שיר הרוש, העידה בשיחה עם ynet על הטרדות לכאורה שאירעו לפני כעשור, כשהייתה בת 15. "הוא ראה אותי ברחוב ואמר לי שאני צריכה לבוא אליו לסוכנות. הלכתי איתו, עליתי איתו למשרדים, בניין מגורים בתל אביב. הוא סיפר לי שאלה המשרדים של החברה בינתיים. הוא החליט 'למדוד לי היקפים'. הייתי בכמה סוכנויות אחרות בחיים שלי ואף פעם לא מדדו לי ככה היקפים. בוא נגיד - נגיעה במקומות שלא נעים לך להגיד משהו. מרוב שרציתי את זה, פחדתי להגיד מילה. היו נגיעות במותניים, ברגליים, בישבן ובחזה. הוא נגע לי שם בצורה מאוד לא נעימה, שהרגשתי כל כך לא נעים שרציתי לרוץ ולבכות לאמא, כמו שילדה רוצה. אמרתי שאני לא אגיד להורים שלי כי גם ככה הם לא רוצים שאהיה דוגמנית".
7 צפייה בגלריה
שיר הרוש אחרי שהגישה תלונה במשטרה נגד שי אביטל
שיר הרוש אחרי שהגישה תלונה במשטרה נגד שי אביטל
"הרגשתי כל כך לא נעים שרציתי לרוץ ולבכות לאמא". שיר הרוש
לירז נומדר, השתתפה בתוכנית "פרפקט טן" לפני כשנתיים וסיפרה ל-ynet על הטרדות לכאורה מצד אביטל. "היינו במסיבה, הוא השתכר ונגע בכולנו. נצמד יותר מדי ונגע לי בישבן, סירבנו לעלות איתו למונית - ואז אחת הבנות ספגה ממנו צרור של קללות ואיומים".
אנונימית, השתתפה ב"פרפקט טן" וחשפה את סיפורה בשיחה עם ynet. "הוא בא לנשק אותי בכוח והלכתי מהמקום. הוא בא אחריי ואמר לי 'בואי אליי הביתה'. מיד אחר כך התקשרתי להורים שלי. אם זה היה קורה היום הוא היה מקבל ממני סטירה".
אנונימית, עבדה בסט הצילומים של "פרפקט טן" וחשפה את סיפורה בשיחה עם ynet. "עבדתי בערוץ שבו שודרה התוכנית. הצטרפתי לנסיעה כדי לעזור לבנות להתארגן הפקתית. בשלב מסוים ראיתי אותו נוגע בבנות, מלטף, עושה מסאז' מאחורה, והבנות היו נחמדות אליו. זה היה נראה לי מוזר אבל חשבתי שככה העולם הזה. אבל במהלך הערב הוא ניסה לעשות את זה גם לי. ניסה להצמיד אותי אליו בכוח ואמר לי 'די להיות בוסית'".
7 צפייה בגלריה
"ניסה להצמיד אותי אליו בכוח ואמר לי 'די להיות בוסית'". שי אביטל
"ניסה להצמיד אותי אליו בכוח ואמר לי 'די להיות בוסית'". שי אביטל
"ניסה להצמיד אותי אליו בכוח ואמר לי 'די להיות בוסית'". שי אביטל
(צילום: יריב כץ)
איידן פלאט, השתתפה בתוכנית "פרפקט טן" לפני כשנתיים וסיפרה לאולפן ynet על הטרדות לכאורה שחוותה מצד אביטל כשהייתה בת 21. "הוא אמר שהוא סוכן דוגמניות והראה לי תמונות של הבחורות שאצלו בסוכנות, ואז אמר לי שהוא ישמח לשבת איתי, שהוא רואה עתיד ממש גדול בשבילי ושחבל לפספס הזדמנות כזו. הצעתי לו להיפגש במסעדה והוא אמר לי שהוא לא מוכן, והזמין אותי אליו הביתה". על המפגש השני במהלך צילומי "פרפקט טן", סיפרה: "כשהיינו במסיבה הוא בא להגיד שלום לבחורה אז הוא גנח לה באוזן, ליטף בחורות במקומות לא נעימים. הוא עשה שם מסאז' לאחת הבחורות וניסה להכריח אותה לתת נשיקה".
