מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה האשים היום (ב') את ישראל בחיסולו של חסן מהדווי, בכיר משמרות המהפכה שנהרג בתקיפה בדמשק בשבוע שעבר, ואמר כי לפעולה "הישראלית" שתי משמעויות עיקריות: "תקיפה נגד איראן, והתנקשות בראש היועצים האיראנים בלבנון ובסוריה". בינתיים, חילופי האש בצפון נמשכו גם היום - עם רצף אזעקות בקריית שמונה והאזור, כטב"ם שהתפוצץ בשטח פתוח בגליל המערבי ותקיפות של צה"ל נגד מטרות חיזבאללה בדרום לבנון.
2 צפייה בגלריה
 נאום נסראללה במסגרת טקס לזכרו של מחמד רזא זאהדי
 נאום נסראללה במסגרת טקס לזכרו של מחמד רזא זאהדי
נאום נסראללה לזכר מהדווי, היום. "האמריקנים והישראלים הבינו כי תגובה תגיע"
2 צפייה בגלריה
תקיפה בדרום לבנון
תקיפה בדרום לבנון
תקיפה בדרום לבנון, היום
בנאום שנשא אחר הצהריים, במסגרת טקס לזכרו של מהדווי, אמר נסראללה כי התקיפה שמיוחסת לישראל בדמשק "היא הגדולה ביותר נגד יועצים איראנים זה שנים. היא מוכיחה את החשיבות של נוכחות היועצים האלה בסוריה. משמרות המהפכה נמצאים בסוריה ולבנון משנת 1982, אחרי הפלישה הישראלית ללבנון".
לדבריו, "תפקידם של היועצים האיראנים הוא לסייע להתנגדות בפלסטין ובלבנון נגד ישראל. אין בסיס לשיח לגבי התערבות איראן בהחלטות סוריה". נסראללה סבור כאמור שהתקיפה היא "עליית מדרגה" בפעולות של ישראל נגד טהרן, שכן היא בוצעה סמוך לקונסוליה של איראן בדמשק. הוא איים: "האמריקנים והישראלים הבינו כי התגובה תגיע. טבעי שאיראן תגיב לתקיפת הקונסוליה".
אחר הצהריים הופעלו התרעות על חדירת כלי טיס עוין בקריית שמונה וביישובים נוספים בסביבתה, בהם משגב עם, בית הלל, כפר יובל ומנרה. במקביל הופעלו גם התרעות על ירי רקטי ביישובים הסמוכים, כולל תל חי, בית הלל, הגושרים ומעיין ברוך. תושבים בקריית שמונה דיווחו כי שמעו קול נפץ חזק בשמי העיר. זמן קצר לאחר מכן, דובר צה"ל הודיע כי מטוסי קרב תקפו תשתית צבאית של חיזבאללה במרחב אל-חיאם, שבה שהה מחבל מארגון הטרור. חיל האוויר החל גם בתקיפות נגד יעדי חיזבאללה בצד הלבנוני של הר דב.
בצהריים התפוצץ כטב"ם נפץ של חיזבאללה שחצה משטח לבנון, ונפל בשטח פתוח באזור ראש הנקרה בגליל העליון. לא היו נפגעים באירוע.

במקביל, חיזבאללה הודיע על מותו של הפעיל ה-274 של הארגון שנהרג בלחימה - אחמד אמין שמס א-דין. ארגון הטרור לא מסר פרטים על נסיבות מותו.
במהלך הלילה, חיל האוויר חיסל את מפקד מרחב ההתקפה חג'יר (רכס רמים) של כוח רדואן של חיזבאללה, עלי אחמד חוסיין, בתקיפה באזור א-סלטניה שבדרום לבנון. חוסיין, שהיה גורם ותיק ובכיר בארגון הטרור, מקביל בדרגתו לדרג מח״ט, והיה אחראי במסגרת תפקידו על תכנון והוצאה לפועל של מתווי טרור באזור רכס רמים נגד העורף הישראלי.
חוסיין קידם מתחילת מלחמת "חרבות ברזל" שיגורים רבים לעבר שטח הארץ, ובמסגרת תקיפתו הלילה חוסלו שני מחבלי חיזבאללה נוספים שהיו תחת פיקודו.
מח"ט גזרת חג'יר הקודם, שחוסל בסוף חודש פברואר, היה מפקד גזרת ההגנה של חיזבאללה בצד הלבנוני של רכס רמים, החולש על עמק החולה וקריית שמונה. חוסיין, שחוסל כאמור הלילה, הוא מח"ט ההתקפה של אותה גזרה בכוח רדואן, שהיה אמור לתכנן ולהוציא לפועל התקפות נרחבות לשטח ישראל בגזרתו.