעקות וזהו. זו משפחה נורמטיבית לחלוטין. הפתעה מאוד גדולה. שמענו את היריות ושמענו צעקות שבר".
7 צפייה בגלריה
זירת הירי ברמת גן
זירת הירי ברמת גן
(צילום: דנה קופל)
7 צפייה בגלריה
זירת הירי ברמת גן
זירת הירי ברמת גן
(צילום: נדב אבס)
הדיווח על הירי התקבל במוקד 101 של מד"א בשעה 10:26 במרחב דן. חובשים ופרמדיקים של מד"א, שהגיעו לזירת האירוע ברחוב הרי הגלעד בעיר, דיווחו כי הגבר שנורה סבל מפציעות חודרות ואותר ללא סימני חיים, וקבעו את מותו במקום.
חובש רפואת חירום במד"א אלמוג קדם ופרמדיק מד"א אליאס גרייס, סיפרו: "ראינו גבר כבן 60 שוכב מחוסר הכרה עם פציעות חודרות. ביצענו בדיקות רפואיות. הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו".
7 צפייה בגלריה
זירת הירי ברמת גן
זירת הירי ברמת גן
הזירה ברמת גן, הבוקר
(צילום: תיעוד מבצעי מד״א)
הרצח הבוקר הוא המשך ללילה האחרון, שבו נרצחו שלושה בני אדם. ג'אמל קבועה (37), במקור מהנגב, נורה למוות אמש בפתח ביתו השכור בכפר קרע. כמעט במקביל, זיאד איוב (25) נורה למוות ביישוב נחף הסמוך לכרמיאל. בקריית אתא נורה למוות גבר כבן 42 על ידי רעול פנים בפתח בניין.
7 צפייה בגלריה
זיאד איוב
זיאד איוב
זיאד איוב, שנרצח הלילה בנחף
קבועה, שנרצח בכפר קרע, היה מעורב לפי ההערכות באירוע בנגב לפני כשנתיים, שבו נדרס אדם בן 79. על פי החשד, שני היורים הגיעו לביתו עם רכב, ירו בו כשישב ברכבו ונמלטו. זמן קצר לאחר מכן, נורה למוות איוב בנחף. הוא רכש אתמול רכב חדש והזמין את חבריו להסתכל עליו, ולבסוף נורה כשהיה בתוכו.
בשעות הלילה נורה למוות בקריית אתא גבר כבן 42 משכונת קריית חיים בחיפה. הוא פונה לבית החולים רמב"ם, שם נקבע מותו. שכנים סיפרו כי הגבר ירד מבניין, עמד ליד האופנוע שלו - ונורה בידי רעול פנים שנמלט מהמקום. המשטרה פתחה בחקירה.
7 צפייה בגלריה
עלי ומחמוד פאחורי
עלי ומחמוד פאחורי
עלי ומחמוד פאחורי, שנרצחו ליד קריית טבעון
אירועי אמש סגרו יממה אלימה במיוחד עם שלושה אירועי רצח מוקדמים יותר: אתמול אחר הצהריים נדקר למוות גבר כבן 33 באשקלון. מהמשטרה נמסר כי הם פתחו בסריקות נרחבות לאיתור הדוקר, שזהותו ידועה.
בלילה שבין חמישי לשישי נורו למוות סמוך לקריית טבעון בני הדודים עלי ומחמוד פאחורי. אלמונים ירו עשרות קליעים על רכבם ונמלטו מהמקום, וצוות מד"א קבע את מותם של השניים בזירה. על פי החשד, הרקע לרצח הוא סכסוך בין עבריינים.
לירן לוי השתתף בהכנת הכתבה