אנונימית, כוכבת ריאליטי, חשפה את סיפורה בשיחה עם ynet. "קבענו לפגישה מקצועית. הוא נתן לי את הכתובת, אמר לי מתחם הבורסה ברמת גן, הגעתי וראיתי שזה בית מגורים. מהר מאוד הבנתי שזו דירה שהוא מתגורר בה. השיחה פתאום לא הייתה מקצועית כפי שקבענו בפגישה, ואז הוא ניסה לנשק אותי. העפתי אותו, קמתי והלכתי. הוא לא ניסה בכוח. הדפתי אותו והלכתי".
יוליה פלוטקין, שחקנית, פרסמה את סיפורה ברשתות החברתיות. "גם לי בגיל 16, באירוע הראשון שלי בתעשייה, הציע שי אביטל סמים (פעם ראשונה ששמעתי את המושג ק... בסביבתי) ודחף את הלשון שלו לפה שלי בברוטליות. הטיפוס הדוחה הזה, שנדבק אליי כמו טרף בשחצנות, הלחיץ אותי. חתכתי אותו במקום וברחתי מהאוטו".
הילה קרוגמן, כוכבת ריאליטי, פרסמה את סיפורה ברשתות החברתיות. "כשהייתי בת 19 הוא ניסה לנשק אותי. רכנתי אחורה ומיהרתי לשנות נושא".
גל גברעם, כוכבת ריאליטי, פרסמה את סיפורה ברשתות החברתיות. "שי אביטל הטריד אותי מינית". גברעם לא הרחיבה, אבל אימה אמרה ל-ynet: "גל התקשרה נסערת ואמרה ששי אביטל נגע בה בניגוד לרצונה".
שני (שם בדוי), בת 23, הכירה את אביטל כשהייתה בת 16.5, חשפה את סיפורה בתוכנית "חשיפה" עם חיים אתגר. "כשנכנסים לדירה יש טלוויזיה ענקית וספה גדולה כזו בכניסה. הוא אומר לי ישר לשבת על הספה, להרגיש בנוח. הוא מדליק איזה סרט בטלוויזיה, שם איזה משהו ברקע, ואז... באיזשהו שלב הוא רכן כזה לנשק אותי ואז הוא נעמד על הברכיים שלו. הוריד את המכנס שלו עד לחצי הברך כזה וממש תפס את הראש שלי והצמיד אותי אליו. לא ידעתי איך להגיב, לא ידעתי מה לעשות. אז הוא החליט 'להראות לי' איך עושים את זה ותפס את הראש שלי וכאילו 'תתמודדי' כזה. לא הבנתי מה קורה, מה לעשות, מה הוא יעשה לי, מה יקרה לי, הוא גדול ממני. אני בכל זאת ילדה, אני קטנה, הוא יכול לפגוע בי".
7 צפייה בגלריה
יום הולדת ציפי רומנו יוליה פלוטקין
יום הולדת ציפי רומנו יוליה פלוטקין
"הציע לי סמים בגיל 16 ודחף את הלשון שלו לפה שלי בברוטליות" יוליה פלוטקין
(צילום: ענת מוסברג)
אלמונית, סיפורה דווח בתוכנית "חשיפה". "בשני אירועים שונים, כאשר היא לנה בגפה בדירת הסטודיו שלו, הגיע אביטל לדירה ונכנס איתה למיטה שבה היא ישנה".
ויקטוריה, בת 36, פגשה את שי אביטל בתחרות דוגמנות, חשפה את סיפורה בתוכנית "חשיפה". "פתאום אני מסתכלת ושי נכנס והוא בא, הוא ככה תופס לי. אמרתי 'עזוב, אל תיגע בי'. והוא לא מקשיב. מתחיל לגעת, לסובב אותי. מנשק ככה 'סליזי' עם כל הרוק, מגעיל שבא לי להקיא. מחזיק אותי בצוואר, מושך גם בשיער. הוא תפס אותי בזווית כזאת שאני לא יכולה להילחם. שיתוק".
