2 צפייה בגלריה
שי אביטל
שי אביטל
שי אביטל
(צילום: יריב כץ)
16 מתלוננות כבר הגיעו למשטרה להגיש תלונה נגד סוכן הדוגמניות שי אביטל - שלוש מהן היום בצהריים. אחת המתלוננות, שעובדת כדוגמנית, סיפרה כי במהלך עבודתם המשותפת הוא כפה עצמו עליה וביצע בה מעשים מגונים. בשבועות האחרונים התלבטה הדוגמנית אם להגיש תלונה נגד אביטל. היום, כאמור, היא מסרה עדות מלאה בפני חוקרי ימ"ר תל אביב.
זמן קצר לאחר מכן הגיעו שתי נשים נוספות והתלוננו על הסוכן.
עו"ד בן מעוז שהגיע היום לתחנת המשטרה עם אחת המתלוננות אמר כי "ככל שחולף הזמן מתקבלת תמונה קשה, חסרת תקדים בחומרתה, של אדם אשר לכאורה פעל בשיטתיות לסיפוק יצריו המיניים, ובמשך שנים פגע במספר בלתי נתפס של נשים. בעת האחרונה נחשפתי לעדויות קשות ומסמרות שיער של נשים אשר מתארות כי נפלו קורבן למעשיו הבלתי נתפסים של שי אביטל. הדרך לעשיית צדק עם אותן הנשים עוד ארוכה, אבל כיום, בשונה מבעבר, הן מאוחדות ונחושות בדעתן למצות עמו את הדין".
2 צפייה בגלריה
מתלוננת נוספת נגד שי אביטל
מתלוננת נוספת נגד שי אביטל
מתלוננת נוספת נגד שי אביטל עם עו"ד מעוז מחוץ לתחנת המשטרה
במקביל, לעו"ד ששי גז המייצג את אביטל הצטרף עו"ד שרון נהרי. גז אמר כי אביטל, שעדיין שוהה בחו"ל "יחזור לארץ רק כאשר המשטרה תזמן אותו לחקירה", כלשונו.
בסוף השבוע פורסמו כאן כ-30 עדויות של נשים שלטענתן נפגעו מינית על ידי אביטל.
אתמול תקפה כוכבת הריאליטי גל גברעם את מפקד מחוז תל אביב במשטרה, ניצב עמיחי אשד, שטען כי לא אמרה אמת כשהתלוננה על היחס שקיבלה במשטרה בעקבות פרשת סוכן הדוגמניות.