ליעד אדרי, הנאשם היחיד בפרשת רצח יואל להנגהל בקריית שמונה באוקטובר האחרון, הגיע היום (ראשון) לדיון בבית המשפט המחוזי בנצרת, לראשונה מאז ששוחרר למעצר בית. אדרי הגיע עם מפקח בהתאם לתנאי השחרור שלו, ופגש את הוריו של יואל, גדעון ובת שבע, באולם בית המשפט.
1 צפייה בגלריה
ליעד אדרי בבית המשפט
ליעד אדרי בבית המשפט
להנגהל (מימין) ואדרי
(צילום: שרון צור)

גדעון להנגהל התייחס לכך שאדרי הגיע למקום מחויך ומלא ביטחון עצמי, ואמר בכאב כי "מאוד קשה לנו לראות אותו משוחרר, עבורנו הוא הרוצח של הבן שלנו. קשה לי לראות את החיוך שלו".
סנגורו של אדרי, עו"ד שמעון ציון, ביקש מנשיאת בית המשפט המחוזי בנצרת, השופטת אסתר הלמן, שתורה לפרקליטות למסור לו את כל חומרי החקירה החסרים. "אני עדיין ממתין לקבל מאות תמלולים. חלק מהעדים מופיעים בראשי תיבות ואין לי אפשרות לדעת במי בדיוק מדובר, וחסרות לי עדיין המון קלטות", אמר ציון.
השופט גדי צפריר הורה לפרקליטות להעביר לידי הסנגור את כל חומרי החקירה שטרם הועברו. עו"ד ליז קדמון, ממונה בכירה בפרקליטות מחוז צפון, טענה שמדובר בארבע הקלטות בלבד, והוסיפה כי הפרקליטות תפעל להגברת קצב העברת חומרי החקירה לסנגור. בשל אי-העברת החומרים לסנגור הדיון נדחה. בהנחה שכל חומרי החקירה יועברו אליו, הדיון הבא צפוי להתקיים ב-25 ביוני.
ציון שמעוןעו"ד ציוןצילום: שרון צור
לפני כשבועיים וחצי הורה בית המשפט לשחרר את אדרי למעצר בית. ההחלטה הגיעה כשבוע לאחר שנחשף ב-ynet כי שירות המבחן המליץ על הצעד. בזמן מעצר הבית נאסר על אדרי להשתמש במכשירים אלקטרוניים וליצור קשר עם מעורבים בפרשה. בנוסף, הוא נדרש להפקיד 150 אלף שקל כהבטחה להופעתו בדיונים. הנאשם הצהיר שאין לו בעיות לב שישבשו את האיזוק האלקטרוני, והוא שוהה במעצר בית אצל דודיו בקריית אתא.