גילה (שם בדוי) בת 25, פגשה את אביטל במועדון, חשפה את סיפורה בתוכנית "חשיפה". "הגעתי ברכבת אליו למשרד, הייתי שם אולי שעתיים, הוא מדבר איתי שיחות אישיות, על מסיבות שהוא היה, על סמים שהוא עשה, על מפורסמים שהוא היה איתם, ואני יושבת ואני מסתכלת על השעון, אז אני אומרת לו שכבר יש לי רכבת ואז הוא אומר לי 'בואי, אני אקפיץ אותך לרכבת'. וכשהגענו לרכבת הוא אמר לי 'שמחתי שבאת ואני מצפה לראות אותך אצלי יותר'. והוא התקדם לתת לי נשיקה ועשיתי לו ככה עם הידיים. הוא דחף את עצמו עוד יותר לנשק בכוח, אז ממש כבר עשיתי דחיפה יותר חזקה, פשוט מיהרתי לפתוח את הדלת של הרכב ולצאת".
שרית (שם בדוי), בת 27. אביטל פנה אליה באינסטגרם, חשפה את סיפורה בתוכנית "חשיפה". "אנחנו עוברים לשבת על הספה. הוא מנסה לנשק אותי באוזן, או אני לא יודעת איך לקרוא לזה. תחושה הכי מגעילה שהרגשתי אי פעם. פשוט הגוף כאילו מתנתק ואני עוצמת עיניים וכאילו... תחושה מגעילה, שבן אדם מבוגר בא ונוגע בך כאילו, ואני לא רוצה להיות פה. הוא גם ניסה לשלוח את היד בין הרגליים שלי. העפתי את היד שלו מיד, זה בערך השלב היחידי של ההתנגדות שבאמת הצלחתי. אני מצליחה לקום מהספה, אחרי שהוא עוד ממשיך לנשק אותי טיפה ואני פשוט מתחילה למלמל כזה בחוסר ביטחון, 'אני חייבת לעוף לעבודה ואני ממהרת וזה בצפון'. הוא מנסה לגרום לי להישאר".
נופר (שם בדוי), בת 25, הכירה את אביטל כשהייתה בת 14, חשפה את סיפורה בתוכנית "חשיפה". "אנחנו נוסעים ואני מוצאת את עצמי בערב, בבית של ההורים שלו. הוא מציג אותי, ההורים שלו מקבלים אותי בברכה, אני גם שואלת אותו: 'מה ההורים שלך חושבים שאני, חברה שלך?'. הוא אומר: 'לא, הם מאוד רגילים, אני תמיד מביא לפה בנות'. ואז מגיע שלב שצריך לישון ואני שואלת אותו: 'איפה ישנים?' כאילו, 'אני לא הולכת לישון איתך באותה מיטה'. אז הוא אומר לי: 'מה יש לך לדאוג? את מכירה אותי שבע שנים, אני אעשה לך משהו?'. אני שוכבת על הפינה האחת של המיטה והוא על הפינה האחרת של המיטה, צופים בטלוויזיה. ההורים שלו עדיין ערים, הדלת הייתה פתוחה. ואז היו פרסומות ומשום מקום הוא הופך אותי על הבטן, עולה עליי ובכוח פשוט ניסה להיכנס. הייתי לבושה, לא הייתי ערומה אבל הוא פשוט הזיז לי את המכנסון. אני זוכרת עד היום את הכאב שהיה לי, כי אני גם הייתי בתולה וגם זה היה משום מקום. אני קפאתי במקום. הייתי אבן. הוא המשיך לנשק אותי גם באוזן אחרי זה, דחפתי אותו ממני, אז הוא עזב. קמתי בבוקר והוא החזיר אותי לתל אביב. אני ישבתי כיסא לידו, הוא הכניס את הכף ידו שלו ממש במפשעה שלי ואני הוצאתי את כף היד ואמרתי לו: 'זה לא נעים לי'. והוא הכניס עוד פעם ואז בפעם השנייה שהוצאתי אמרתי לו: 'זה לא נעים לי, אל תעשה את זה'. הוא אמר לי: 'את פשוט אישה קרה. את צריכה ללמוד להיות חמה, את לא תשיגי כלום בחיים אם תהיי כזאת קרה'".
