כוכבת הריאליטי גל גברעם תקפה הערב (שבת) בחריפות את מפקד מחוז תל אביב במשטרה, ניצב עמיחי אשד, שטען כי לא אמרה אמת כשהתלוננה על היחס שקיבלה במשטרה בעקבות פרשת סוכן הדוגמניות שי אביטל.
2 צפייה בגלריה
גל גברעם ועמיחי אשד
גל גברעם ועמיחי אשד
גל גברעם ועמיחי אשד
(צילום: מיכה לובטון, יובל חן )
"היא קורבן של ביצוע עבירה, ואני באמת מתקשה לדבר על קורבן סרה", אמר אשד בחדשות רשת. "אבל כדאי שתדעו את העובדות האמיתיות בעניין הזה. קבעו איתה בשעה 20:30, הוקפצה חוקרת מיוחדת בשביל להגיע לשם ולטפל בה. החוקרת הזו חיכתה לה והיא לא הגיעה. לאחר מכן היא הגיעה לתחנת המשטרה בשעות שהן אינן שעות שיש לנו מישהו".

פרשת שי אביטל - כתבות נוספות

המשטרה והשר בר-לב מתנצלים על היחס לגל גברעם: "תקלה חמורה" התקיפות, הנגיעות והאיומים לכאורה: 30 עדויות בשבוע נגד שי אביטל "אל תעירי את המתים": נשים מעידות על יחס מזלזל מהמשטרה גברעם שיתפה בחשבון האינסטגרם שלה כי "אשד משקר במצח נחושה" וטענה כי אף אחד לא קבע איתה שעה שבה תגיע לתחנת המשטרה. "אף אחד לא דיבר איתי מעולם, לא בשמונה בערב ולא שום דבר", כתבה. לדבריו, השאלות שגברעם נשאלה יכלו אולי להישאל אחרת - אך דחה בתוקף את הטענות ש"גלגלו" אותה מהתחנה. "מי גלגל אותה? ביקשו ממנה לשבת ולחכות שעה וחצי לחוקרת שתגיע, אמרו לה את לוח הזמנים ונתנו לה ברירה להישאר. היא אמרה שהיא רוצה לדבר עם בן אדם והתיישבה - ולאחר מכן בחרה לצאת מהתחנה ולעשות את מה שעשתה".
2 צפייה בגלריה
שי אביטל
שי אביטל
שי אביטל
(צילום: ענת מוסברג)
גברעם השיבה לדבריו ואמרה: "הגעתי בשעה 23:00, מעולם לא ישבתי וחיכיתי - אז הלכתי. השאלה למה באת רק עכשיו לא נשאלה כי איחרתי ולא בגלל רמת המסוכנות. השאלות לא היו מקצועיות ולוח הזמנים שנתנו לי היה שעתיים וחצי-שלוש, לא יודע בדיוק'". היא הוסיפה כי "יש מצלמות אבטחה במשטרת ישראל, לך תצפה בהן לפני שאתה מתראיין. הייתי קורבן בפעם הראשונה כשפעלתם לא נכון - לא אהיה קורבן עוד פעם".
כשמפקד המחוז נשאל מדוע המשטרה בכל זאת התנצלה, אמר כי "מדובר פה בבחורה צעירה שנפגעה, היא באמת קורבן לביצוע עבירה ואני מאמין לה. אם התחושה שלה שהשירות שהיא קיבלה לא היה טוב - אני יכול להתנצל בפניה, זו לא בושה. אבל צריך להביא את הנתונים כמו שהם".
עד כה הצטברו 30 עדויות, תוך שבוע אחד, נגד הסוכן המפורסם. נשים שדרכיהן הצטלבו עם אביטל לאורך הקריירה סיפרו על הטרדות, נגיעות, איומים ותקיפות מצדו. חלקן מעידות שהיו קטינות באותו הזמן. עורך דינו ששי גז הכחיש את הדברים וטען שמדובר בלינץ' ציבורי. "מרשי טרם נחקר ויש בידיו ראיות למכביר כדי להזים את הטענות המועלות נגדו", טען.