השוטרים המשיכו לצפות בתיעוד מצלמות האבטחה מהגן - וזיהו מקרים נוספים של התעללות בפעוטות: המשטרה חשפה במהלך סוף השבוע חשד לאירועים נוספים של תקיפת פעוטות במעון הפרטי "הלולי של אורלי" בפתח תקוה. על פי החשד, התעללו לפחות ב-10 ילדים מתוך ה-15 שהיו בפעוטון. מנהלת הגן אורלי דוידוביץ' ובתה הגננת דניאל לייבוביץ' יובאו מחר (יום ראשון) לדיון נוסף בבית המשפט השלום בפתח תקווה, בבקשה להאריך את מעצרן.
לאורך סוף השבוע שוטרי תחנת פתח תקוה המשיכו באיסוף ראיות ובחקירת מנהלת הגן ובתה הגננת, החשודות בתקיפה קשה של פעוטות חסרי ישע במעון. בסוף השבוע נגבו עדויות מהורים ועדים נוספים, ונותחו חומרי התיעוד מהשבועות האחרונים.

על פי ממצאי התיעוד, נוספו חשדות רבים לתקיפה חמורה של כעשרה ילדים במעון במועדים שונים. במשטרה אמרו כי "מדובר באירועים חמורים אף יותר מאלה שהיו ידועים בשלב הארכת המעצר הראשונה". שלשום הוצא לגן צו סגירה מנהלי, שבו נכתב כי ההחלטה התקבלה "לנוכח אפשרות ממשית לפגיעה מיידית בשלומם של הפעוטות השוהים במסגרת".
כבר אתמול התברר כי במצלמות האבטחה בגן תועדו כ-20 מקרי אלימות שכוללים בין היתר הטחה, טלטול, הזנחה ומשיכה בשיער בצורה אגרסיבית של פעוטות בני שנה עד שלוש.
ב-ynet נחשפו שלשום סרטון והקלטות מההתעללות. באחד מהם נראתה התעללות בבתה של לידור. "היא מרימה אותה כמו טיטול, אחר כך משליכה אותה על מזרן, מרימה אותה בצורה בהמתית לכיסא האוכל ודוחפת לה מוצץ לפה כשכל הזמן הבת שלי בוכה", סיפרה האם בדמעות.
1 צפייה בגלריה
הארכת מעצר למנהלת פעוטון וביתה הגננת החשודות בהתעללות בפעוטות בגן בפתח תקווה
הארכת מעצר למנהלת פעוטון וביתה הגננת החשודות בהתעללות בפעוטות בגן בפתח תקווה
הגננת דניאל לייבוביץ' ואמה, מנהלת הגן אורלי דוידוביץ'. מחר יובאו להארכת מעצר
(צילום: אביגיל עוזי)
הכול החל לפני חמישה שבועות, אז הקימו חמישה הורים קבוצת וואטסאפ ובמהלך השיחות סיפרו כמה מהם על שינויים בהתנהגות ילדיהם. בעקבות כך החליטו ההורים לשים מכשיר הקלטה בסתר בתיק של אחת הפעוטות.
"מה שעורר את החשד שלנו זו תמונה שהגננת העלתה, רואים שם בצד ילד שיושב בטרמפולינה אבל שוכב הפוך", סיפרה לידור. "כמה דקות לאחר מכן הגננת מחקה את התמונה והעלתה תמונה אחרת שבה 'נחתך' אותו ילד בטרמפולינה. החלטנו לשלוח ילדה עם מכשיר הקלטה ומה ששמענו היה נורא ואיום".