ח', דוגמנית מוכרת, יוצגה בעבר על ידי אביטל, חשפה את סיפורה בתוכנית "חשיפה". "הייתי אצל שי בערך שנתיים. כשרציתי לעזוב אותו הוא איים עליי. הוא איים על המשפחה שלי שהוא יהרוס לבת שלהם את הקריירה. היו הודעות פשוט בלתי פוסקות. גם אליי, גם לסוכנת החדשה שעברתי אליה שכבר פחדה ממנו באיזשהו שלב. זה היה מאוד מפחיד. כשאמרתי לו שאני כאילו חותכת ממנו אז הוא אמר לי: 'אני אשים לך רגליים ואת לא תצליחי'. נורא פחדתי שהוא אולי יתנכל או ישים לי רגליים. אני באמת פחדתי שזה יפגע לי בעתיד שלי, בקריירה שלי".
שחר (שם בדוי), בת 24, השתתפה בפרויקט אופנה עם אביטל, חשפה את סיפורה בתוכנית "חשיפה". "אני שמעתי כל מיני דברים מכל מיני בנות, שלא מומלץ להיפגש איתו לבד. המליצו לי ללכת עם אמא, להיפגש במקום עם אנשים. הכל היה בגדר שמועות, שום דבר לא ממקור ראשון. אבל זה היה הדיבור עליו מאז ומתמיד. אמרתי אוקיי, אבל אני גדולה, אני יודעת את הגבולות, ואם הוא יכול מקצועית לנהל אותי אז למה לא. אין לי מה להפסיד. הוא ניסה מאוד להתקרב ולהיות לידי. בהתחלה זה נראה לי בסדר אבל עד שזה התחיל להיות... לשים יד ודברים כאלה. וכשממש ניסה לחבק אותי אז אני הייתי מאוד נבוכה מזה וזזתי אחורה. זה היה חיבוק כזה לא... לא חברי. אני הרגשתי לא נעים וברגע שאני מרגישה לא נעים, אז זה אומר לי משהו. פתאום הוא בא שם יד, נוגע בבטן, בגב, מנסה לזלוג לכיוון הישבן. מלטף ברמה של כמעט לנשק ודברים שהם לא... זה לא חברי, זה כאילו הכי מיני שיש. ואני זזה. היו עוד בנות אז הן גם הרחיקו אותו ואז עוד פעם שמעתי את אותם משפטים של 'זה למה את לא תצליחי, ככה את לא תתקדמי בעולם הזה'".
מיכל (שם בדוי), דוגמנית שהשתתפה בפרויקט עם אביטל, התראיינה לתוכנית "חשיפה". "הוא תפס אותי ונישק אותי כשאני מתנגדת - אם זה נגיעות, אם זה ללחוש לי דברים באוזן, ו'תבואי אליי הביתה' ודברים חמורים יותר. ברחתי משם".
לין פאר, בת 28, אם חד הורית, פגשה את אביטל במסיבה בתל אביב, התראיינה לתוכנית "חשיפה". "אני מגיעה למלון. אני עולה. הוא פותח לי את הדלת, אני רואה דירה. ואז אני שואלת אותו: 'מה, פה עושים את האודישנים?'. הוא אומר לי 'כן' ומביא לי כוס יין. 'בואי נשתה, בואי נכיר'. ואז הוא אומר לי: 'את מבינה שאם את פה אז זכית? את מבינה שאם בחרתי בך אז את צריכה להוכיח לי את עצמך?'. ואז הוא מוציא לי קוק. מסניף שורות, ואומר לי: 'תוכיחי את עצמך, תסניפי'. אני מסניפה. והוא התחיל לאט לאט ללטף אותי. ולקח את היד שלי לשים עליו, ואז פתאום הוא מנסה לנשק אותי ואני זזה כי אני לא מבינה מה קורה, והוא אומר לי: 'את צריכה להוכיח לי שאת שווה אותי, שאת שווה להיות בסוכנות שלי, אני לא מקבל כל אחת'.
7 צפייה בגלריה
לין פאר מגיעה לתחנת המשטרה בת"א להגיש תלונה נגד שי אביטל
לין פאר מגיעה לתחנת המשטרה בת"א להגיש תלונה נגד שי אביטל
לין פאר מגיעה לתחנת המשטרה בת"א להגיש תלונה נגד שי אביטל
(צילום: שאול גולן)
"הוא עושה לי: 'את רוצה לראות בזכות מה ... נכנסה ל...?', אמרתי לו: 'תספר לי'. הוא אומר לי: 'היא הייתה פה במשך ארבעה חודשים עם חברה שלה, כל היום עושים אורגיות'. ואז אני מבינה שכנראה גם איתי זה הולך להיות ככה. ואז הוא עושה לי: 'בואי אני אראה לך איך ... התקבלה'. הוא קם, הוא אומר לי: 'תעמדי עם הברכיים על הספה', מוריד את הריץ'-רץ', ומקרב לי את הפה. ואני מבינה שאין לי דרך חזרה. הוא הפך אותי לשפחה שלו. הייתי עושה כל מה שהוא אומר... כי הוא אומר לי שככה נכנסים לעולם הזה. שאני לא אחת, שאני לא היחידה. שככה העולם הזה בנוי, ואני מאמינה לו. ואני באה הביתה ואני לוקחת ספוג ואני משפשפת את הגוף שלי, עד לשריטות, בשביל להוריד כל מגע אפשרי שלו ממני".
שיר אלמליח, דוגמנית ושחקנית, הייתה מיוצגת של אביטל, התראיינה ל"חשיפה". "אני חייבת לציין שאותי הוא לא הטריד, עליי הוא פשוט איים כשרציתי לעזוב את הסוכנות שלו. אמא שלי הייתה חולה בסרטן באותה תקופה והוא התקשר לאיים עליה שהוא יהרוס לבת שלה את הקריירה ואת החיים... אז פחדתי להגיב לדברים האלה, היום כבר לא. אבא שלי באיזשהו שלב אמר לי 'שיר, אולי תישארי אצלו ואל תעזבי אותו? אני מפחד עלייך'. אמרתי לו שזה לא יקרה, שאני עוזבת אותו".
נועה יונני, כוכבת ריאליטי, התראיינה ל"חשיפה". "אחרי מסכת שכנועים של כמה חודשים ארוכים, לא קונבנציונליים, מילים מאוד קשות ומאוד מניפולטיביות, השתכנעתי ונפגשנו לפגישת עבודה כביכול. הוא אסף אותי ב-21:30 ברכב שלו, וכבר במהלך הנסיעה אני מבינה ששום פגישת עבודה לא תהיה פה. הוא מניח את היד שלו על הרגל שלי ועוצר בצד, וממש מתקרב אליי ומנסה לגעת בי. הדפתי אותו ממני ונוצר ממש עימות בינינו, כשהוא מנסה לכפות את עצמו עליי ואני מנסה להשתחרר בכוח, עד שפתחתי את הדלת של הרכב וממש נפלתי על הרצפה. הוא סגר את הדלת של הרכב, פתח את החלון, קילל אותי קללות נוראיות מהחלון, ופשוט המשיך לנסוע".
7 צפייה בגלריה
מסיבה סוכנות יולי
מסיבה סוכנות יולי
שיר אלמליח
(צילום: אמיר מאירי)
אנונימית, התראיינה לתוכנית "הצינור" עם גיא לרר. "אני מגיעה אליו הביתה, דופקת בדלת, והוא צועק לי 'היכנסי, היכנסי'. אני נכנסת לדירה, מחכה במטבח, הוא בכלל לא מופיע ואני שומעת אותו ככה מהחדר מזמין אותי אומר לי 'תיכנסי', ואז אני אומרת לו 'לא תודה, אני אחכה פה במטבח'. יוצא החוצה שי אביטל עם מגבת ואומר לי ככה 'שלום', וה'שלום' שלו זה בעצם להדביק אותי לקיר ולהכניס את הלשון שלו לתוך הפה שלי. זה ה'שלום' של שי אביטל. ברחתי משם ברגע שיכולתי".
אנונימית, התראיינה לתוכנית "הצינור". "הוא ראה אותי באיזה מסיבה והיינו יחד באותו שולחן. הוא דיבר איתי ואמר לי שאני נראית טוב ושאל אם אני מדגמנת. אמרתי לו שלא, הוא עושה לי 'למה? אף פעם לא ניסית את זה?'. אמרתי לו 'לא, עוד לא יצא'. הוא עושה לי 'ואת רוצה?'. אמרתי לו 'כן, מאוד, זה חלום ילדות'. אחרי זמן מסוים הוא אמר לי שאני צריכה לבוא אליו הביתה לריאיון. הוא אמר לי לבוא על עקבים, אמר לי אפילו מה ללבוש, לבוא בשחור. באתי למלון בבורסה, עליתי לקומה שלו, הוא אסף אותי ונכנסנו והתחלנו לדבר. בעצם הסתבר שזה הבית שלו, ושאלתי אותו 'למה אתה לא עושה את הדבר הזה באיזשהו משרד, אולפן?'. הוא אמר לי 'כל המקצועיות באות אליי לפה'. אמרתי לו 'אוקיי', שתינו הרבה מאוד אלכהול ואז הוא אומר לי שהוא רוצה להכניס אותי ל'האח הגדול'. אמרתי לו 'איך?', והוא הוריד את המכנסיים. הבנתי שמפה הדרך זה רק לשכב איתו. עשיתי את זה. הייתי עושה זה במשך כמעט שלושה חודשים. אני זוכרת שהיו מצבים שהייתי מתעייפת והוא היה פשוט מוריד לי את הראש בכוח, בזמן שהוא אומר לי 'הנה אני עובד על זה' ו'הנה את הולכת להיכנס' ו'הנה את הולכת להיות כוכבת' ו'הנה אני הולך לעשות ממך גדולה', כל המנגינות האלה, והאמנתי וחיכיתי עד שיום אחד הוא פשוט ניתק ממני קשר".
ל', מספרת שנפגעה מאביטל, התראיינה לתוכנית "הצינור". "כשהייתי חיילת דגמנתי אצלו בסוכנות. הייתי הולכת למסיבות כשהייתי מגיעה, הוא היה אומר לי שלום גם אם היה איתי עוד מישהו. ברגע שהוא לא היה מסתכל, השלום שלו היה ללקק לי את הלחי. פשוט תופס את הפנים ונותן לק בלחי".
אנונימית, התראיינה לתוכנית "הצינור". "הכרנו במסיבה באירוע מאוד מתוקשר בתל אביב. הוא התחיל לגעת בי, שיחק לי עם השיער, נגע בפנים באופן שלא הייתי מצפה שבן אדם שלא הכרתי - או שהכרתי ממש לפני חמש דקות - ייגע בי. הוא ליטף את הגב, ממש מעל הישבן. אמרתי לו 'מה אתה עושה?' וניסיתי ממש להתחמק מהסיטואציה, וזה לא ממש עניין אותו. הוא המשיך בשלו, המשיך בנגיעות, בליטופים... באיזשהו שלב הוא פשוט תפס לי את היד בחזקה ואמרה לי 'בואי איתי לשירותים, יש לי פיפי, בואי איתי לשירותים, את חייבת לבוא איתי לשירותים'. הוא תפס לי את היד וממש גרר אותי איתו פיזית לכיוון השירותים. והוא היה כל כך כוחני ומאיים, והוא נתן רושם שאין לך ברירה".
7 צפייה בגלריה
שי אביטל
שי אביטל
שי אביטל
(צילום: ענת מוסברג)
אנונימית, התראיינה לתוכנית "הצינור". "היה ערב אחד שיצאתי ולבשתי איזו חצאית מיני ועברתי לידו. באיזשהו שלב אני מרגישה את היד שלו כאילו חופנת לי את הישבן. זה היה כזה שוק שקפאתי ופשוט התרחקתי ממנו. היה עוד אירוע שבו הוא תפס אותי בכוח מהשיער מאחורה ואז הוא אומר לי באוזן 'עד מתי תתני לכולם ל***ן אותך חוץ ממני', גם שם הוא כאילו מכניס את היד, חופן".
מ', התראיינה לתוכנית "הצינור". "הוא מסתכל עליי בכזה מבט חרמני ואז הוא נצמד אליי עם הכתף. אפילו לא הספקתי להגיד שאני נשואה ובעלי עומד פה מאחוריי, הוא שם לי יד על הירך והרים את היד לאט לאט עד למעלה, עד למפשעה".
ב', התראיינה לתוכנית "הצינור". "אני הייתי בת 22, הוא היה בן 37-36. פעם אחת הוא הזמין אותי ליום ההולדת שלו. והיה שם את כל המי ומה, ואז הוא החליף איתי כמה מילים, נגע לי במותן. העפתי לו את היד, ואז הוא אומר לי 'את חייבת לבוא למעלה לראות את החדר הזה של כל המחשבים, את לא מבינה איזה דבר יש שם'. אני הייתי תמימה, חד משמעית, זה היה המעשה הכי מטומטם שעשיתי בחיים שלי. ברגע שנכנסתי לחדר - בום, טרק את הדלת, נעל אותה. הוא התקרב אליי, הייתי עם שמלת מיני שחורה ועם עקבים, הוא הכניס את הידיים, דחף אצבעות. העפתי אותו, אמרתי לו 'זוז ממני, תעוף ממני', והוא אומר לי 'את לא הולכת לשום מקום'. הוא המשיך לגעת ממש בכוח, ישב על הכיסא, הוריד את המכנסיים ותפס את המותניים שלי בכוח. ברגע אחד נתתי לו סטירה תוך כדי צעקות, פתחתי את הדלת מהר, יצאתי בריצה החוצה וברחתי מהמקום".
אנונימית, התראיינה לתוכנית "הצינור". "יצאנו למסיבה בנמל, בסוף הערב הוא בא אליי, 'ניסע למסעדה ואז אני אשלח אתכן במונית הביתה'. סבבה. אני וחברה שלי מסכימות. באמת יצאנו מהמועדון ונכנסנו למונית, ובאמצע הדרך למסעדה הוא אמר לנהג המונית 'לא, סע אליי הביתה. יש איזו מסיבת אפטר'. שתינו מסתכלות אחת על השנייה, מוזר. אנחנו לא רוצות להגיע אליו הביתה, אבל חברה שלי אמרה לי 'טוב, יש לי פיפי, נעלה, נעשה פיפי וישר נזוז הביתה'. איך שהיא נעלמה מהאזור, הוא בא. תפס אותי בכוח, הצמיד אותי לקיר, החזיק את אחת הידיים שלי. לא היה יותר מדי איך לדחוף אותו. הייתי בשוק, קפאתי... תוך רגע הוא מנשק אותי בכוח, והייתי עם מכנס קצר. הוא הכניס את היד שלו מתחת ל... ממש הכניס את היד שלו לתוך התחתונים שלי. לא יודעת מאיפה מצאתי את הכוחות. אני פשוט נתתי לו 'נוגרה', מה שנקרא, לראש, והשארתי אותו שם מקלל אותי וצורח עליי מחזיק באף. חברה שלי ישר יצאה מהשירותים, תפסתי אותה וברחנו משם".
אנונימית, התראיינה לתוכנית "הצינור". "הוא הציע לי לבוא לאיזשהו מלון לפגוש בחור בינלאומי, שמתעסק בכל התחום הזה של הדוגמנות. גם במהלך הנסיעה היו נגיעות. אני גם נהגתי ואמרתי לו 'אני יכולה לעשות תאונה, תזיז את הידיים, זה לא נעים לי'. אני זוכרת רק שהגענו והוא תפס אותי בכוח, והוא ממש ניסה ואני ממש נאבקתי איתו וניסיתי לברוח משם ובאמת בסוף הצלחתי ללכת. באמת באותה תקופה זה נגמר לפחות לחודשיים-שלושה. עד שהבן אדם הזה חזר שוב פעם לחיים שלי. את הערב האחרון אני לא זוכרת. אני באמת לא זוכרת אותו לפרטי פרטים, אני גם לא אפרט את הנסיבות. זה היה ערב פיזי, בחיים לא כאב לי מנטלית ופיזית כמו באותו ערב. אני רק זוכרת את היום שאחרי. רק רציתי לשכוח את הבן אדם, את כל התקופה הזאת. למחוק אותו מהחיים שלי ולהמשיך הלאה".
ששי גז, עורך דינו של אביטל מסר בתגובה: "בכל שנותיי אינני זוכר לינץ' ציבורי בסדר גודל כזה שנעשה לאדם עוד בטרם נחקר, כאשר כלי תקשורת מתחרים אלה באלה מי יתקוף חזק יותר, כל זאת שעה שמרשי טרם נחקר ויש בידיו ראיות למכביר כדי להזים את הטענות המועלות נגדו".